Friday, December 21, 2012

" သူတို႕ေျပာတဲ့ သမုဒယေက်ာင္း "


တစ္ခ်ိန္ကေပါ့.........။

၁၉၉၃ ခုႏွစ္ဆိုတာ ျပန္ေတြးရင္ မေန႕တစ္ေန႕ကလိုပဲ။ လာမယ့္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ဆို ႏွစ္ ၂၀ ေတာင္ ျပည့္ ပါေရာလား။ အဲဒီလြန္ခဲ့တဲ့ အႏွစ္ ၂၀ ေလာက္က ရန္ကုန္စက္မႈတကၠသိုလ္ဆိုတဲ့ ေက်ာင္း၀င္းႀကီးထဲကို ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ခဲ့ဖူးတယ္။

တကယ္ေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာ ျပန္တြက္ၾကည့္ရင္ အခုအခ်ိန္ဟာ ၁၉ ႏွစ္ၾကာ ကာလပါ။ ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းစတက္တာ ၁၉၉၃ ခုႏွစ္ ႏို၀င္ဘာလကိုး။ ဒီလိုပဲ ေအးျမတဲ့ကာလေလး တစ္ခုမွာ ေက်ာင္းစတက္ခဲ့ရတာ။ ႏွင္းေတြ၊ ျမဴေတြ၊ သစ္ရိပ္ေတြ၊ စာသင္ခံုေတြ၊ တိုင္လံုးႀကီးႀကီးေတြ။

ပထမႏွစ္မွာ L-2၊ ဒုတိယႏွစ္မွာ L-6။ ဒီလိုနဲ႕ မက္ခ္လို႕ေခၚတဲ့ စက္မႈေမဂ်ာေရာက္ခဲ့တယ္။ Mechanical Major ဆိုရင္ ဆိုးလြန္းလို႕လား မသိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕စက္မႈ စာသင္ေဆာင္ေတြဟာ ေျမနိမ့္ထဲမွာ။ တစ္ေမဂ်ာလံုးမွာ ေယာက်ာ္းေလးေတြက မ်ားၿပီး မိန္းကေလးေတြက လက္ခ်ဳိးေရလို႕ရတယ္။ စက္မႈ တကၠသိုလ္က စက္မႈေမဂ်ာေလ။

ပထမႏွစ္မွာ စကၠဴျမားေတြပစ္၊ ဒုတိယႏွစ္က်ေတာ့ စာေတြပိ(ေမဂ်ာကို အမွတ္နဲ႕ခြဲမွာကိုး) ၊ ေမဂ်ာေရာက္ေတာ့ စာလုပ္တဲ့လူက စာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကေတာ့ စာလုပ္သင့္သေလာက္လုပ္၊ ကဲသင့္သေလာက္ကဲ။ စာသင္ရတာကိုက ေပ်ာ္စရာ။ စာမသင္ခ်င္ရင္ ကင္တင္းန္ကို အခ်ိန္မေရြး သြားလို႕ရတာကိုး။ အဲဒီတုန္းက ၀ါ၀ါဦးလက္ဖက္ရည္ဆုိင္ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ နားေနရာ။ ေျပာခ်င္ ရာေျပာမယ္။ ေငးခ်င္ရာေငးမယ္။ နားေထာင္ခ်င္ရာ နားေထာင္မယ္။

ဒါေပမဲ့ ဘ၀ဆိုတာ ကိုယ္လုိခ်င္သလို ျဖစ္မွမျဖစ္တာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေပ်ာ္တဲ့ ႀကိဳ႕ကုန္းေက်ာင္းႀကီးကို ပဥၥမႏွစ္ကုန္ခါနီးမွာ ပိတ္ပစ္လိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က ၁၉၉၆ ခုႏွစ္။ ေနာက္ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ေနေတာ့ ဆယ္ရက္ေလာက္ ျပန္တက္ၿပီး စာေမးပြဲ ေျဖရတယ္။ ၿပီးသြားျပန္ေရာ။ ေနာက္ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ေနေတာ့ လိႈင္သာယာမွာ ရန္ကုန္နည္းပညာတကၠသိုလ္ဆိုၿပီး ေပၚလာတယ္။

ေ၀းလိုက္တာမွ လယ္ကြင္းေတြထဲမွာ။ ဟိုးအေ၀းမွာ မီးခိုးေခါင္းတိုင္ကိုလည္း ျမင္ရတယ္။ စာသင္ရင္း ေဘးကလယ္ထဲမွာ ေခြးႏွစ္ေကာင္ ကိုက္တာဆူေနလို႕ ဆရာက စာသင္တာ ရပ္ေစာင့္ခဲ့ဖူးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ သူငယ္ခ်င္းေတြ အတန္းအားရင္ ေနာက္မွာ ၀ိုင္းျခင္းခတ္ခဲ့ၾကတယ္။ တခ်ဳိ႕ကလည္း Random ေတြ ႏိွပ္လို႕။ ကၽြန္ေတာ္လည္း မေနႏိုင္ရင္ ၀င္ႏွိပ္တယ္။ အဲဒီတုန္းက အိမ္ျပန္လို႕ ကားေပၚမွာေတာင္ ကားခေပးေၾကး ႏိွပ္ခဲ့ၾကတာ။

ကားေတြက အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႕ နည္းပညာတကၠသိုလ္က ဂိတ္စ။ ဒီေတာ့ ေနရာအၿမဲရတယ္။ အဲဒီတုန္းက တာေမြက နာမည္ႀကီးတဲ့ ေမာ္ဒန္လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေတာင္ အဲဒီေက်ာင္းထဲ လာဖြင့္တယ္။ စာေတြက ေနာက္ဆံုးႏွစ္မွာ အခက္ဆံုးေတြခ်ည္းပဲ။ စာပိတာက တစ္ပိုင္း၊ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဘာသာ ေပ်ာ္စရာရွာရတာက တစ္ပိုင္း။

တကယ္ေတာ့  ကၽြန္ေတာ္တို႕အားလံုး ႀကိဳ႕ကုန္းေက်ာင္းကို ပိုေပ်ာ္တာေပါ့။ အဲဒါ ရန္ကုန္စက္မႈတကၠသိုလ္။ အဲဒါ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေက်ာင္း။ အဲဒါ ကၽြန္ေတာ္တို႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ စဆံုခဲ့တဲ့ ေနရာ။ အဲဒီမွာ ပစၥည္းမဲ့ဂိတ္ ရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ဦးလူေပါ ေပါင္းမိုးရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ေရာမတိုင္လံုးႀကီးေတြ ရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ၀ါ၀ါဦးရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ေႏြးေအးရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ခုန္ခုန္တက္ခဲ့တဲ့ စာသင္ခန္း မလြယ္ေပါက္ေလးေတြ ရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ဂ်ီေဟာလ္ရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ဩဘာလမ္း ရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ခ်စ္သူတို႕လမ္းကေလး ရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ကာတြန္းေဘာက္စ္ရွိတယ္။ အဲဒီမွာ LCR တို႕၊ MCR တို႕ ရွိတယ္။

အဲဒီကေန စာေရးဆရာေတြ ျဖစ္တဲ့ မစႏၵာတုိ႕၊ ႏြမ္ဂ်ာသိုင္းတို႕၊ ေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္း)တို႕၊ ဆုမိလဲ့တို႕၊ အဆိုေတာ္ ခင္ေမာင္တိုးတို႕၊ ေတးေရး ကိုရဲလြင္တို႕၊ သရုပ္ေဆာင္ဆို ကိုသားႀကီးလို႕ ခ်စ္စႏိုးေခၚတဲ့ ေဒြးတို႕၊ မင္းဦးတို႕၊ ဒါရုိက္တာဆို ကိုခ်ဳိတူးေဇာ္တို႕။ ေမာ္ဒယ္တို႕ရဲ႕ မိခင္လို႕ အျပင္ လူေတြ ေျပာတဲ့ မတင္မိုးလြင္တို႕၊ အားကစားမွာဆို ျမန္မာ့လက္ေရြးစင္ ေဘာလံုးသမား ကိုသန္းတိုးေအာင္တို႕၊ ကာတြန္းဆရာ ေအာ္ပီက်ယ္တို႕ ထြက္ခဲ့ဖူးတယ္။ အဲဒီေက်ာင္းထဲမွာ အားလံုး မေမ့ႏိုင္တဲ့ အမွတ္တရေတြက အမ်ားႀကီးရယ္။

အခုလည္း Mechanical 72 Batch က စီစဥ္တဲ့ 'သမုဒယေက်ာင္း' ဆိုတဲ့ ဗြီဒီယိုဖိုင္ေလးတစ္ဖိုင္ ထြက္လာခဲ့တယ္။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္စၾကည့္ရတာ နမူနာအပိုင္း နည္းနည္းေလး ရယ္ပါ။ ေနာက္ေတာ့မွ အဆိုေတာ္ ခင္ေမာင္တိုးဆံုးသြားလို႕ အားလံုးၾကည့္ရေအာင္ သူ႕ရဲ႕ေနာက္ဆံုး မွတ္တမ္း အေနနဲ႕ တင္ေပးခဲ့ၾကလို႕ ကၽြန္ေတာ္အစအဆံုး ၾကည့္ရပါေတာ့တယ္။

အဲဒီဖိုင္ထဲမွာ ဆရာေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္း)  ေျပာတာေတြက စိတ္၀င္စားစရာ ေကာင္းသလို ကိုတိုးႀကီးရဲ႕ ရိုးရိုးနဲ႕ တည့္တည့္ေျပာတာေတြ ၾကည့္ရတာလည္း သေဘာေမြ႕စရာပါ။ ဦး၀င္းထိန္ဦးေျပာတာေတြ ကလည္း သူတို႕ေခတ္ စက္မႈတကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ လြတ္လပ္မႈကို ရင္ခုန္ခ်င္စရာ။ ၾကည့္ဦးေလ။ ေနာက္ဆံုးႏွစ္ၿပီးေတာ့ အကၤီ်ခၽြတ္ၿပီး ကိုယ္လံုးတီးနဲ႕ တစ္ေက်ာင္းလံုးကို ပတ္ေျပးတာတဲ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေတာ့ အဲဒီလို မလုပ္ခဲ့ဖူးဘူး။ မလုပ္ခဲ့ရတာကို ေနာင္တေတာင္ ရခ်င္တယ္။ ေနာင္ေတာ္ ႀကီးေတြနဲ႕ ေ၀းသြားတာကိုး။ ကိုသန္းတိုးေအာင္တို႕တုန္းကလည္း ဩဘာလမ္းကို ေလာင္းေၾကးနဲ႕ ျဖတ္ခဲ့ ၾကတယ္လို႕ သိခဲ့ရတာ။

အဲဒီ ဗြီဒီယိုဖိုင္ထဲမွာ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ ဘ၀ကိုလည္း ဖ်တ္ခနဲ၊ ဖ်တ္ခနဲ ျပသြားတာေလးက သေဘာက်စရာ။ အထူးသျဖင့္ ဖဲရိုက္လို႕ ေငြျပတ္သြားတာကို အေဆာင္ကခ်စ္သူဆီမွာ သြားေျပာေတာ့ ေကာင္မေလးက ၀တ္ထားတဲ့ လက္ေကာက္ကို ခၽြတ္ေပးလိုက္တာေလးက ကၽြန္ေတာ္ တို႕ကို ျပန္ၿပီးႏုပ်ဳိ သြားေစ သလိုပါပဲ။ တကယ္လည္း သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာ အဲဒီလုိ အျဖစ္မ်ဳိးေလးေတြ ၾကားဖူးခဲ့ရတာကိုး။

ေနာက္ၿပီး ေကာင္မေလးေတြကို ေကာင္ေလးေတြက  စကၠဴျမားပစ္တာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕တုန္းကလည္း အဲဒါေတြပါရွိတယ္။ တစ္ခါတစ္ခါ ဗလာစာအုပ္တစ္အုပ္လံုးပါ ကုန္ေရာ။ ေနာက္ၿပီး အေဆာင္ သမားေတြက ေကာင္မေလးေတြ အေဆာင္နား ျဖတ္သြားရင္ ကုန္းေအာ္တာေတြ။ အဲဒါလည္း တကယ္ပဲ။

တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေနာင္ေတာ္ႀကီးေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕က သိပ္မကြာပါဘူး။ သူတို႕က Rangoon Institute of Technology ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕က Yangon Institute of Technology ။ ဒါေလးပဲ ကြာတာ။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို ပိုျမင့္တဲ့ေက်ာင္းကိုပို႕တယ္လို႕ တခ်ဳိ႕က ဆိုၾကတယ္။ နားလည္တဲ့သူေတြ ကလည္း ေျပာပါတယ္။ University က Institute ထက္ျမင့္တယ္တဲ့။ ျမင့္လည္း ျမင့္ ျမင့္ပါ။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႕ခ်စ္တာ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေပ်ာ္တာ YIT ပါ။ ႀကိဳ႕ကုန္းေက်ာင္းပါ။ Institute ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေပ်ာ္ခဲ့ရတာပါ။

အဲဒီဗြီဒီယိုထဲမွာ ဦး၀င္းထိန္ဦးက ေျပာထားပါတယ္။ ၁၉၆၆ ခုႏွစ္က စၿပီး ေက်ာင္းကိုတက္၊ ဘယ္ႏွစ္ခုႏွစ္အထိသင္သင္၊ ဘယ္ႏွစ္ခုႏွစ္ကစ ေက်ာင္းတက္တက္၊ ၁၉၇၂ ခုႏွစ္မွာ ဘဲြ႕ရ၊ သူတို႕နဲ႕အတူတူ ေက်ာင္းတက္ၿပီး ဘယ္ႏွစ္ခုႏွစ္မွာစ၀င္၀င္၊ ဘယ္ႏွစ္ခုႏွစ္မွာ ေက်ာင္းၿပီးၿပီး သူတို႕က ၁၉၇၂ စက္မႈ လို႕ယူဆပါတယ္တဲ့။

သူတို႕ရဲ႕ စုစည္းမႈေလးက ဆရာကန္ေတာ့ပြဲက စခဲ့တာတဲ့ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ ၾကည္ႏူးရပါတယ္။ ၁၉၉၉ ခုႏွစ္မွာ သူတို႕ျပန္ဆံုၿပီး အဲဒီကတည္းက အစပ်ဳိးခဲ့တာတဲ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေက်ာင္းမၿပီးခင္မွာ သူတို႕ဒီအစီအစဥ္ကို စ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေနၿပီေပါ့။ ဆရာေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္း) က 'သမုဒယေက်ာင္း' ဆိုတဲ့ ကဗ်ာကို ေရးတယ္။ ခင္ေမာင္တိုးက သံစဥ္ထည့္တယ္။ မဇၥ်ိမလိႈင္းက ကိုႏိုင္မင္းက ကဗ်ာရဲ႕ တခ်ဳိ႕ေနရာေတြမွာ စကားေျပေျပာင္းၿပီး အသံထည့္တာကို ကူညီတယ္။ ဦး၀င္းထိန္ဦးက စီစဥ္တယ္။

ဒီလိုနဲ႕ သူတို႕ရဲ႕ ဆရာကန္ေတာ့ပြဲကို ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တိုင္း က်င္းပေနရာကေန ဒီ ' သမုဒယေက်ာင္း ' ဆိုတဲ့ ဗြီဒီယိုဖိုင္ေလး ျဖစ္လာခဲ့တယ္လို႕ ဆိုပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ႏွစ္ေခါက္မွန္း မသိေအာင္ ၾကည့္ေနမိတယ္။ ဘာျဖစ္လို႕ ၾကည့္မိပါလိမ့္။ စက္မႈတကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားေဟာင္း တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့လို႕ ဆိုတာက အဓိကပါ။ ၿပီးေတာ့ေရာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ေနာင္ေတာ္ႀကီးေတြရဲ႕ အႏုပညာကို ေလးစားလို႕ပါ။ ကိုတိုးႀကီးဆို အဲဒီဖိုင္ထဲမွာ ျမင္ရတာ သိပ္မက်န္းမာဘူးလို႕ ထင္မိတယ္။ ေနာက္ေတာ့ သူဆံုးသြားလို႕ သူ႕ရဲ႕ ေနာက္ဆံုး အႏုပညာ မွတ္တမ္းတစ္ခုလိုေတာင္ ျဖစ္သြားခဲ့တယ္။

ၿပီးေတာ့ အဲဒီအေခြထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ခ်စ္တဲ့ ရန္ကုန္စက္မႈတကၠသိုလ္ကို ျမင္ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ေနာင္ေတာ္ေတြရဲ႕ ေက်ာင္းသားဘ၀ပံုရိပ္ေတြနဲ႕ နယ္ပယ္ အသီးသီးမွာ ေအာင္ျမင္ေန တာကို သိရတယ္။ သူတို႕ရိုက္ထားတဲ့ အျဖဴအမည္းပံု တစ္ပံုထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္အလုပ္လုပ္ခဲ့တဲ့ ႒ာနက ညႊန္ၾကားေရးမႉး၊ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဆရာတစ္ေယာက္ေတာင္ ပါေနေသးတယ္။ ညႊန္ခ်ဳပ္ျဖစ္ၿပီးမွ ပင္စင္ယူသြားခဲ့တာ။ ကၽြန္ေတာ္က ဦး၀င္းထိန္ဦးအလုပ္လုပ္ခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ ႒ာနမွာ လုပ္ခဲ့တာေလ။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ေနာင္ေတာ္ေတြကေန ကၽြန္ေတာ္တို႕အထိ လက္ဆင့္ကမ္းရင္း ႏိုင္ငံတာ၀န္ေတြ ထမ္းေဆာင္ခဲ့ၾကတယ္လို႕ ေတြးမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ဆရာ ညႊန္မႉးဆို ကၽြန္ေတာ့္ကို သူသိထားတာေတြ သင္ျပေပးခဲ့တာ။ အင္ဂ်င္နီယာႀကီးတစ္ေယာက္က အင္ဂ်င္နီယာေပါက္စေလးကို ပညာအေမြ ေပးခဲ့ တာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ မေမြးခင္မွာ သူတို႕က ဘြဲ႕ေတာင္ရေနခဲ့တဲ့ သူေတြေလ။ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းေလးစားခဲ့ရတာ။ ေခါက္ဆြဲထဲမွာ အပူေတြမ်ားေနတာကို သတိေပးတာေတာင္ ' Latent Heat ' ေတြ မ်ားေနတယ္ လို႕ ကၽြန္ေတာ့္ဆရာ ဒုညႊန္မႉး( သူကေတာ့ Textile ေမဂ်ာပါ ) က ပညာနဲ႕ သတိေပးတာ။ သူလည္း အဲဒီ Mechanical 72 ေတြနဲ႕ တစ္ႏွစ္တည္းေတြေလ။

ဒီ ' သမုဒယေက်ာင္း ' ကို ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ သူတို႕လို ေအာင္ျမင္တဲ့ အင္ဂ်င္နီယာ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခ်င္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဆရာေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္း) လို အင္ဂ်င္နီယာ ကဗ်ာဆရာ၊ စာေရးဆရာ ပိုျဖစ္ခ်င္တယ္။ အဓိကကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ စက္မႈတကၠသိုလ္က သူငယ္ခ်င္းေတြ ေတာ္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေက်ာင္းႀကီးကို လြမ္းမိတာပါပဲ။

ဆရာေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္း) က အဲဒီအထဲမွာ ေျပာပါတယ္။ ' ဆရာေတြက စာတင္သင္ေပးတာ မဟုတ္ဘူး၊ ဘ၀ကိုပါ သင္ေပးလိုက္တာ ' တဲ့ေလ။ ဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အခုတကယ့္ လက္ေတြ႕ဘ၀ထဲ ေရာက္ေနပါၿပီ။ ဆရာတို႕ ေပးခဲ့တဲ့ အသိဥာဏ္ေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ႏိုင္သေလာက္ လမ္းကို ေလွ်ာက္လွမ္းေနပါၿပီ။

ဒီလိုနဲ႕ အဲဒီ ဗြီဒီယိုဖိုင္ေလး အဆံုးမွာ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲကို ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ ေရာက္ရွိလာပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြ ျပန္ရွယ္ၾကတဲ့ ဒီဗြီဒီယိုဖိုင္ေလးကို ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ကဗ်ာနဲ႕အတူ ထပ္ၿပီး ရွယ္မိခဲ့ပါေသးတယ္။ ကဗ်ာေလးက ဒီလုိပါ။

အခ်ိန္ေတြေျပာင္း
ရာသီေတြေျပာင္း
ဒါေပမဲ့........
ဘယ္ေတာ့မွမေဟာင္း
(သူငယ္ခ်င္းတို႕ေရ..)
အဲဒါ...ငါတို႕ရဲ႕...... 
     ရင္ထဲက သမုဒယေက်ာင္း။ ။
သားလတ္
၂၀း၅၆ နာရီ
၂၉.၁၀.၂၀၁၂


( ရန္ကုန္စက္မႈတကၠသိုလ္၊ Mechanical 72 Batch မ်ား၏ ဗြီဒီယိုဖိုင္ 'သမုဒယေက်ာင္း'ကိုခံစား၍ေရးပါသည္။)

လြန္ခဲ့တဲ့ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္က ကၽြန္ေတာ္တို႕တစ္ေတြ  ရန္ကုန္နည္းပညာတကၠသိုလ္ကေန အင္ဂ်င္နီယာ ဘြဲ႕ေတြ ရခဲ့ပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၉၉၃ ခုႏွစ္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႕တစ္ေတြ ရန္ကုန္စက္မႈတကၠသိုလ္ ဆိုတဲ့ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးကို စတက္ခဲ့ရပါတယ္။

အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ေနာင္ေတာ္ႀကီးေတြလိုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕တစ္ေတြဟာ တစ္ေနရာစီမွာ ကိုယ္တတ္ႏိုင္သေလာက္ တာ၀န္ေတြ ထမ္းေနရပါၿပီ။ သူတို႕သတိရ တမ္းတၿပီး သူတို႕က်င္လည္ခဲ့တဲ့ သူတို႕ရဲ႕ သမုဒယေက်ာင္းႀကီးဟာလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ သမုဒယေက်ာင္းႀကီးပါပဲ။ အခ်ိန္ေတြ၊ ရာသီေတြေျပာင္းေပမယ့္ ေနာင္ေတာ္ႀကီးေတြ လြမ္းသလို ကၽြန္ေတာ္တို႕လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ သမုဒယေက်ာင္းႀကီးကို ဒီဗြီဒီယိုဖိုင္ေလး ၾကည့္ၿပီး ျပန္လြမ္းမိပါတယ္လို႕ ဆိုခ်င္ပါေတာ့တယ္။        ။


သားလတ္
၁၅း၁၁ နာရီ၊ ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္
၂၁.၁၂.၂၀၁၂








0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...