Tuesday, February 8, 2011

"လွ်ိဳ႕၀ွက္စြာစီးေသာ ဆန္ေရ"


ေနတြဋ္ကို ကၽြန္ေတာ္ အပါအ၀င္ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ေတာ္ေတာ္ ခင္ၾကသည္။ တစ္ဖက္သား မနစ္နာေအာင္ စတတ္၊ ေနာက္တတ၊္ ရယ္စရာ ေျပာတတ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။ သူ အစအေနာက္ သန္ပံုက လူႀကီးမိဘေတြပင္ ေအာခ် ရသည္။ သူ႔ပံုကို ၾကည္႕လွ်င္လည္း သူ႔မိသားစုႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ဘာမွ် ခံစားခ်က္ရွိသည္႔ပံု မေပၚ။

တစ္ခါေသာ္ မထင္မွတ္ဘဲ သူ႔အေမဆံုးသြား၏။ သူ႔အေမ အသုဘခ်စဥ္မွာေတာ႔ သူငိုသည္။ ကၽြန္ေတာ္ အနားမွ ႏွစ္သိမ္႔မိ၏။ သူငယ္ခ်င္းအတြက္ စိတ္မေကာင္း။ အသုဘ ရက္မလည္ခင္ ညဘက္ဆုိလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔လို ရပ္ကြက္ထဲက သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ သူႏွင့္ ခင္ေသာ တကၠသိုလ္မွ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အသုဘကို ေရာက္ၾက၍ သူႏွင့္ စကားေျပာစဥ္မွာေတာ႔ သူ႔ပံုက အရင္အတိုင္း သိပ္မေျပာင္းလဲသည္႔ပံု။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဟိုအေၾကာင္း၊ သည္အေၾကာင္း ေျပာရင္း ရယ္စရာ၊ ေနာက္စရာ ရွိလွ်င္လည္း စေနာက္ေနဆဲပင္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ဒီေကာင့္ႏွယ္ အေမဆံုးတာေတာင္ ၿပံဳးႏိုင္ေသးတယ္ဟု ေတြးမိ၏။ ရက္လည္ၿပီး ေနာက္ရက္မ်ားမွာေတာ႔ ေနတြဋ္ ပံုစံက ပံုမွန္ ျပန္ျဖစ္သြားသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုးက ထင္လိုက္သည္။

သူ႔အေမဆံုးၿပီး လအေတာ္ၾကာခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ေခ်ာင္းသာကို သြားၾကသည္။ ေနတြဋ္ ပါ၍ ေပ်ာ္ရ၏။ တစ္လမ္းလံုးလည္း စေနာက္ကာ လိုက္လာသည္။ ေခ်ာင္းသာေရာက္ၿပီး တည္းဖို႔ ဘန္ဂလိုတစ္လံုး ရ၍ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဆင္ေျပ သြားသည္။ ေရထဲဆင္းေဆာ႔ခ်ိန္ ေဆာ႔၏။ ေနတြဋ္ က ေကာင္မေလးေတြကို စေနာက္ရင္း ေပ်ာ္ေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စိတ္ထဲကေတာ႔ ဒီေကာင္ အေမဆံုးတာ လပိုင္းပဲ ရွိေသးတယ္၊ ေမ႔သြားၿပီ ထင္တယ္ဟု ေတြးမိေသး၏။ ကၽြန္ေတာ္႔အထင္ မွားသြားတာ ညေရာက္မွ သိလိုက္ရသည္။

ဘန္ဂလိုေရွ႕မွာ ညဘက္ ဂစ္တာတီးစဥ္ ကၽြန္ေတာ္က ထူးအိမ္သင္၏ အေမ႔အိမ္သီခ်င္းႏွင့္ ဖြင့္မည္ဆိုကာ စတီးစဥ္ ေနတြဋ္အျပင္းအထန္ ကန္႔ကြက္သည္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ေမးေတာ႔ အေမ႔ကို သတိရမိမွာ စိုးလို႔တဲ႔။ သူတမင္ ေမ႔ထားတာပါလားလို႔ ေတြးရင္း ကၽြန္ေတာ္ သီခ်င္းေျပာင္းတီးလိုက္သည္။ ေနတြဋ္ သီခ်င္းေတြ လိုက္ဆိုျပန္၏။ ထုိအခ်ိန္မွာပင္ ေကာင္းကင္မွ ၾကယ္တစ္ပြင့္ ေၾကြသြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ၾကားဖူးတာ ေျပာျပလိုက္၏။

"ၾကယ္ေၾကြတာေတြ႕ရင္ လိုခ်င္တာတစ္ခုကို အျမန္ဆုေတာင္းကြ၊ ဆုေတာင္းျပည္႔တယ္တဲ႔"

ကၽြန္ေတာ္ ထိုသို႔ ေျပာလိုက္ၿပီး စကၠန္႔ပင္မၾကာ။ ေနတြဋ္ ဆုေတာင္းသံကို ၾကားလိုက္ရသည္။ ထိုဆုေတာင္း ေၾကာင့္ပင္ ကၽြန္ေတာ္႔စိတ္ထဲကို အမည္မသိ ေ၀ဒနာတစ္မ်ိိဳး ျဖတ္စီးသြား၏။ ေနတြဋ္က ဆုေတာင္းသည္ေလ။

"အေမ ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ" တဲ႔။

မိဘမ်ားက သားသမီးအေပၚမွာ ထားေသာ ေမတၱာကို 'စုန္ေရ' ဟု တင္စားၾကသည္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခဏခဏ ၾကားဖူးၾကသည္။ ထို 'စုန္ေရ' တို႔၏ ေအာက္မွ အျပန္အလွန္ လွ်ိဳ႕၀ွက္စြာစီးေသာ 'ဆန္ေရ' မ်ား ရွိေနသည္ကိုလည္း ေနတြဋ္က သက္ေသျပေနသလို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခံစားလိုက္ရသည္။ ။

သားလတ္
အတြဲ(၁)၊ အမွတ္(၁၉)၊ ၁၉၉၉ခုႏွစ္၊ ၾသဂုတ္လ(၁၂)ရက္

ထူးျခားဂ်ာနယ္

2 comments:

မိုးယံ said...

စုန္ေရဆိုတာ ရွိၿပီး ဆန္ေရဆိုတာ မရွိဘူးလို႕ တရားေသ ဘယ္သူေျပာႏိုင္မွာလဲ. ေလာကမွာ ဒီသေဘာတရားေတြပါပဲ

ေကာင္းတယ္ မေကာင္းဘူး. ျဖဴတယ္မဲတယ္ေပါ့ေလ.

သတုိး said...

တစ္မ်က္ႏွာ ၀တၳဳေလးေတြ သုံးပုဒ္စလုံး ဖတ္သြားခဲ့ပါတယ္။ ""လွ်ိဳ႕၀ွက္စြာစီးေသာ ဆန္ေရ"" ေလးေတာ့ အႀကိဳက္ဆုံးပါပဲ။ ၀တၳုတုိေလးေတြ ဆက္ဖတ္လုိက္ပါဦးမယ္။ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ........။

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...