အစ္ကို....
ကၽြန္ေတာ္ ရွစ္တန္းေလာက္မွာ ကၽြန္ေတာ့္အစ္ကုိႀကီးက အိမ္ကို ကက္ဆက္ေခြတစ္ေခြ ယူလာခဲ့တယ္။ အေခြနာမည္ကို ဖတ္ၾကည့္ေတာ့ 'နာရီေပၚမွ မ်က္ရည္စက္မ်ား' တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္နားမလည္ပါဘူး အစ္ကို။ နာရီေပၚမွာ ဘယ္လိုလုပ္ မ်က္ရည္စက္ေတြ ရွိေနပါလိမ့္လို႔ စဥ္းစားမိတယ္။ ပိုဆိုးတာက ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႕ မိသားစုလို ရင္းႏွီးတဲ့ အစ္ကိုႀကီး တစ္ေယာက္ ေျပာတဲ့စကားပါ အစ္ကို။ 'ယံုၾကည္တာေတြ စြန္႔လႊတ္ခဲ့ရင္ လူဆိုတာ အသက္ရွင္ဖို႔လည္း မလြယ္ဘူး။ ေအာင္ျမင္ဖို႔လည္း မလြယ္ဘူး။ ဒီအဆိုေတာ္ကို ငါဘယ္လိုခံစားရမွန္းကို မသိဘူး' တဲ့။
ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အဲဒီအေခြကို ကၽြန္ေတာ္ နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့တယ္အစ္ကို။ "ထူးအိမ္သင္" ဆိုတာ ျဖဴသလား၊ မဲသလား ဆိုတာမသိပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီအေခြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကိုတစ္ေတြ ေတာ္ေတာ္ နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့တယ္ အစ္ကို။ ဟိုအစ္ကိုႀကီး ေျပာတဲ့ ' ယံုၾကည္တာေတြ အားလံုး စြန္႕လႊတ္ခဲ့ပါတယ္ ' ဆိုတဲ့ စာသားပါတဲ့ သီခ်င္းကိုလည္း ဆိုလို႔ေကာင္းလို႔ အလြတ္ေတာင္ ရခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ တစ္ေခြလံုးနီးပါး ကၽြန္ေတာ္တို႔ လိုက္ဆိုျဖစ္ခဲ့တယ္ အစ္ကို။
အဲဒီတုန္းကေတာ့ အဲဒီသီခ်င္းေတြကို ဖန္တီးတဲ့ ထူးအိမ္သင္ ဆိုတာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ ေတာ္ေတာ္ အရူးအမူးျဖစ္ရတဲ့ အဆိုေတာ္ ျဖစ္လာမယ့္လူလို႔ ဘယ္သူက သိမွာတဲ့လဲ။ တကယ္ေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္မွာကတည္းက ကၽြန္ေတာ္ဟာ ထူးအိမ္သင္ ဆိုတဲ့ အစ္ကို႔ ပရိသတ္ျဖစ္ခဲ့ ရေတာ့တာပါပဲ။
အစ္ကို...
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူပ်ဳိေပါက္ အရြယ္မွာ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ေတြ ေခတ္စားေနတဲ့ အခ်ိန္ပါ။ အဲဒီလို အခ်ိန္မွာပဲ ထူးျခားတဲ့ အသံနဲ႔ နာမည္ေပးပံု ဆန္းဆန္း၊ ေရးဖြဲ႕ပံု ဆန္းဆန္း သီခ်င္းေတြကို အစ္ကိုက ဂီတေလာကထဲကို ဆြဲေခၚလာခဲ့တယ္။ အံ့ဩစရာေကာင္းတာက အဲဒီသီခ်င္းေတြကို အစ္ကိုကပဲ ဖန္တီးၿပီး အားလံုးဟာ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ေခတ္တစ္ေခတ္မွာ တစ္မ်ဳိးဆန္းသစ္ေစခဲ့တယ္လို႔ ဆိုၾကတယ္။ ' ေမ့လိုက္ေတာ့'၊ 'နာရီေပၚက မ်က္ရည္စက္မ်ား'၊ 'ေ၀းသြားတဲ့အခါ'၊ 'သီခ်င္းေလးသက္ေသ'၊ 'တစ္ေန႔ေန႔ေတာ့ ခ်စ္၍လာလိမ့္မည္'၊ 'စိမ္းရက္ေလအား' စတဲ့သီခ်င္းေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရင္ဘတ္ေတြကို တြယ္ျငိလာတတ္ခဲ့လို႔ အစ္ကို႔ကို ေလးစားသလို ေနာက္ထပ္ သီခ်င္းသစ္ေတြလည္း ထပ္ေမွ်ာ္ခဲ့မိၾကတာေပါ့။
တကယ္ေတာ့ အစ္ကိုဟာ ဂီတေလာကထဲကို မ၀င္ခင္ကတည္းက ၀မ္းစာေတာ္ေတာ္ ျပည့္လာတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ရတယ္အစ္ကို။ ' ေ၀းသြားတဲ့အခါ' သီခ်င္းဟာ အဲဒီအခ်ိန္က ဂီတေလာကမွာ အဲဒီပံုစံမ်ဳိးကို ပထမဆံုး ၾကားရတာပဲလို႔ ကိုညီညီသြင္ ေျပာထားတာေလး ဖတ္ခဲ့ရေတာ့ အစ္ကို႔ကို မေလးစားဘဲ မေနႏိုင္ဘူး။
'ေမွာ္ဆရာ အိပ္မက္' ထြက္လာေတာ့လည္း 'အခ်စ္ဆံုးလို'႔၊ 'စိုးရိမ္လို႔'၊ ' ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္သာ မထားခဲ့ရင္'၊ 'မ်က္ရည္၀ဲရံု' စတဲ့ သီခ်င္းေတြအျပင္ အစ္ကို႔ရဲ႕ ဂႏၳ၀င္လက္ရာလို႔ ဆိုရမယ့္ 'အေမ့အိမ္' သီခ်င္းလို သီခ်င္းမ်ဳိးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ရင္ဘတ္ႀကီးနဲ႔ နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့တယ္ အစ္ကို။
'သက္ၿငိမ္' အေခြထြက္လာေတာ့' ေခါင္းေလာင္းေလးေတြ ျမည္ေနၿပီ'၊ 'ခ်စ္တိုင္းလည္း မညား'၊ 'အရိပ္မဲ့'၊ 'မွားခဲ့တယ္' နဲ႔ 'သက္ၿငိမ္' သီခ်င္းေတြက ကၽြန္ေတာ့္ရင္ကို လာထိတယ္ အစ္ကို။ ကၽြန္ေတာ္မွတ္မိတဲ့ သီခ်င္းနာမည္ေတြသာ ထည့္ေရးေနတာပါ။ တကယ္ေတာ့ အစ္ကို ဆိုထားတဲ့ သီခ်င္းမွန္ရင္ ႀကိဳက္တာခ်ည္းပါပဲ။ အမွန္အတိုင္း ေျပာရရင္ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္က ကိုယ့္ဘာသာ ကဗ်ာေတြ ေရးၿပီး ကဗ်ာရူးေနခ်ိန္။ အစ္ကို႔ရဲ႕ 'သက္ၿငိမ္'က ကၽြန္ေတာ္ေနရတဲ့ ဘ၀နဲ႕ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက တစ္ထပ္တည္း တူေနခဲ့တာ။ ျပန္စဥ္းစားေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖန္တီးရတဲ့ အႏုပညာေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ေပးဆပ္ ခဲ့ရတဲ့ ကာလေတြ ရွိခဲ့ရတာပါလားလို႔ သိမိတယ္။ အစ္ကိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အႏုပညာနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ေပးဆပ္ ခဲ့ရတာမွာ တခ်ဳိ႕ေနရာေတြမွာ သြားတူေနတယ္။
အစ္ကိုလည္း ေပးဆပ္ခဲ့ရတာပါပဲ။ က်န္းမာေရး ပညာအရာရွိ ဦးထြန္းျမင့္၊ သူနာျပဳဆရာမ ေဒၚျမရင္ တုိ႔ ကေန အစ္ကို႔ ကို ၁.၇.၁၉၆၃ ခုႏွစ္မွာ ေမြးခဲ့တာတဲ့။ ေမြးေတာ့ ပုသိမ္မွာ။ နာမည္က သန္းထြန္းစိုး တဲ့။ ေနာက္ထပ္နာမည္ေတြလည္း အမ်ားႀကီး။ ဘဲဥ၊ ေပၚစြမ္း၊ သန္းထြန္းစိုး၊ ေက်ာ္ျမင့္လြင္ တဲ့။ အစ္ကို႔ကို အိမ္ကေခၚတဲ့ ငယ္နာမည္က ဘဲဥ။ မြန္ ဘုန္းေတာ္ႀကီး ေပးတာက သန္းထြန္းစိုး။ ဒါေပမဲ့ အစ္ကို႔ အေဖရဲ႕ အေမက သခင္သန္းထြန္းနဲ႕ သခင္စိုးတို႔ နာမည္ေတြပါလို႔ မႀကိဳက္လို႔ဆိုၿပီး ထပ္ေပး လိုက္တာမွာ ေက်ာ္ျမင့္လြင္ ျဖစ္သြားတာတဲ့။ ဒါကိုပဲ မြန္ ဘုန္းေတာ္ႀကီးက လက္ဖ်ားမွာ ေငြသီးမွာမို႔ မြန္လို ေငြသီးတဲ့ အဓိပၸါယ္ရတဲ့ ေပၚစြမ္းဆိုတာကို ေပးခဲ့ေသးသတဲ့။ ဆရာ သိမ္းတင္သား က အစ္ကို႔ အေၾကာင္းေတြ ေရးထားတာ စံုေအာင္ ဖတ္ရတယ္အစ္ကိုေရ။
အဲဒီမွာ အစ္ကို႔ရဲ႕ ငယ္ဘ၀ကို ဆက္ဖတ္ခြင့္ရတယ္အစ္ကို။ အစ္ကို႔ အေဖရဲ႕ ေရဒီယိုေလးဖက္ၿပီးအိပ္တာ၊ အစ္ကို႔ အေဖတို႔ လူႀကီးေတြက မဟာဂီတလို သီခ်င္းႀကီးမ်ဳိးေတြနဲ႔ ၀ိုင္းဖြဲ႕တတ္လို႔ အစ္ကိုလည္း ' ေထာင္ေရာင္ေနပတ္ပ်ဳိး' လို သီခ်င္းေတြကို နားယဥ္ရင္း ပတၱလား၊ ဘင္ဂ်ဳိ၊ တေယာေတြၾကားမွာ ႀကီးျပင္းခဲ့ရတယ္တဲ့။ အစ္ကို႔အေဖက အစ္ကို႔ကို ဘာဂ်ာေလးတစ္လက္ ၀ယ္ေပးေတာ့ တစ္စစီျဖဳတ္ၿပီး အစ္ကို စူးစမ္းခဲ့ေသးတယ္တဲ့။
ၿပီးေတာ့ ေရႊမုေ႒ာဘုရားပြဲမွာ ထီးတင္ေတာ့ ဆိုင္းသံၾကားရင္ အစ္ကိုက ပုဆိုးခါးေတာင္း က်ဳိက္ၿပီး ေကြးေနေအာင္ ကတယ္ဆိုပဲ။ ဒီကတည္းက အစ္ကို႔ အႏုပညာပိုးက ေသးမွမေသးခဲ့ဘဲ အစ္ကို။ သူမ်ားေတြလို ေရာေယာင္လိုက္လာတဲ့ အႏုပညာမ်ဳိးမွ မဟုတ္တာ။ ေသြးထဲက ပါလာတဲ့ ဗီဇပဲ ထင္ပါရဲ႕။ ၿပီးေတာ့ အစ္ကိုက ေက်ာင္းမွာ ကဗ်ာရြတ္၀င္ၿပိဳင္ရင္း ကဗ်ာေတြကို အစျပဳတတ္ခဲ့တယ္ ထင္တယ္တဲ့။ ေကာလိပ္ေက်ာင္းသားဘ၀မွာ 'သွ်ပ္မႉးေက်ာ္'နာမည္နဲ႔ ကဗ်ာေတြ ဖန္တီးခဲ့တယ္ တဲ့ေလ။
ေနာက္ေတာ့ အစ္ကို႔ေဆြမ်ဳိးေတြရိွရာ ေမာ္လၿမိဳင္ကို ျပန္ရင္း အစ္ကို၀မ္းကြဲဆီက ဂစ္တာအေဟာင္းေလး တစ္လံုးကို ရလာတာကေနစလို႔ အစ္ကိုဟာ ဂီတလိုင္းကို စေရာက္သြားေတာ့တယ္တဲ့။ စာသင္ခန္းေတြကို ေက်ာခိုင္း၊ ၀ိုင္းေတြတီး၊ အစ္ကို႔ မိသားစု ေမာ္လၿမိဳင္ေျပာင္းသြားတဲ့ အထိ ပုသိမ္မွာပဲ အစ္ကိုေနခဲ့တယ္တဲ့။ ေနာက္ေတာ့ အစ္ကိုလည္း ေမာ္လၿမိဳင္ကို လိုက္ေျပာင္းၿပီး အဲဒီမွာလည္း ဆက္ၿပီး တီး၀ိုင္းမွာ ဆက္တီးျဖစ္တယ္တဲ့။ ဒါေပမယ့္ အစ္ကို႔ သီခ်င္းေတြကို သူမ်ားဆိုဖို႔၊ စီးရီးသြင္းဖို႔ စီစဥ္ထားၿပီးမွ ပ်က္သြားေတာ့ အစ္ကို ေတာ္ေတာ္စိတ္ပ်က္ခဲ့ရတယ္တဲ့။
အရက္ေသာက္ၿပီး သံလြင္ျမစ္ထဲ ခုန္ခ်မယ္အလုပ္ အစ္ကို႔အေမက ေဖ်ာင္းဖ်ေတာ့မွ အစ္ကို ျပန္လိုက္လာ ခဲ့တယ္တဲ့။ တကယ္လို႔သာ အဲဒီအခ်ိန္က အစ္ကိုသာ အဲဒီလို လုပ္လိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ဒီေန႔မွာ ထူးအိမ္သင္ ရဲ႕ သီခ်င္းေတြ ဘယ္နားေထာင္ႏိုင္ရပါေတာ့မလဲ။ အစ္ကို႔အေမက ရွိတာေတြ ထုတ္ေပးလိုက္ေတာ့ အစ္ကို ရန္ကုန္ကိုလာ၊ အဲဒီကေန ထူးအိမ္သင္ ဆိုတာ စျဖစ္လာေတာ့တာတဲ့ေလ။ ဆရာ သိမ္းတင္သားရဲ႕ ေဆာင္းပါးထဲမွာ ဖတ္ရတာေတြပါ။
အစ္ကို...
'သက္ၿငိမ္' အေခြေနာက္ပိုင္း ထြက္လာတဲ့အေခြေတြကလည္း အမ်ားႀကီးပါပဲ။ 'အတၱပံုေဆာင္ခဲမ်ား'၊ 'အၾကင္နာအိပ္မက္'၊ 'အရင္အတိုင္း'၊ 'စကားလံုးမရွိတဲ့ ေကာင္းကင္'၊ 'ထူးအိမ္သင္( Unplugged Live) '၊ 'ၿမိဳ႕ျပလေရာင္ တမ္းခ်င္း'၊ 'အေမ ( သို႔မဟုတ္) ေမတၱာေတာ္ဘြဲ႕'၊ 'အစိမ္းေရာင္ ရက္စြဲမ်ား'၊ 'တစ္ေန႕စာ အလြဲမ်ား'၊ 'ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္' ဆိုတဲ့ အေခြေတြေလ။ အစ္ကို ဆိုထားတဲ့ စုေပါင္းစပ္ေပါင္း အေခြေတြကလည္း နည္းတာမဟုတ္။
အစ္ကိုနဲ႕ ပတ္သက္လို႔ ေနာက္ထပ္ထူးျခားတာ တစ္ခု ေျပာရရင္ 'ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕ သတို႔သမီး' သီခ်င္းကို အစ္ကို ဖန္တီးခဲ့တာေလ။ ကိုညီညီသြင္ ေျပာဖူးတာေလး ဖတ္ဖူးထားတာပါ။ အစ္ကိုရယ္၊ ကိုညီညီသြင္ရယ္၊ ကလိုမႉးရယ္ အိုေအစစ္ စတူဒီယိုမွာ တစ္ညလံုး သီခ်င္းေရးၾကတယ္တဲ့။ ကိုယ္ေရးၿပီးဆိုျပေပါ့။ တစ္ေယာက္ တစ္ေနရာစီ ေနရာယူၿပီး ေရးၾကတာ ကလိုမႉးက အရင္ၿပီးေတာ့ ဆိုျပၿပီး အိပ္သြားေရာတဲ့။ ကိုညီညီသြင္ကေတာ့ မိုးလင္းမွ အေခ်ာၿပီးသြားတယ္။ ဒါေပမဲ့ အစ္ကိုကေတာ့ သံစဥ္က အေခ်ာၿပီးလို႔ စာသားကေတာ့ တစ္ေၾကာင္းပဲ ၿပီးတယ္တဲ့။ အဲဒီ တစ္ေၾကာင္းက 'ကြယ္လြန္ၿပီးေသာ အိပ္မက္မ်ား' တဲ့။
ဒါဟာ 'ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕ သတို႔သမီး' သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ရဲ႕ အစပါလားလို႔ ကၽြန္ေတာ္သိခြင့္ရခဲ့ပါတယ္ အစ္ကို။ အစ္ကိုဟာ ပုဂံကို ခ်စ္သူတစ္ေယာက္၊ ဧရာ၀တီကို တန္ဖိုးထားသူ တစ္ေယာက္လို႔လည္း ဒီသီခ်င္းနဲ႔ သက္ေသျပခဲ့တယ္။ အိုေအစစ္ စတူဒီယိုထဲမွာ တစ္လေလာက္ၾကာေအာင္ ဧရာ၀တီအတြက္ အစ္ကို႔ႏွလံုးသားက ခံစားမႈေတြ ေမြးထုတ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီေနာက္မွာမွ ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕ သတို႔သမီး ဆိုတာ ျဖစ္တည္လာခဲ့တယ္တဲ့။ တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္တဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ပါ အစ္ကို။
အစ္ကို...
အစ္ကို႔သီခ်င္းေတြထဲမွာ နားေထာင္တိုင္း ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္၀ဲရတဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ရွိေသးတယ္ အစ္ကို။ ဖိုးေဇာ္ ေရးၿပီး အစ္ကိုဆိုထားတာေလ။ 'လမ္းေပ်ာက္တဲ့သား' တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အစ္ကို႔လို အေမကို တြယ္တာတတ္သူ တစ္ဦးပါ။ အိမ္နဲ႕ အေ၀းကို ခြဲၿပီးေနရတဲ့ အခ်ိန္မ်ဳိးမွာ အဲဒီသီခ်င္းနားေထာင္ရတိုင္း ကၽြန္ေတာ္မ်က္ရည္၀ဲမိသလို တစ္ခါတစ္ခါ စိတ္မထိန္းႏိုင္ရင္ ပါးေပၚကို မ်က္ရည္ေတြ စီးက် မိေသးတယ္အစ္ကို။
ကၽြန္ေတာ္က ရန္ကုန္စက္မႈတကၠသိုလ္ ဒုတိယႏွစ္ၿပီးမွ ဂစ္တာစသင္ခဲ့တယ္အစ္ကို။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဂစ္တာသင္ေပးတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ အစ္ကိုႀကီးရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းက ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းပဲ ေမးခဲ့တယ္။ ဘယ္ေလာက္အထိ တတ္ခ်င္လဲတဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း တစ္ခြန္းပဲ ေျဖခဲ့ပါတယ္။ သီခ်င္းေရးလို႔ ရတဲ့အထိလို႔။ ကဗ်ာေတြ ေရးတတ္စ ကၽြန္ေတာ္က အစ္ကို႔လို သီခ်င္းေရးတတ္ခ်င္ခဲ့တာေလ။ ဒါေပမဲ့ အစ္ကို႔လို ေရးတတ္ဖို႔ ဆိုတာကေတာ့ မလြယ္ပါဘူး အစ္ကို။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ အစ္ကို ေရးၿပီးသား သီခ်င္းေတြ ဆိုဖို႔ ဂစ္တာတီးတာေတာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မနည္းလိုက္တီးခဲ့ရတာကိုး။
ေက်ာင္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က ေျပာတယ္အစ္ကို။ တစ္ေန႔ လမ္းလယ္ေခါင္မွာ အစ္ကို စီးလာတဲ့ကား ပ်က္ေတာ့ သူတို႔တစ္ေတြ ဘတ္စ္ကားေပၚက ဆင္းၿပီး တြန္းေပးခဲ့ဖူးတယ္တဲ့။ အစ္ကိုက ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာၿပီး လက္ဖက္ရည္တိုက္မယ္ ေျပာတယ္တဲ့။ သူတို႔ လက္မခံခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ သိတယ္အစ္ကို။ ဒီေကာင္ေတြက ေက်ာင္းမွာ ကိုငွက္ ကားကို တြန္းေပးရလို႔ ဆိုၿပီး ႂကြားရတာကို ေပ်ာ္ေနၾကတာေလ။
အစ္ကို႔ရဲ႕ လႊမ္းမိုးမႈက အဲဒီေလာက္ထိ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေပၚမွာ ရွိတယ္အစ္ကို။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းအုပ္စုထဲမွာ သြင္ေမာင္ေမာင္ ဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းက မ်က္မွန္က အစ အစ္ကိုနဲ႕တူတယ္။ ဆံပင္ပံုေရာပဲ။ အဲဒါ သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုးက မညွိရဘဲ သူ႔ကို ငွက္ႀကီး လို႔ အစ္ကို႔နာမည္ အစြဲျပဳၿပီး ေခၚၾကတယ္။ ဒီေန႔အထိပဲ အစ္ကို။
ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းတက္ရင္း မာလာေဆာင္တို႔၊ အင္းလ်ားေဆာင္တို႔မွာ ညဘက္ ဂစ္တာတီးေတာ့ အေဆာင္က မမေတြက သီခ်င္းေတာင္းတယ္အစ္ကို။ သူတို႔ ေတာင္းတာ အစ္ကို႕သီခ်င္းေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္။ ဂ်ပ္ဆင္ထိပ္က လရိပ္ျပာ၊ ေဆြးတယ္၊ အၾကင္နာ အိပ္မက္ စတဲ့ သီခ်င္းေတြ ေတာ္ေတာ္ဆိုျဖစ္ၾကတယ္ အစ္ကို။
အစ္ကို...
ကၽြန္ေတာ္က အစ္ကိုနဲ႕ ခုႏွစ္မတူဘဲ ေမြးေန႔တူ ၁ ရက္ ၇ လဖြားပါ။ အဲဒီအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က ကဗ်ာေရးတိုင္း ေမြးေန႔ ေရာက္ရင္ အစ္ကိုနဲ႔ ပတ္သက္တာေတြ ထည့္ထည့္ေရးျဖစ္ခဲ့တယ္။ ၁.၇.၁၉၉၃ တုန္းက အမ်ဳိးသားဇာတ္ရံုမွာ အစ္ကို႔ One Man Show လုပ္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အစ္ကို႔ ေအာင္ျမင္မႈေတြကို ေငးေမာ အားက်လို႔ေပါ့။ အဲဒီတုန္းက အစ္ကို အသက္ ၃၀ ျပည့္ခဲ့တာေလ။ ကၽြန္ေတာ္ အစ္ကိုနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လူသိရွင္ၾကား တစ္ခုခု လုပ္ေပးခ်င္ခဲ့ေပမယ့္ လုပ္ခြင့္မရခဲ့ပါဘူး။
ဒါေပမဲ့ အစ္ကိုဆံုးၿပီးမွ အစ္ကိုနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ ေပၚျပဴလာမွာ ေဖာ္ျပခံခဲ့ရတယ္။ ' အျမင့္ပ်ံ ငွက္တစ္ေကာင္ အတြက္ ေျမျပင္ေပၚမွ လူတစ္ဦးရဲ႕ ဆႏၵ' ဆိုတဲ့ ေဆာင္းပါးပါ အစ္ကို။ ၂၀၀၄ ခုႏွစ္ ဩဂုတ္လ ၁၄ ရက္ေန႔မွာ အစ္ကိုဆံုးတယ္။ ဒီဘက္ေခတ္ လူေတြရဲ႕ ထံုးစံ ေသၿပီဆို သူ႔အႏုပညာကို ျပန္လည္ေဖာ္ထုတ္မယ္၊ ဘာညာ ဆိုၿပီး အႏုပညာကို ခုတုန္းလုပ္၊ အျမတ္ရွာခ်င္သူေတြ ရွိလာလို႔ က်န္တဲ့သူေတြကို လုပ္ခ်င္လုပ္၊ အစ္ကို႔ အႏုပညာကိုေတာ့ မထိရဘူးဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေရးခဲ့တာ အစ္ကို။ ေပၚျပဴလာ ဂ်ာနယ္ကလည္း ဒါကို နားလည္ပါတယ္။ အစ္ကို႔မွာ ဂီတမွာတင္မကဘူး။ နယ္ပယ္စံုမွာ အစ္ကို႔ ပရိသတ္ေတြမ်ားလို႔ ဒါကို လက္ခံတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ေဆာင္းပါးကို ေဖာ္ျပေပးခဲ့တယ္။ အစ္ကို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္လုပ္ေပးႏိုင္တာေတြထဲက တတ္ႏိုင္တာ ေသးေသးေလး တစ္ခုပါ အစ္ကို။
အစ္ကုိ...
ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ေတြက ေခတ္ေတြကို ျဖတ္ေနတုန္းပါ။ အစ္ကိုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ထက္ ေစာတဲ့ ေခတ္ တစ္ေခတ္ ကေန လာၿပီး ဒီေန႔ အထိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရင္ထဲမွာ ရွိေနတုန္းပါ။ အိမ္က ကၽြန္ေတာ့္ အစ္ကိုႀကီးက သူ႔သားနဲ႔ ဓာတ္ပံု အရိုက္ခံတယ္။ ရိုးရိုးအရိုက္ခံတာ မဟုတ္ဘူးအစ္ကို။ အစ္ကိုနဲ႔ အစ္ကို႔ သမီး မိကြန္ေထာ နဲ႔ ရိုက္ထားသလို အရိုက္ခံတာ။ အဆိုေတာ္ အာဇာနည္ ႀကိဳက္တယ္ဆိုတဲ့ ပံုေပါ့။ အဲဒါ အစ္ကိုႀကီးက ပိုစတာကို က်က်နန ထုတ္ထားေသးတာ။ အစ္ကိုတို႔ သားအဖပံုကို သေဘာက်တာနဲ႔ သူတို႔သားအဖ ပံုကို လိုက္လုပ္ထားတာေလ။
တေလာကလည္း Facebook ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ဂ်ယ္ႀကီး ဆိုတဲ့ေကာင္ သူ႕ကေလးကို လက္ေမာင္းေပၚတင္ၿပီး အိပ္ရာထဲမွာ ရိုက္ထားတာ ကၽြန္ေတာ္က အစ္ကို႔ကို အားက်လို႔ လုပ္တယ္ဆိုၿပီး ေနာက္ထားေသးတယ္။ ဒီေကာင္ စိတ္မဆိုးဘဲ သေဘာက်ေနမယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ သိေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုး အစ္ကို႔ အႏုပညာကို ခံစားခဲ့တဲ့လူေတြခ်ည္းပဲ အစ္ကို။
အစ္ကိုက ၀င္းဦး ႀကိဳက္တယ္။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းလို ျဖစ္ခ်င္တယ္။ ေရႊဥေဒါင္းကို ႀကိဳက္တယ္။ ကဗ်ာေတြကို ခ်စ္တယ္။ ထင္းရႉးပင္ရိပ္ကို ခံစားတယ္။ ဧရာ၀တီကို တြယ္တာတယ္။ ဂီတဟာ အစ္ကို႔ရဲ႕ ဘ၀ျဖစ္တယ္။ ဒီလို မွတ္သားရတယ္။ ၿပီးေတာ့ အစ္ကို႔နာမည္။ စာထဲမွာေတာ့ မြန္သူရဲေကာင္း လဂြန္းအိမ္က အိမ္ကို ယူၿပီး ေပးတယ္တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပါးစပ္စကား မွတ္ဖူးတာက မြန္ျပည္နယ္က ၂၄ အိမ္ ဆိုတဲ့ အရပ္မွာ ေနလို႔ အဲဒီက အိမ္ကို ယူတာတဲ့။ ေသေသခ်ာခ်ာေတာ့ မသိပါဘူး အစ္ကိုရာ။ ေမာ္လၿမိဳင္က ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ဖူးေပမယ့္ မကၽြမ္းတဲ့ အရပ္မို႔ပါ။ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အစ္ကို႔ နာမည္ထက္ အစ္ကို႔ဖန္တီးမႈေတြက လူေတြအေပၚ ေပးဆပ္ႏိုင္စြမ္း ႀကီးမားတာေၾကာင့္ ထူးအိမ္သင္ ကို ဒီေန႔ အထိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တမ္းတေနရတာ မဟုတ္လား အစ္ကို။
ႏိုင္ငံျခားသား တစ္ေယာက္ကို အစ္ကို က သီခ်င္းဆိုျပေတာ့ အဲဒီ ႏိုင္ငံျခားသားက ေျပာတယ္တဲ့။ မွတ္ခ်က္ေပးတာပါ။ " ခင္ဗ်ားဟာ Musician ပဲ တဲ့ "။ အစ္ကိုဟာ ဂီတကို ဖန္တီးသူပါ။ အဆိုေတာ္ သက္သက္၊ ေတးေရး သက္သက္ မဟုတ္ခဲ့ဘူး။ ဂီတသင္တန္းေပးေနတဲ့ ဆရာတစ္ေယာက္က အစ္ကို႔ကို ေ၀ဖန္ခဲ့ဖူးတယ္။ ဘယ္နားက အသံက ဘာျဖစ္တယ္။ ဘာနဲ႔ ဆိုရမွာ ဘာညာ ဆိုၿပီး။ ဒါနဲ႕ အစ္ကိုက နားရြက္နဲ႕ ဆိုျပမယ္ဆိုၿပီး ျပန္ၿဖဲျပေတာ့ ၿငိမ္သြားဖူးတယ္။ အစ္ကို႔ပညာ မာနကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခပ္ပါးပါး ျမင္ရဖူးတယ္။
အစ္ကို...
အေ၀းမွာ ေအးျမပါေစ။ ဒီေန႕ ဂီတနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ေျပာရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ဧရာ၀တီကို ေျပာရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏႈတ္ဖ်ားမွာ ထူးအိမ္သင္ ဆိုတာ ရွိေနေသးတယ္။ ငွက္ႀကီးလို႔ ခ်စ္စႏိုးေခၚၾကတဲ့ အစ္ကို႔ရဲ႕ ဘ၀ဟာ ဂီတမွာပဲ ေတာက္ေလွ်ာက္ ျမွဳပ္ႏွံထားခဲ့တာ အားလံုးအသိပါ။ အစ္ကို႔ အေၾကာင္းေျပာရင္ ဘယ္မွာ ဆံုးလိမ့္မလဲ။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ေျပာရရင္ ငွက္တစ္ေကာင္ရဲ႕ ရာဇ၀င္ ဟာ ဘယ္ေတာ့မွ မဆံုးေတာ့ဘူးအစ္ကို။ အစ္ကို ဆံုးတာ ဒီေန႔မွာ ၇ ႏွစ္ ျပည့္သြားၿပီ အစ္ကို။ ဒါေၾကာင့္ ဒီေန႔မွာ အစ္ကို႔ အတြက္ ဆိုၿပီး အမွတ္တရ တစ္ခုခုေရးတင္ဖို႔ ႀကိဳးစားရင္း ခုလို ေရးျဖစ္သြားတာပါ။
အစ္ကိုတစ္ေယာက္ ေကာင္းရာမြန္ရာ ေရာက္ပါေစ။ အစ္ကို ခ်စ္တဲ့ ဧရာ၀တီလည္း ဆက္လက္တည္တံ့ပါေစ။ အစ္ကို ခ်စ္တဲ့ ကမၻာေျမလည္း အၿမဲစိမ္းလန္းပါေစ။ 'ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္' ကို အၿမဲတန္ဖိုးထား၊ ေလးစားဆဲ.....
စာကိုး - ၁။ ျမစ္မင္းေတြကို ခ်စ္ျခင္းဖြဲ႕ေလသူ ေမွာ္ဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ ရာဇ၀င္ - သိမ္းတင္သား
နရီသစ္မဂၢဇင္း၊ အတြဲ (၁)၊ အမွတ္ (၁၀)၊ (၁၁)၊ ဇူလိုင္လ၊ ဩဂုတ္လ၊ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္
၂။ ဩဂုတ္လ ညေနခင္းတစ္ခု၌ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ထူးအိမ္သင္ အေၾကာင္း
ေျပာဆိုျခင္း - ေမာင္သစ္မင္း ႏွင့္ ညီညီသြင္
ျဗဴတီမဂၢဇင္း၊ ဩဂုတ္လ၊ ၂၀၀၄
၃။ ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕ သတို႔သမီး........ဧရာ၀တီကို ခ်စ္ခဲ့သူ - ေနထြန္းႏိုင္
၁၀.၈.၂၀၁၁။ EMG
ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အဲဒီအေခြကို ကၽြန္ေတာ္ နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့တယ္အစ္ကို။ "ထူးအိမ္သင္" ဆိုတာ ျဖဴသလား၊ မဲသလား ဆိုတာမသိပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီအေခြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကိုတစ္ေတြ ေတာ္ေတာ္ နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့တယ္ အစ္ကို။ ဟိုအစ္ကိုႀကီး ေျပာတဲ့ ' ယံုၾကည္တာေတြ အားလံုး စြန္႕လႊတ္ခဲ့ပါတယ္ ' ဆိုတဲ့ စာသားပါတဲ့ သီခ်င္းကိုလည္း ဆိုလို႔ေကာင္းလို႔ အလြတ္ေတာင္ ရခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ တစ္ေခြလံုးနီးပါး ကၽြန္ေတာ္တို႔ လိုက္ဆိုျဖစ္ခဲ့တယ္ အစ္ကို။
အဲဒီတုန္းကေတာ့ အဲဒီသီခ်င္းေတြကို ဖန္တီးတဲ့ ထူးအိမ္သင္ ဆိုတာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ ေတာ္ေတာ္ အရူးအမူးျဖစ္ရတဲ့ အဆိုေတာ္ ျဖစ္လာမယ့္လူလို႔ ဘယ္သူက သိမွာတဲ့လဲ။ တကယ္ေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္မွာကတည္းက ကၽြန္ေတာ္ဟာ ထူးအိမ္သင္ ဆိုတဲ့ အစ္ကို႔ ပရိသတ္ျဖစ္ခဲ့ ရေတာ့တာပါပဲ။
အစ္ကို...
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူပ်ဳိေပါက္ အရြယ္မွာ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ေတြ ေခတ္စားေနတဲ့ အခ်ိန္ပါ။ အဲဒီလို အခ်ိန္မွာပဲ ထူးျခားတဲ့ အသံနဲ႔ နာမည္ေပးပံု ဆန္းဆန္း၊ ေရးဖြဲ႕ပံု ဆန္းဆန္း သီခ်င္းေတြကို အစ္ကိုက ဂီတေလာကထဲကို ဆြဲေခၚလာခဲ့တယ္။ အံ့ဩစရာေကာင္းတာက အဲဒီသီခ်င္းေတြကို အစ္ကိုကပဲ ဖန္တီးၿပီး အားလံုးဟာ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ေခတ္တစ္ေခတ္မွာ တစ္မ်ဳိးဆန္းသစ္ေစခဲ့တယ္လို႔ ဆိုၾကတယ္။ ' ေမ့လိုက္ေတာ့'၊ 'နာရီေပၚက မ်က္ရည္စက္မ်ား'၊ 'ေ၀းသြားတဲ့အခါ'၊ 'သီခ်င္းေလးသက္ေသ'၊ 'တစ္ေန႔ေန႔ေတာ့ ခ်စ္၍လာလိမ့္မည္'၊ 'စိမ္းရက္ေလအား' စတဲ့သီခ်င္းေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရင္ဘတ္ေတြကို တြယ္ျငိလာတတ္ခဲ့လို႔ အစ္ကို႔ကို ေလးစားသလို ေနာက္ထပ္ သီခ်င္းသစ္ေတြလည္း ထပ္ေမွ်ာ္ခဲ့မိၾကတာေပါ့။
တကယ္ေတာ့ အစ္ကိုဟာ ဂီတေလာကထဲကို မ၀င္ခင္ကတည္းက ၀မ္းစာေတာ္ေတာ္ ျပည့္လာတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ရတယ္အစ္ကို။ ' ေ၀းသြားတဲ့အခါ' သီခ်င္းဟာ အဲဒီအခ်ိန္က ဂီတေလာကမွာ အဲဒီပံုစံမ်ဳိးကို ပထမဆံုး ၾကားရတာပဲလို႔ ကိုညီညီသြင္ ေျပာထားတာေလး ဖတ္ခဲ့ရေတာ့ အစ္ကို႔ကို မေလးစားဘဲ မေနႏိုင္ဘူး။
'ေမွာ္ဆရာ အိပ္မက္' ထြက္လာေတာ့လည္း 'အခ်စ္ဆံုးလို'႔၊ 'စိုးရိမ္လို႔'၊ ' ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္သာ မထားခဲ့ရင္'၊ 'မ်က္ရည္၀ဲရံု' စတဲ့ သီခ်င္းေတြအျပင္ အစ္ကို႔ရဲ႕ ဂႏၳ၀င္လက္ရာလို႔ ဆိုရမယ့္ 'အေမ့အိမ္' သီခ်င္းလို သီခ်င္းမ်ဳိးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ရင္ဘတ္ႀကီးနဲ႔ နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့တယ္ အစ္ကို။
'သက္ၿငိမ္' အေခြထြက္လာေတာ့' ေခါင္းေလာင္းေလးေတြ ျမည္ေနၿပီ'၊ 'ခ်စ္တိုင္းလည္း မညား'၊ 'အရိပ္မဲ့'၊ 'မွားခဲ့တယ္' နဲ႔ 'သက္ၿငိမ္' သီခ်င္းေတြက ကၽြန္ေတာ့္ရင္ကို လာထိတယ္ အစ္ကို။ ကၽြန္ေတာ္မွတ္မိတဲ့ သီခ်င္းနာမည္ေတြသာ ထည့္ေရးေနတာပါ။ တကယ္ေတာ့ အစ္ကို ဆိုထားတဲ့ သီခ်င္းမွန္ရင္ ႀကိဳက္တာခ်ည္းပါပဲ။ အမွန္အတိုင္း ေျပာရရင္ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္က ကိုယ့္ဘာသာ ကဗ်ာေတြ ေရးၿပီး ကဗ်ာရူးေနခ်ိန္။ အစ္ကို႔ရဲ႕ 'သက္ၿငိမ္'က ကၽြန္ေတာ္ေနရတဲ့ ဘ၀နဲ႕ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက တစ္ထပ္တည္း တူေနခဲ့တာ။ ျပန္စဥ္းစားေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖန္တီးရတဲ့ အႏုပညာေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ေပးဆပ္ ခဲ့ရတဲ့ ကာလေတြ ရွိခဲ့ရတာပါလားလို႔ သိမိတယ္။ အစ္ကိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အႏုပညာနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ေပးဆပ္ ခဲ့ရတာမွာ တခ်ဳိ႕ေနရာေတြမွာ သြားတူေနတယ္။
အစ္ကိုလည္း ေပးဆပ္ခဲ့ရတာပါပဲ။ က်န္းမာေရး ပညာအရာရွိ ဦးထြန္းျမင့္၊ သူနာျပဳဆရာမ ေဒၚျမရင္ တုိ႔ ကေန အစ္ကို႔ ကို ၁.၇.၁၉၆၃ ခုႏွစ္မွာ ေမြးခဲ့တာတဲ့။ ေမြးေတာ့ ပုသိမ္မွာ။ နာမည္က သန္းထြန္းစိုး တဲ့။ ေနာက္ထပ္နာမည္ေတြလည္း အမ်ားႀကီး။ ဘဲဥ၊ ေပၚစြမ္း၊ သန္းထြန္းစိုး၊ ေက်ာ္ျမင့္လြင္ တဲ့။ အစ္ကို႔ကို အိမ္ကေခၚတဲ့ ငယ္နာမည္က ဘဲဥ။ မြန္ ဘုန္းေတာ္ႀကီး ေပးတာက သန္းထြန္းစိုး။ ဒါေပမဲ့ အစ္ကို႔ အေဖရဲ႕ အေမက သခင္သန္းထြန္းနဲ႕ သခင္စိုးတို႔ နာမည္ေတြပါလို႔ မႀကိဳက္လို႔ဆိုၿပီး ထပ္ေပး လိုက္တာမွာ ေက်ာ္ျမင့္လြင္ ျဖစ္သြားတာတဲ့။ ဒါကိုပဲ မြန္ ဘုန္းေတာ္ႀကီးက လက္ဖ်ားမွာ ေငြသီးမွာမို႔ မြန္လို ေငြသီးတဲ့ အဓိပၸါယ္ရတဲ့ ေပၚစြမ္းဆိုတာကို ေပးခဲ့ေသးသတဲ့။ ဆရာ သိမ္းတင္သား က အစ္ကို႔ အေၾကာင္းေတြ ေရးထားတာ စံုေအာင္ ဖတ္ရတယ္အစ္ကိုေရ။
အဲဒီမွာ အစ္ကို႔ရဲ႕ ငယ္ဘ၀ကို ဆက္ဖတ္ခြင့္ရတယ္အစ္ကို။ အစ္ကို႔ အေဖရဲ႕ ေရဒီယိုေလးဖက္ၿပီးအိပ္တာ၊ အစ္ကို႔ အေဖတို႔ လူႀကီးေတြက မဟာဂီတလို သီခ်င္းႀကီးမ်ဳိးေတြနဲ႔ ၀ိုင္းဖြဲ႕တတ္လို႔ အစ္ကိုလည္း ' ေထာင္ေရာင္ေနပတ္ပ်ဳိး' လို သီခ်င္းေတြကို နားယဥ္ရင္း ပတၱလား၊ ဘင္ဂ်ဳိ၊ တေယာေတြၾကားမွာ ႀကီးျပင္းခဲ့ရတယ္တဲ့။ အစ္ကို႔အေဖက အစ္ကို႔ကို ဘာဂ်ာေလးတစ္လက္ ၀ယ္ေပးေတာ့ တစ္စစီျဖဳတ္ၿပီး အစ္ကို စူးစမ္းခဲ့ေသးတယ္တဲ့။
ၿပီးေတာ့ ေရႊမုေ႒ာဘုရားပြဲမွာ ထီးတင္ေတာ့ ဆိုင္းသံၾကားရင္ အစ္ကိုက ပုဆိုးခါးေတာင္း က်ဳိက္ၿပီး ေကြးေနေအာင္ ကတယ္ဆိုပဲ။ ဒီကတည္းက အစ္ကို႔ အႏုပညာပိုးက ေသးမွမေသးခဲ့ဘဲ အစ္ကို။ သူမ်ားေတြလို ေရာေယာင္လိုက္လာတဲ့ အႏုပညာမ်ဳိးမွ မဟုတ္တာ။ ေသြးထဲက ပါလာတဲ့ ဗီဇပဲ ထင္ပါရဲ႕။ ၿပီးေတာ့ အစ္ကိုက ေက်ာင္းမွာ ကဗ်ာရြတ္၀င္ၿပိဳင္ရင္း ကဗ်ာေတြကို အစျပဳတတ္ခဲ့တယ္ ထင္တယ္တဲ့။ ေကာလိပ္ေက်ာင္းသားဘ၀မွာ 'သွ်ပ္မႉးေက်ာ္'နာမည္နဲ႔ ကဗ်ာေတြ ဖန္တီးခဲ့တယ္ တဲ့ေလ။
ေနာက္ေတာ့ အစ္ကို႔ေဆြမ်ဳိးေတြရိွရာ ေမာ္လၿမိဳင္ကို ျပန္ရင္း အစ္ကို၀မ္းကြဲဆီက ဂစ္တာအေဟာင္းေလး တစ္လံုးကို ရလာတာကေနစလို႔ အစ္ကိုဟာ ဂီတလိုင္းကို စေရာက္သြားေတာ့တယ္တဲ့။ စာသင္ခန္းေတြကို ေက်ာခိုင္း၊ ၀ိုင္းေတြတီး၊ အစ္ကို႔ မိသားစု ေမာ္လၿမိဳင္ေျပာင္းသြားတဲ့ အထိ ပုသိမ္မွာပဲ အစ္ကိုေနခဲ့တယ္တဲ့။ ေနာက္ေတာ့ အစ္ကိုလည္း ေမာ္လၿမိဳင္ကို လိုက္ေျပာင္းၿပီး အဲဒီမွာလည္း ဆက္ၿပီး တီး၀ိုင္းမွာ ဆက္တီးျဖစ္တယ္တဲ့။ ဒါေပမယ့္ အစ္ကို႔ သီခ်င္းေတြကို သူမ်ားဆိုဖို႔၊ စီးရီးသြင္းဖို႔ စီစဥ္ထားၿပီးမွ ပ်က္သြားေတာ့ အစ္ကို ေတာ္ေတာ္စိတ္ပ်က္ခဲ့ရတယ္တဲ့။
အရက္ေသာက္ၿပီး သံလြင္ျမစ္ထဲ ခုန္ခ်မယ္အလုပ္ အစ္ကို႔အေမက ေဖ်ာင္းဖ်ေတာ့မွ အစ္ကို ျပန္လိုက္လာ ခဲ့တယ္တဲ့။ တကယ္လို႔သာ အဲဒီအခ်ိန္က အစ္ကိုသာ အဲဒီလို လုပ္လိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ဒီေန႔မွာ ထူးအိမ္သင္ ရဲ႕ သီခ်င္းေတြ ဘယ္နားေထာင္ႏိုင္ရပါေတာ့မလဲ။ အစ္ကို႔အေမက ရွိတာေတြ ထုတ္ေပးလိုက္ေတာ့ အစ္ကို ရန္ကုန္ကိုလာ၊ အဲဒီကေန ထူးအိမ္သင္ ဆိုတာ စျဖစ္လာေတာ့တာတဲ့ေလ။ ဆရာ သိမ္းတင္သားရဲ႕ ေဆာင္းပါးထဲမွာ ဖတ္ရတာေတြပါ။
အစ္ကို...
'သက္ၿငိမ္' အေခြေနာက္ပိုင္း ထြက္လာတဲ့အေခြေတြကလည္း အမ်ားႀကီးပါပဲ။ 'အတၱပံုေဆာင္ခဲမ်ား'၊ 'အၾကင္နာအိပ္မက္'၊ 'အရင္အတိုင္း'၊ 'စကားလံုးမရွိတဲ့ ေကာင္းကင္'၊ 'ထူးအိမ္သင္( Unplugged Live) '၊ 'ၿမိဳ႕ျပလေရာင္ တမ္းခ်င္း'၊ 'အေမ ( သို႔မဟုတ္) ေမတၱာေတာ္ဘြဲ႕'၊ 'အစိမ္းေရာင္ ရက္စြဲမ်ား'၊ 'တစ္ေန႕စာ အလြဲမ်ား'၊ 'ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္' ဆိုတဲ့ အေခြေတြေလ။ အစ္ကို ဆိုထားတဲ့ စုေပါင္းစပ္ေပါင္း အေခြေတြကလည္း နည္းတာမဟုတ္။
အစ္ကိုနဲ႕ ပတ္သက္လို႔ ေနာက္ထပ္ထူးျခားတာ တစ္ခု ေျပာရရင္ 'ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕ သတို႔သမီး' သီခ်င္းကို အစ္ကို ဖန္တီးခဲ့တာေလ။ ကိုညီညီသြင္ ေျပာဖူးတာေလး ဖတ္ဖူးထားတာပါ။ အစ္ကိုရယ္၊ ကိုညီညီသြင္ရယ္၊ ကလိုမႉးရယ္ အိုေအစစ္ စတူဒီယိုမွာ တစ္ညလံုး သီခ်င္းေရးၾကတယ္တဲ့။ ကိုယ္ေရးၿပီးဆိုျပေပါ့။ တစ္ေယာက္ တစ္ေနရာစီ ေနရာယူၿပီး ေရးၾကတာ ကလိုမႉးက အရင္ၿပီးေတာ့ ဆိုျပၿပီး အိပ္သြားေရာတဲ့။ ကိုညီညီသြင္ကေတာ့ မိုးလင္းမွ အေခ်ာၿပီးသြားတယ္။ ဒါေပမဲ့ အစ္ကိုကေတာ့ သံစဥ္က အေခ်ာၿပီးလို႔ စာသားကေတာ့ တစ္ေၾကာင္းပဲ ၿပီးတယ္တဲ့။ အဲဒီ တစ္ေၾကာင္းက 'ကြယ္လြန္ၿပီးေသာ အိပ္မက္မ်ား' တဲ့။
ဒါဟာ 'ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕ သတို႔သမီး' သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ရဲ႕ အစပါလားလို႔ ကၽြန္ေတာ္သိခြင့္ရခဲ့ပါတယ္ အစ္ကို။ အစ္ကိုဟာ ပုဂံကို ခ်စ္သူတစ္ေယာက္၊ ဧရာ၀တီကို တန္ဖိုးထားသူ တစ္ေယာက္လို႔လည္း ဒီသီခ်င္းနဲ႔ သက္ေသျပခဲ့တယ္။ အိုေအစစ္ စတူဒီယိုထဲမွာ တစ္လေလာက္ၾကာေအာင္ ဧရာ၀တီအတြက္ အစ္ကို႔ႏွလံုးသားက ခံစားမႈေတြ ေမြးထုတ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီေနာက္မွာမွ ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕ သတို႔သမီး ဆိုတာ ျဖစ္တည္လာခဲ့တယ္တဲ့။ တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္တဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ပါ အစ္ကို။
အစ္ကို...
အစ္ကို႔သီခ်င္းေတြထဲမွာ နားေထာင္တိုင္း ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္၀ဲရတဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ရွိေသးတယ္ အစ္ကို။ ဖိုးေဇာ္ ေရးၿပီး အစ္ကိုဆိုထားတာေလ။ 'လမ္းေပ်ာက္တဲ့သား' တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အစ္ကို႔လို အေမကို တြယ္တာတတ္သူ တစ္ဦးပါ။ အိမ္နဲ႕ အေ၀းကို ခြဲၿပီးေနရတဲ့ အခ်ိန္မ်ဳိးမွာ အဲဒီသီခ်င္းနားေထာင္ရတိုင္း ကၽြန္ေတာ္မ်က္ရည္၀ဲမိသလို တစ္ခါတစ္ခါ စိတ္မထိန္းႏိုင္ရင္ ပါးေပၚကို မ်က္ရည္ေတြ စီးက် မိေသးတယ္အစ္ကို။
ကၽြန္ေတာ္က ရန္ကုန္စက္မႈတကၠသိုလ္ ဒုတိယႏွစ္ၿပီးမွ ဂစ္တာစသင္ခဲ့တယ္အစ္ကို။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဂစ္တာသင္ေပးတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ အစ္ကိုႀကီးရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းက ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းပဲ ေမးခဲ့တယ္။ ဘယ္ေလာက္အထိ တတ္ခ်င္လဲတဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း တစ္ခြန္းပဲ ေျဖခဲ့ပါတယ္။ သီခ်င္းေရးလို႔ ရတဲ့အထိလို႔။ ကဗ်ာေတြ ေရးတတ္စ ကၽြန္ေတာ္က အစ္ကို႔လို သီခ်င္းေရးတတ္ခ်င္ခဲ့တာေလ။ ဒါေပမဲ့ အစ္ကို႔လို ေရးတတ္ဖို႔ ဆိုတာကေတာ့ မလြယ္ပါဘူး အစ္ကို။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ အစ္ကို ေရးၿပီးသား သီခ်င္းေတြ ဆိုဖို႔ ဂစ္တာတီးတာေတာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မနည္းလိုက္တီးခဲ့ရတာကိုး။
ေက်ာင္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က ေျပာတယ္အစ္ကို။ တစ္ေန႔ လမ္းလယ္ေခါင္မွာ အစ္ကို စီးလာတဲ့ကား ပ်က္ေတာ့ သူတို႔တစ္ေတြ ဘတ္စ္ကားေပၚက ဆင္းၿပီး တြန္းေပးခဲ့ဖူးတယ္တဲ့။ အစ္ကိုက ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာၿပီး လက္ဖက္ရည္တိုက္မယ္ ေျပာတယ္တဲ့။ သူတို႔ လက္မခံခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ သိတယ္အစ္ကို။ ဒီေကာင္ေတြက ေက်ာင္းမွာ ကိုငွက္ ကားကို တြန္းေပးရလို႔ ဆိုၿပီး ႂကြားရတာကို ေပ်ာ္ေနၾကတာေလ။
အစ္ကို႔ရဲ႕ လႊမ္းမိုးမႈက အဲဒီေလာက္ထိ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေပၚမွာ ရွိတယ္အစ္ကို။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းအုပ္စုထဲမွာ သြင္ေမာင္ေမာင္ ဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းက မ်က္မွန္က အစ အစ္ကိုနဲ႕တူတယ္။ ဆံပင္ပံုေရာပဲ။ အဲဒါ သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုးက မညွိရဘဲ သူ႔ကို ငွက္ႀကီး လို႔ အစ္ကို႔နာမည္ အစြဲျပဳၿပီး ေခၚၾကတယ္။ ဒီေန႔အထိပဲ အစ္ကို။
ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းတက္ရင္း မာလာေဆာင္တို႔၊ အင္းလ်ားေဆာင္တို႔မွာ ညဘက္ ဂစ္တာတီးေတာ့ အေဆာင္က မမေတြက သီခ်င္းေတာင္းတယ္အစ္ကို။ သူတို႔ ေတာင္းတာ အစ္ကို႕သီခ်င္းေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္။ ဂ်ပ္ဆင္ထိပ္က လရိပ္ျပာ၊ ေဆြးတယ္၊ အၾကင္နာ အိပ္မက္ စတဲ့ သီခ်င္းေတြ ေတာ္ေတာ္ဆိုျဖစ္ၾကတယ္ အစ္ကို။
အစ္ကို...
ကၽြန္ေတာ္က အစ္ကိုနဲ႕ ခုႏွစ္မတူဘဲ ေမြးေန႔တူ ၁ ရက္ ၇ လဖြားပါ။ အဲဒီအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က ကဗ်ာေရးတိုင္း ေမြးေန႔ ေရာက္ရင္ အစ္ကိုနဲ႔ ပတ္သက္တာေတြ ထည့္ထည့္ေရးျဖစ္ခဲ့တယ္။ ၁.၇.၁၉၉၃ တုန္းက အမ်ဳိးသားဇာတ္ရံုမွာ အစ္ကို႔ One Man Show လုပ္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အစ္ကို႔ ေအာင္ျမင္မႈေတြကို ေငးေမာ အားက်လို႔ေပါ့။ အဲဒီတုန္းက အစ္ကို အသက္ ၃၀ ျပည့္ခဲ့တာေလ။ ကၽြန္ေတာ္ အစ္ကိုနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လူသိရွင္ၾကား တစ္ခုခု လုပ္ေပးခ်င္ခဲ့ေပမယ့္ လုပ္ခြင့္မရခဲ့ပါဘူး။
ဒါေပမဲ့ အစ္ကိုဆံုးၿပီးမွ အစ္ကိုနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ ေပၚျပဴလာမွာ ေဖာ္ျပခံခဲ့ရတယ္။ ' အျမင့္ပ်ံ ငွက္တစ္ေကာင္ အတြက္ ေျမျပင္ေပၚမွ လူတစ္ဦးရဲ႕ ဆႏၵ' ဆိုတဲ့ ေဆာင္းပါးပါ အစ္ကို။ ၂၀၀၄ ခုႏွစ္ ဩဂုတ္လ ၁၄ ရက္ေန႔မွာ အစ္ကိုဆံုးတယ္။ ဒီဘက္ေခတ္ လူေတြရဲ႕ ထံုးစံ ေသၿပီဆို သူ႔အႏုပညာကို ျပန္လည္ေဖာ္ထုတ္မယ္၊ ဘာညာ ဆိုၿပီး အႏုပညာကို ခုတုန္းလုပ္၊ အျမတ္ရွာခ်င္သူေတြ ရွိလာလို႔ က်န္တဲ့သူေတြကို လုပ္ခ်င္လုပ္၊ အစ္ကို႔ အႏုပညာကိုေတာ့ မထိရဘူးဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေရးခဲ့တာ အစ္ကို။ ေပၚျပဴလာ ဂ်ာနယ္ကလည္း ဒါကို နားလည္ပါတယ္။ အစ္ကို႔မွာ ဂီတမွာတင္မကဘူး။ နယ္ပယ္စံုမွာ အစ္ကို႔ ပရိသတ္ေတြမ်ားလို႔ ဒါကို လက္ခံတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ေဆာင္းပါးကို ေဖာ္ျပေပးခဲ့တယ္။ အစ္ကို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္လုပ္ေပးႏိုင္တာေတြထဲက တတ္ႏိုင္တာ ေသးေသးေလး တစ္ခုပါ အစ္ကို။
အစ္ကုိ...
ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ေတြက ေခတ္ေတြကို ျဖတ္ေနတုန္းပါ။ အစ္ကိုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ထက္ ေစာတဲ့ ေခတ္ တစ္ေခတ္ ကေန လာၿပီး ဒီေန႔ အထိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရင္ထဲမွာ ရွိေနတုန္းပါ။ အိမ္က ကၽြန္ေတာ့္ အစ္ကိုႀကီးက သူ႔သားနဲ႔ ဓာတ္ပံု အရိုက္ခံတယ္။ ရိုးရိုးအရိုက္ခံတာ မဟုတ္ဘူးအစ္ကို။ အစ္ကိုနဲ႔ အစ္ကို႔ သမီး မိကြန္ေထာ နဲ႔ ရိုက္ထားသလို အရိုက္ခံတာ။ အဆိုေတာ္ အာဇာနည္ ႀကိဳက္တယ္ဆိုတဲ့ ပံုေပါ့။ အဲဒါ အစ္ကိုႀကီးက ပိုစတာကို က်က်နန ထုတ္ထားေသးတာ။ အစ္ကိုတို႔ သားအဖပံုကို သေဘာက်တာနဲ႔ သူတို႔သားအဖ ပံုကို လိုက္လုပ္ထားတာေလ။
တေလာကလည္း Facebook ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ဂ်ယ္ႀကီး ဆိုတဲ့ေကာင္ သူ႕ကေလးကို လက္ေမာင္းေပၚတင္ၿပီး အိပ္ရာထဲမွာ ရိုက္ထားတာ ကၽြန္ေတာ္က အစ္ကို႔ကို အားက်လို႔ လုပ္တယ္ဆိုၿပီး ေနာက္ထားေသးတယ္။ ဒီေကာင္ စိတ္မဆိုးဘဲ သေဘာက်ေနမယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ သိေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုး အစ္ကို႔ အႏုပညာကို ခံစားခဲ့တဲ့လူေတြခ်ည္းပဲ အစ္ကို။
အစ္ကိုက ၀င္းဦး ႀကိဳက္တယ္။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းလို ျဖစ္ခ်င္တယ္။ ေရႊဥေဒါင္းကို ႀကိဳက္တယ္။ ကဗ်ာေတြကို ခ်စ္တယ္။ ထင္းရႉးပင္ရိပ္ကို ခံစားတယ္။ ဧရာ၀တီကို တြယ္တာတယ္။ ဂီတဟာ အစ္ကို႔ရဲ႕ ဘ၀ျဖစ္တယ္။ ဒီလို မွတ္သားရတယ္။ ၿပီးေတာ့ အစ္ကို႔နာမည္။ စာထဲမွာေတာ့ မြန္သူရဲေကာင္း လဂြန္းအိမ္က အိမ္ကို ယူၿပီး ေပးတယ္တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပါးစပ္စကား မွတ္ဖူးတာက မြန္ျပည္နယ္က ၂၄ အိမ္ ဆိုတဲ့ အရပ္မွာ ေနလို႔ အဲဒီက အိမ္ကို ယူတာတဲ့။ ေသေသခ်ာခ်ာေတာ့ မသိပါဘူး အစ္ကိုရာ။ ေမာ္လၿမိဳင္က ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ဖူးေပမယ့္ မကၽြမ္းတဲ့ အရပ္မို႔ပါ။ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အစ္ကို႔ နာမည္ထက္ အစ္ကို႔ဖန္တီးမႈေတြက လူေတြအေပၚ ေပးဆပ္ႏိုင္စြမ္း ႀကီးမားတာေၾကာင့္ ထူးအိမ္သင္ ကို ဒီေန႔ အထိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တမ္းတေနရတာ မဟုတ္လား အစ္ကို။
ႏိုင္ငံျခားသား တစ္ေယာက္ကို အစ္ကို က သီခ်င္းဆိုျပေတာ့ အဲဒီ ႏိုင္ငံျခားသားက ေျပာတယ္တဲ့။ မွတ္ခ်က္ေပးတာပါ။ " ခင္ဗ်ားဟာ Musician ပဲ တဲ့ "။ အစ္ကိုဟာ ဂီတကို ဖန္တီးသူပါ။ အဆိုေတာ္ သက္သက္၊ ေတးေရး သက္သက္ မဟုတ္ခဲ့ဘူး။ ဂီတသင္တန္းေပးေနတဲ့ ဆရာတစ္ေယာက္က အစ္ကို႔ကို ေ၀ဖန္ခဲ့ဖူးတယ္။ ဘယ္နားက အသံက ဘာျဖစ္တယ္။ ဘာနဲ႔ ဆိုရမွာ ဘာညာ ဆိုၿပီး။ ဒါနဲ႕ အစ္ကိုက နားရြက္နဲ႕ ဆိုျပမယ္ဆိုၿပီး ျပန္ၿဖဲျပေတာ့ ၿငိမ္သြားဖူးတယ္။ အစ္ကို႔ပညာ မာနကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခပ္ပါးပါး ျမင္ရဖူးတယ္။
အစ္ကို...
အေ၀းမွာ ေအးျမပါေစ။ ဒီေန႕ ဂီတနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ေျပာရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ဧရာ၀တီကို ေျပာရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏႈတ္ဖ်ားမွာ ထူးအိမ္သင္ ဆိုတာ ရွိေနေသးတယ္။ ငွက္ႀကီးလို႔ ခ်စ္စႏိုးေခၚၾကတဲ့ အစ္ကို႔ရဲ႕ ဘ၀ဟာ ဂီတမွာပဲ ေတာက္ေလွ်ာက္ ျမွဳပ္ႏွံထားခဲ့တာ အားလံုးအသိပါ။ အစ္ကို႔ အေၾကာင္းေျပာရင္ ဘယ္မွာ ဆံုးလိမ့္မလဲ။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ေျပာရရင္ ငွက္တစ္ေကာင္ရဲ႕ ရာဇ၀င္ ဟာ ဘယ္ေတာ့မွ မဆံုးေတာ့ဘူးအစ္ကို။ အစ္ကို ဆံုးတာ ဒီေန႔မွာ ၇ ႏွစ္ ျပည့္သြားၿပီ အစ္ကို။ ဒါေၾကာင့္ ဒီေန႔မွာ အစ္ကို႔ အတြက္ ဆိုၿပီး အမွတ္တရ တစ္ခုခုေရးတင္ဖို႔ ႀကိဳးစားရင္း ခုလို ေရးျဖစ္သြားတာပါ။
အစ္ကိုတစ္ေယာက္ ေကာင္းရာမြန္ရာ ေရာက္ပါေစ။ အစ္ကို ခ်စ္တဲ့ ဧရာ၀တီလည္း ဆက္လက္တည္တံ့ပါေစ။ အစ္ကို ခ်စ္တဲ့ ကမၻာေျမလည္း အၿမဲစိမ္းလန္းပါေစ။ 'ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္' ကို အၿမဲတန္ဖိုးထား၊ ေလးစားဆဲ.....
သားလတ္
၁၇:၃၇ နာရီ
၁၄.၈.၂၀၁၁
၁၇:၃၇ နာရီ
၁၄.၈.၂၀၁၁
[ ထူးအိမ္သင္( ကိုငွက္) ကြယ္လြန္ျခင္း ၇ ႏွစ္ျပည့္ အမွတ္တရ ]
စာကိုး - ၁။ ျမစ္မင္းေတြကို ခ်စ္ျခင္းဖြဲ႕ေလသူ ေမွာ္ဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ ရာဇ၀င္ - သိမ္းတင္သား
နရီသစ္မဂၢဇင္း၊ အတြဲ (၁)၊ အမွတ္ (၁၀)၊ (၁၁)၊ ဇူလိုင္လ၊ ဩဂုတ္လ၊ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္
၂။ ဩဂုတ္လ ညေနခင္းတစ္ခု၌ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ထူးအိမ္သင္ အေၾကာင္း
ေျပာဆိုျခင္း - ေမာင္သစ္မင္း ႏွင့္ ညီညီသြင္
ျဗဴတီမဂၢဇင္း၊ ဩဂုတ္လ၊ ၂၀၀၄
၃။ ရာဇ၀င္မ်ားရဲ႕ သတို႔သမီး........ဧရာ၀တီကို ခ်စ္ခဲ့သူ - ေနထြန္းႏိုင္
၁၀.၈.၂၀၁၁။ EMG
2 comments:
ကိုငွက္ဟာ...ဂီတကိုျမတ္ႏိုးသူေတြအတြက္ ဘယ္ေတာ့မွေသဆံုးသြားတဲ႔သူ ေပ်ာက္ပ်က္သြားတဲ႔သူ တစ္ေယာက္မဟုတ္ပါဘူး...။ သူ႔သီခ်င္းေတြကို ရူးသြပ္စြဲလန္းခဲ႔တာ ဟိုးး ခုႏွစ္တန္း ရွစ္တန္းကတည္းက...။ လက္မွတ္ထိုးခါနီး အျမဲတမ္းပဲ ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္လို႔ ေရးတတ္တဲ႔သူ..။ သူ႔အတြက္အမွွတ္တရကို ခုေလးပဲ ကိုညီလင္းသစ္ဆီမွာ သြားဖတ္ခဲ႔တာ...။
ခင္တဲ႔
မိုးေငြ႔
ေအးဗ်ာ...ဖတ္ရင္းနဲ႔ ကိုငွက္ကို လြမ္းလာလိုက္တာေလ....
Post a Comment