Friday, November 28, 2014

" ခ်ဳိ ၿမိန္ေသာ ပန္းသီးမ်ား "



ကၽြန္ေတာ္မိုဘိုင္းဖုန္းမ်ားကိုအမ်ဳိးအစားေကာင္းေကာင္းစတင္ေရြးခ်ယ္ခြင့္ရခဲ့သည့္အခ်ိန္မွာ iPhoneကိုေရြးခ်ယ္ခဲ့သည္။ဖုန္းေကာင္းေကာင္းမကိုင္ႏိုင္ခင္ကNokiaေသးေသးေလးကိုသာကိုင္ခဲ့ၿပီး iPhoneေပၚစဥ္မွာလည္း ထြက္ထြက္ခ်င္းမကိုင္ႏိုင္ခဲ့။ iPhone4က်မွစကိုင္ခဲ့ၿပီးကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ကၽြန္ေတာ့္ဇနီးပါအတူသံုးခဲ့ၾကသည္။Touch Screen ေကာင္းျခင္း၊ ဖုန္းဘက္ထရီဘာမွ်မျဖစ္ျခင္း၊ ဖုန္းသံုးသူမ်ားစကားႏွင့္ေျပာရလွ်င္ေယာင္၍ပင္ မဟမ္းျခင္းႏွင့္အျခားသံုးစြဲရလြယ္ကူအဆင္ေျပသည့္အခ်က္မ်ားေၾကာင့္iPhoneကကၽြန္ေတာ့္အသည္းစြဲျဖစ္လာ သည္။

ထို႕ေၾကာင့္စာခ်ဳဳပ္သက္တမ္းျပည့္စဥ္မွာေတာ့iPhone5ေျပာင္းခဲ့ၿပီးထိုiPhone5မွာေတာ့ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္း ဘက္ထရီမွာျပႆႆႆ      နာရွိလာခဲ့သည္။ဘက္ထရီက အားသြင္းၿပီး ၁၀၀ျပည့္ေနလည္း သံုးလိုက္လွ်င္ ခ်က္ခ်င္းကိုကုန္သလိုျဖစ္ေနသည္။ၿပီးေတာ့၁၂ရာခိုင္ႏႈန္းသာ က်န္ေတာ့လွ်င္ ဘက္ထရီလံုး၀ကုန္သြားသလို ရုတ္တရက္ျပဳတ္ထြက္သြားသည္။စက္ပိတ္သြားသည္။ ညဘက္အားအျပည့္ႏွင့္မသံုးဘဲထားလွ်င္လည္း အားျပည့္ေနသည့္တိုင္မနက္မိုးလင္းလွ်င္ ဘက္ထရီကတစ္၀က္ေက်ာ္မွ်ေလ်ာ့ေနတတ္သည္။ ထိုအတိုင္းႏွစ္ႏွစ္ျပည့္သည္အထိသည္းခံသံုးၾကည့္သည္။ လံုး၀ထူးျခားမသြား။

ေနာက္ဆံုးiPhone6 ႏွင့္ 6 Plus မေပၚလာခင္ေလးမွာတင္Appleကသူတို႕၏အစီအစဥ္တစ္ခုကိုေၾကျငာသည္။ လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္ႏွစ္ခန္႕ေလာက္ကစ၍၀ယ္ခဲ့ေသာiPhone5မ်ားမွဘက္ထရီမေကာင္းသည့္အလံုးမ်ားကို ဘက္ထရီအခမဲ့လဲလွယ္ေပးေသာအစီအစဥ္ျဖစ္သည္။တကယ္ကိုမထင္ပါ။သို႕ေသာ္သူတို႕သည္သံုးစြဲသူ အတြက္ အၿမဲနားစြင့္ေနပံုရသည္။ယခုေနာက္ဖုန္းအမ်ဳိးအစားတစ္လံုးမထြက္ခင္ ယခင္ရွိၿပီးသား သံုးစြဲသူမ်ားကိုေစ်းကြက္ သေဘာအရျပန္ၿပီးႁမွဴ ဆြယ္တာလည္းျဖစ္ႏိုင္သည္။ 

သို႕ေသာ္ဒါကိုကပင္ထူးျခားေနသည္။မည္သူလုပ္ေပးဖူးပါသလဲ။ ေရာင္းၿပီးေမ့ထားလိုက္၍ရသည့္ ကိစၥမ်ားျဖစ္သည္။ စားၿပီးနားမလည္လုပ္ထား၍ရသည္ဟုဆုိရမည္။ သည္လိုႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ကၽြန္ေတာ့္ ဇနီးစင္ကာပူရွိAppleအသိအမွတ္ျပဳဆိုင္မွာသြားလဲသည္။ ဆုိင္၀န္ထမ္းစလံုးေကာင္ေလးက ဘက္ထရီကို အရင္စစ္ၾကည့္သည္။ ဘက္ထရီကေကာင္းသည္တဲ့။ ေကာင္းလွ်င္လဲမေပးပါတဲ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႕က တကယ္မေကာင္းတာျဖစ္ေၾကာင္းရွင္းျပလည္းသူတို႕စစ္ၾကည့္သည့္ အခါေကာင္းသည္ဟုျပေနသည္တဲ့။ သည္လိုႏွင့္တစ္ႀကိမ္လွည့္ျပန္ခဲ့ရသည္။ ေသေသခ်ာခ်ာျပန္ဆန္းစစ္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္တို႕ကဖုန္းကိုသူတို႕ဆုိင္
မသြားခင္Back up လုပ္ရံုမက Reset ပါခ်သြားသည္။ဒါေၾကာင့္ျဖစ္ႏိုင္သည္ဟုေတြးကာေနာက္တစ္ လေလာက္ေနၿပီးထပ္သြားသည္။ Back upပဲလုပ္သည္။ Resetလံုး၀မလုပ္။ ဆုိင္က၀န္ထမ္းေကာင္မေလး ကေျပာသည္။ ဘက္ထရီကသူ႕ကိုအားသြင္းတာ၊ သံုးတာသက္တမ္းကုန္သြား၍ထိုအတြက္ ဘက္ထရီအသစ္လဲေပးပါမည္တဲ့။ ေနာက္ထပ္ဘာတစ္ျပားမွ်ေပး စရာမလုိပါဘူးဟုဆိုသည္။ ကၽြန္ေတာ့္Sim Card ကိုထုတ္ေပးသည္။ Pass code ကိုျဖဳတ္ခ်ေပးရသည္။ၿပီးေတာ့သူတို႕ဘက္ကစည္းကမ္းခ်က္ ကိုေျပာျပသည္။ ဖုန္းအတြင္းပိုင္းကိုတစ္ခုခုျပန္လည္ျပဳ ျပင္ထားလွ်င္ေတာ့၄၅ေဒၚလာေပးရမည္တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ကတစ္ခါမွ်ျပင္မထားဖူးေၾကာင္းရွင္းျပသည္။ လံုး၀ျပဳ ျပင္ထားျခင္းမရွိလွ်င္လံုး၀မေပးရပါတဲ့။ ၿပီးေတာ့ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္းကိုအစင္း၊ အေပါက္၊ အနာအဆာစစ္ၿပီးလက္မွတ္ထိုးေပးၿပီးထားခဲ့ရသည္။

ေနာက္ႏွစ္ရက္ေျမာက္မနက္မွာျပန္ရသည္။ တကယ္လည္းဘာမွ်မေပးရ။ ဘက္ထရီကိုသိပ္စိတ္မခ်၍တစ္ရက္၊ ႏွစ္ရက္ေစာင့္ၾကည့္သည္။ ဘာမွ်မျဖစ္ေတာ့။ တကယ့္အသစ္အတုိင္း။
ညဘက္အားသြင္းထားၿပီးမနက္ေစာင့္ၾကည့္လည္း၁၀၀အျပည့္ဆို၁၀၀အတုိင္း။ စိတ္တိုင္းက်သြားေလၿပီ။
ယခုေတာ့iPhone 6 plus ကိုကၽြန္ေတာ့္ဇနီးကိုင္ခြင့္ရသည့္တိုင္ကၽြန္ေတာ့္လက္မွာ iPhone5သာက်န္ခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္အဆင္ေျပေနပါသည္။အကယ္၍မ်ားiPhone5ဘက္ထရီအရင္ အတိုင္းသာျဖစ္ေနလွ်င္ေတာ့တစ္မ်ဳိးစဥ္းစားရပါမည္။

ယခုဘက္ထရီအသစ္ႏွင့္ဆက္ကိုင္ခြင့္ရေနေသာအခါ Apple ကိုကုိယ့္ပိုက္ဆံႏွင့္ကိုယ္သံုးေသာ္ျငားေက်းဇူး တင္ပါသည္။ iPhone4မွသည္ 5 ႏွင့္ 6plus မ်ားတိုင္၊ Toshiba ကြန္ပ်ဴ တာအစုတ္ကေလးမွသည္ Mac Book Pro ကိုေျပာင္း၀ယ္ခဲ့သည့္တိုင္၊ The New  iPad မွသည္ iPad Air2 အထိတိုင္Appleကိုအားေပးလာသူ တစ္ဦးအေနႏွင့္ ထိုမွ်ေသာ၀န္ေဆာင္မႈကိုေပးသည္ကိုပင္ကၽြန္ေတာ္ေက်နပ္ပါသည္။ Apple ကိုသံုး၍ေငြကုန္က်ဳိးနပ္သည္ဟုယခင္ကတည္းကထင္ခဲ့သည့္အတိုင္းယခုလို၀န္ေဆာင္မႈမ်ဳိးသည္ ကၽြန္ေတာ့္လိုApple ထုတ္ကုန္မ်ားကိုသာမန္သံုးစြဲသူတစ္ဦးအတြက္ယခင္ကေငြကုန္ခဲ့သမွ် ကုန္ရက်ဳိးနပ္သည္ဟုပင္ ထင္ျမင္မိပါသည္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ဆိုရလွ်င္ပန္းသီးမ်ားစားခဲ့သည္မွာၾကာၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း ခ်ဳိၿမိန္ျခင္း၏ရသကိုယခင္ကခံစားခဲ့သလိုယခုလည္းထပ္မံခံစားမိသလိုပင္။               ။

ဆူးသစ္
၂၂း၂၄ နာရီ ( စင္ကာပူစံေတာ္ခ်ိန္ )
၂၈.၁၁.၂၀၁၄
[ ပံုမူရင္း-အျဖဴ ေရာင္လမ္းကေလးဘေလာ့]

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...