Wednesday, May 1, 2013

" ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အင္တာနက္ အလန္းမ်ား " (၄)



" ေမ်ာေနတဲ့ ေလျပည္ၾကားမွာ.........မတ္တတ္ရပ္ရင္း အေပါ့ေတြသြား......
မိုးတိမ္ကို ေမာ့ၾကည့္ေတာ့.........စာကေလးက ခ်ီးပါခ်
ကမ္းေျခက အမိႈက္ေတြပြ........အမိႈက္ကားကို လြမ္းေနရ
အနံ႕ဆိုးမ်ား ခုန္ေပါက္ေျပးေဆာ့........ပတ္၀န္းက်င္မွာ အက်ည္းတန္သြား
အရင္ကဆို ဒီညလို......မီးက ခဏခဏ မပ်က္ပါဘူး
သိပ္၀မ္းနည္းစရာ ေကာင္းတာတစ္ခုက......ငါ့မွာ ဖေယာင္းတိုင္ မရွိေတာ့ဘူး
မလာေတာ့ဘူး ဆိုရင္လည္း မင္းစိတ္ႀကိဳက္သာ လုပ္ပါ လုပ္ပါ
ဒီလိုနဲ႕ ညေတြအားလံုး လြတ္ခဲ့ရတဲ့ တရုတ္ကား မ်ားစြာ........"

ကၽြန္ေတာ္ သည္သီခ်င္းကို ၾကားဖူးသည္။ ေတာ္ေတာ္ ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ရွိေနသည္။ ေနာက္မွ သတိရသည္။ စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္၏ 'အခ်စ္သို႕ရႈံးနိမ့္ျခင္း' ဆိုေသာသီခ်င္း။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ႀကိဳက္သည္။ ယခုက စိုင္းစိုင္းခမ္းလိႈင္ မဟုတ္။ စိုင္းစိုင္းခမ္းလိႈင္ကို တုၿပီး ဆိုေနသည့္ သာဂိ။ ကၽြန္ေတာ့္ အခ်စ္ေတာ္ သာဂိ။

ရြာက ရြာဦးေစတီ ထီးေတာ္တင္ပြဲမွာ သာဂိ မိုက္ကိုင္ၿပီး မိုက္ခဲလုပ္ေနသည္ကို ဗြီဒီယိုမွတ္တမ္း တင္ထားၿပီး Facebook မွာ ျပန္တင္ထားတာ ျဖစ္သည္။ သူက Rapper ေတြလို စတိုင္က်က် ၀တ္ထားေသးသည္။ ၿပီးေတာ့ ေဘာင္းဘီခြကိုလည္း တကိုင္ကိုင္ လုပ္ေနေသး၏။ ေမာလွ်င္ ေရဘူးႀကီး အႀကီးႀကီး တစ္ဘူးကို ကိုင္ကာ ေရေသာက္ေသးသည္။ ေအာက္က ရြာသူရြာသားမ်ားက သူ႕ကို ၾကည့္ၿပီး ၿပံဳးၾကသည္။

" မဟုတ္ပါဘူး.....မရႈပ္ပါဘူး......မယုတ္မာဘူး........မင္းထင္သလို မလုပ္ပါဘူး.......ရွိတာတစ္ခုကို ထုတ္ကာျပမယ္.........ေျခာက္လက္မေလာက္ မကပါဘူး......"

စိုင္းစိုင္းခမ္းလိႈင္ ၾကားလွ်င္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို သတ္ေသ သြားႏိုင္သည္။ " ေကာင္မေလး ႀကိဳက္တယ္ ဆိုၿပီးေတာ့ " သီခ်င္းထဲက စာသားသည္ သာဂိႏွင့္ အေတြ႕မွာ အဓိပၸါယ္ေတြက လြဲကုန္သည္။ " ေျခာက္လက္မေလာက္ မကပါဘူး " ဆိုၿပီး ႀကံေခ်ာင္းတစ္ေခ်ာင္းကို ထုတ္ျပသည္။ ရြာသားမ်ား လက္ခုပ္တီးၾက၏။

ၿပီးေတာ့ စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္၏ နာမည္ႀကီး သီခ်င္း " ၀မ္းနည္းမွတ္တမ္း " ကို ဆိုထားပံုက လန္းသည္။

" အဲဒီေန႕က မိုးမရြာ........ငါ့မွာလည္း ပုဆိုးမပါ " တဲ့။

ကၽြန္ေတာ္ မေနႏိုင္ေတာ့။ သာဂိ အြန္လိုင္းတက္လာလွ်င္ ေတြ႕လွ်င္ေခၚပါဟု မွာထားလိုက္သည္။ သိပ္မၾကာလိုက္။ သာဂိ ကၽြန္ေတာ့္ကို အြန္လိုင္းကေန ေတြ႕ခ်င္ေၾကာင္း စာျပန္လာသည္။ သည္လိုႏွင့္ G-talk မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဆံုၾက၏။

" အစ္ကို-ဘာေျပာစရာရွိလို႕လဲဟင္ "

" မင္း သီခ်င္းဆိုတာ သေဘာက်လို႕ပါ။ အဲဒါ စိုင္းစိုင္းခမ္းလိႈင္ သီခ်င္းေတြ မဟုတ္လား။ မင္းျပန္ခံစား တာလား "

" ဟုတ္တယ္ အစ္ကို။ ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳက္လို႕။ ဘာလဲ။ မေကာင္းလို႕လား "

" မဟုတ္ပါဘူးကြာ။ မင္းထည့္ထားတဲ့ စာသားေတြ လန္းလြန္းလို႕ပါ "

" ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အစ္ကိုရာ။ အစ္ကိုကသာ လန္းတယ္ ေျပာေနတာ။ ကၽြန္ေတာ္ ဆိုေနတုန္း ကၽြန္ေတာ့္ရြာက လူေတြက စင္ေအာက္ကေန ေသာက္ေရအိုးႀကီး ထိုးေပးလိုေပးနဲ႕ "

ကၽြန္ေတာ္ နားမလည္။

" ဘာျဖစ္လို႕လဲ "

" ကၽြန္ေတာ္က Rapper ေတြလို ေရဘူးနဲ႕ ေရေသာက္တာ။ အဲဒီေန႕က ဘူးေသး၀ယ္တာ ကုန္ေနလုိ႕ မထူးဘူး ဆိုၿပီး ႏွစ္ဆယ္လီတာ ဘူးကို ေရေလွ်ာ့ၿပီး စင္ေပၚတင္ထားတာ။ အဲဒါ ရြာသူရြာသားေတြက ေရ အဲဒီေလာက္ ဆာေနရင္ ဒီမွာေဟ့ ဆိုၿပီး ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းက ေသာက္ေရအိုး၊ သဲအိုးဗ်ာ။ အဲဒါႀကီး စင္ေအာက္ကေန လွမ္းေပးလို႕။ သီခ်င္း ျမန္ျမန္ ရပ္လိုက္ရတယ္ "

ကၽြန္ေတာ္ ရယ္ေနမိ၏။ သာဂိလည္း လိုက္ရယ္သည္။ မင္းကေတာ့ လုပ္ေတာ့မယ္ ဟု ကၽြန္ေတာ္ေျပာေတာ့ သူဆက္ရယ္ေနသည္။

" ဒါနဲ႕ မင္းက သီခ်င္း စာသားထည့္တာေတာ့ ရသားပဲ။ မင္း အဆိုေတာ္ပိုး ၀င္ေနၿပီလား "

" ဒီဘက္ေခတ္က ပိုက္ဆံရွိရင္ အကုန္လုပ္လို႕ ရတဲ့ေခတ္ကို အစ္ကိုရ။ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားေနတာ။ ေခြထုတ္ မလားလို႕ "

ဒါေတာ့ သာဂိ အတင့္ရဲလြန္းသည္ ထင္သည္။ သည္ဘက္ေခတ္မွာ စီးရီး အေခြတစ္ေခြ ထြက္ဖို႕ ဆိုသည္မွာ ေတာ္ရံု သတၱိႏွင့္ မရ။ ခိုးကူးေတြက ေပါမွေပါ။ သီခ်င္းကလည္း ေပါက္ဦးမွ။

" မင္းတကယ္ ၀ါသနာပါရင္ေတာ့ မတားပါဘူးကြာ။ မင္းအိမ္ကေရာ၊ ဘာေျပာလဲ "

" အိမ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္၀ါသနာ ပါရင္ လုပ္တဲ့။ ေငြက သူတို႕ရွာႏိုင္တယ္ေလ "

သာဂိ ကံေကာင္းေလစြ ဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္သည္။ ဘာမွ်ေတာ့ မေ၀ဖန္ျဖစ္။

" ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ျဖစ္ရင္ အစ္ကို႕ကို သတင္းေပးမယ္ေလ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အစ္ကိုက ကၽြန္ေတာ့္ကို ေကာင္းတာေလးေတြ ေထာက္ျပေနက် ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မသင့္ေတာ္တာ လုပ္ရင္လည္း ေျပာျပေပးေနာ္ အစ္ကို "

" ေအးပါကြာ။ စိတ္ခ်ပါ သာဂိရာ။ ငါလည္း မင္းကို ခင္ေနေတာ့ မင္းကို မေကာင္းတာေတြ မျဖစ္ေစခ်င္လို႕ပါ"

" ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ပါတယ္ အစ္ကို "

သည္လိုႏွင့္ သာဂိႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ စကားစျဖတ္ကာ ရပ္ခဲ့ၾက၏။

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

" လင္းတ အေတာင္က်ဳိး "

ဟိုက္-ဘာႀကီးလဲဟ ဟုေတြးၿပီး Facebook ေပၚက သီခ်င္းေခြ ေၾကာ္ျငာကို ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္မိသည္။ အဆိုေတာ္ နာမည္ၾကည့္ေတာ့ ဖန္ေဂၚလီ တဲ့။ သီခ်င္းအေခြႏွင့္ သီခ်င္းဆိုသူ နာမည္မ်ားက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ဆန္းလြန္းေနသည္။ ေတာ္ေတာ္ကို ဆန္းသည္ဟုကို ဆိုရမည္။ တစ္ခါမွကို မၾကားဖူးေသာ နာမည္မ်ား။

" အစ္ကို-ကၽြန္ေတာ္ သီခ်င္းေခြထြက္ၿပီ။ အေခြနာမည္က 'လင္းတ အေတာင္က်ဳိး' တဲ့။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အဆိုေတာ္ နာမည္က 'ဖန္ေဂၚလီ' ပါ။ အစ္ကို နားေထာင္ၿပီး ေ၀ဖန္ေပးပါဦး။ ကၽြန္ေတာ္ လူႀကံဳရွိရင္ စင္ကာပူကို စီဒီ လွမ္းပို႕လိုက္မယ္ေနာ္ "

ကၽြန္ေတာ့္ G-talk မွာ မက္ေဆ့ခ်္ လာထားသြားသည္က သာဂိ။ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္လံုးျပဴးသြားသည္။ ဘာေတြမွန္းကို မသိ။ စေတြ႕စက အံ့အားသင့္ခဲ့ရေသာ အေခြႏွင့္ အဆိုေတာ္ နာမည္သည္ကား ကၽြန္ေတာ့္ညီငယ္လို ခင္သည့္ သာဂိ ျဖစ္ေနပါတကား။

" လင္းစမ္းပါဦး မင္းနာမည္ နဲ႕ အေခြ "

အြန္လိုင္းမွာ တစ္ရက္ဆံုေတာ့ သာဂိကို ကၽြန္ေတာ္ ေမးရသည္။

" ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္။ အစ္ကို ေမးေတာ့မယ္ ဆိုတာ။ ကၽြန္ေတာ္ စာနယ္ဇင္း ရွင္းလင္းပြဲ လုပ္မလို႕ အစ္ကို။ အဲဒီက်ရင္ အကုန္ ထုတ္ေျပာပါမယ္ "

သာဂိသည္ကား ကၽြန္ေတာ့္ကိုပင္ အေခြ လွ်ဳိ႕၀ွက္ခ်က္ ေျပာခ်င္ပံုမရ။ စာနယ္ဇင္းကို ေပးသိၿပီးမွ သိေစဆိုေသာ သေဘာႏွင့္ ထိန္ခ်န္ထားသည္။ ကၽြန္ေတာ္နားလည္ပါသည္။ သူက ေငြႏွင့္ ရင္းထားရသည္ကိုး။

သည္လိုႏွင့္ သာဂိ၏ အေခြ စာနယ္ဇင္း ရွင္းလင္းပြဲ လုပ္ပါေတာ့သည္။

" ကၽြန္ေတာ္တို႕က ေမာ္ဒန္ေခတ္ထဲမွာေတာင္ မကေတာ့ပါဘူး။ ပို႕စ္ေမာ္ဒန္ေခတ္ကို ေရာက္လာပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ဂီတအမ်ဳိးအစားေတြကလည္း ေျပာင္းလဲလာၿပီဆိုေတာ့ အေခြနာမည္နဲ႕ အဆိုေတာ္ နာမည္ေတြကို ဆန္းသစ္ေအာင္ ေပးခဲ့တာပါ။ အေခြနာမည္ကို အရင္ ရွင္းျပပါမယ္။ လင္းတ ဆိုတာ လူေသမွ စားဖို႕ေစာင့္တဲ့ငွက္မ်ဳိးေတြပါ။ အဲဒီလိုပဲ ခ်စ္သူဆီက အခ်စ္ကို သူေသတဲ့အထိ မရမခ်င္း ေစာင့္မယ္၊ အဲဒီလို ေစာင့္ေနရင္းမွာေတာင္ သူ႕ဘ၀က ေသတဲ့အထိ ခ်စ္သူရဲ႕ အၾကင္နာကို မရလိုက္ဘူး ဆိုတဲ့ သေဘာကို အေတာင္က်ဳိးတယ္လို႕ တင္စားရင္း အဲဒီ အေၾကာင္းေတြကို ေရးဖြဲ႕ထားတဲ့ သီခ်င္းကို ' လင္းတ အေတာင္က်ဳိး ' လို႕ ေပးထားတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ ေရးထားတာပါ ခင္ဗ်ာ "

စာနယ္ဇင္းမ်ားက သေဘာက်သြားဟန္ျဖင့္ လက္ခုပ္တီးၾကသည္။

" အဆိုေတာ္ နာမည္ကိုေရာ ဘယ္လိုေရြးပါသလဲခင္ဗ်ာ "

" ဒါက ဒီလိုပါ။ ဖန္ေဂၚလီ ဆိုေတာ့ လိမ့္တယ္ေပါ့ခင္ဗ်ာ။ ဘယ္ကို လိမ့္မွာလဲ ဆိုေတာ့ လူၾကားထဲကို လိမ့္မယ္ ဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္ေပါ့ ခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္သီခ်င္းေခြကို ေပါက္ေစခ်င္တဲ့ သေဘာနဲ႕ ေပးထားတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရြာဦးေက်ာင္းက ဆရာေတာ္ ေသေသခ်ာခ်ာ တြက္ခ်က္ၿပီးကို ေပးထားတာပါ ခင္ဗ်ာ "

သာဂိကား သေဘာရိုးလွ၏။ သူေျပာခ်င္တာ စြတ္ရြတ္ေျပာေနေတာ့သည္။ လူေရွ႕သူေရွ႕ ဟန္ေဆာင္ ဖံုးကြယ္ရျခင္းကို သာဂိ မသိ။

သည္လိုႏွင့္ သာဂိ အေခြထြက္လို႕လာ၏။ သီခ်င္းက စံုသည္။ ျမဴးသည္။ လင္းတ အေတာင္က်ဳိး သီခ်င္းက ေတာ္ေတာ္ ေပါက္သည္။ ဟစ္ထေန၏။ ဖန္ေဂၚလီ သည္ ပရိသတ္ၾကားသို႕ တကယ္လိမ့္ေခ်ၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းသာမိသည္။ အင္တာနက္မွာ သူ႕သီခ်င္းမ်ားက ပ်ံ႕ႏွံ႕လြန္းေနသည္။ သာဂိတို႕ တကယ္လန္းေခ်ၿပီ။

သို႕ေသာ္ တစ္ခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သတိထားမိသည္။ သာဂိ သီခ်င္းမ်ားကို အမ်ဳိးအစား ခြဲျခားရခက္သည္။ သူက ျမန္မာ့ဆိုင္းလို အသံေတြကို ေရာခ်င္ေရာသည္။ ရက္ပ္ပါေတြလို ရက္ပ္စစ္စစ္ေတြလည္း မဟုတ္။ ေပါ့ပ္လား ဆိုလည္း ေပါ့ပ္စစ္စစ္ေတြ မဟုတ္ျပန္။ သည္ၾကားထဲ သူ႕သီခ်င္းမ်ားကို ေနာက္ကေန ၾကားျဖတ္ လိုက္ဆိုေပးသည့္ ခ်ာတိတ္တစ္ေယာက္က တစ္မ်ဳိး။ သူတို႕အေခၚ Featuring ဟု ဆိုသည္။

ထိုခ်ာတိတ္က အဆိုေတာ္ ထူးအိမ္သင္ကိုပင္ လံုး၀ သံုးမရသည့္ အဆိုေတာ္လို စာနယ္ဇင္းေတြ ေရွ႕မွာ ေျပာေသးသည္။ ဒါကို သာဂိ မသိသည္ပဲလား။ သိသိႏွင့္ တမင္လႊတ္ေပး သည္ပဲလား မေျပာတတ္။ သို႕ေသာ္ ဖန္ေဂၚလီကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ေအာင္ျမင္၏။

ဗြီစီဒီ ထြက္လာေတာ့ သာဂိကို ကၽြန္ေတာ္ မ်က္စိေနာက္ေအာင္ ျမင္ရသည္။ သာဂိသည္ကား တခ်ဳိ႕သီခ်င္းမ်ားမွာ မလိုအပ္ဘဲ ေကာင္မေလးမ်ားႏွင့္ တြဲကာ ႏိုင္ငံျခားက လိင္ေဖာ္ျပမႈ အသားေပးကားမ်ားလို သရုပ္ေဆာင္ေသးသည္။ သာဂိ၏ ခႏၶာကိုယ္မွာ နဂိုကပင္ ပုကြကြႏွင့္ ျဖစ္ကာ လူက ပိုလည္း ပိန္လာရာ ၾကည့္ရသည္မွာ ဖန္ေဂၚလီသည္ ဖန္ေဂၚလီႏွင့္ မတူ။ ေခြးပစ္သည့္ တုတ္ပံု ေပါက္ေနသည္ဟု သူ႕အေခြၾကည့္ဖူးသူမ်ားက ဆိုၾက၏။ ၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံျခား ပံုစံ အကမ်ဳိးႏွင့္ သာဂိက ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္၊ ႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ ကသည္။ အုပ္စုလိုက္ ကသည္။

သာဂိက ရံဖန္ရံခါ၌ ပဲမ်ားေသးသည္။ သူက စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ကိုလည္း သေဘာက်သည္ ထင္သည္။ စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္က " စိတ္ကူးယဥ္ အနမ္းမ်ားနဲ႕"  သီခ်င္းကို ရႈိးဆိုသည့္အခါ မဆိုခင္ " ကၽြန္ေတာ္ ......ကၽြန္ေတာ္....ကၽြန္ေတာ္....ေက်ာင္း...ေက်ာင္း...ဟို...ကၽြန္ေတာ္ UFLဆိုတဲ့ ေက်ာင္းကို သြားတက္တယ္။ အဲဒီတုန္းက အတန္းထဲမွာ ေရးထားတဲ့ သီခ်င္းေလးတစ္ပုဒ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ဆိုျပခ်င္ပါတယ္" ဆိုၿပီး ပရိသတ္ကို ေျပာသည္။ ဒါကို သာဂိက အတုခိုးကာ ေျပာသည္က ၾကည့္ဦး။

"ကၽြန္ေတာ္......ကၽြန္ေတာ္......ကၽြန္ေတာ္.....ေက်ာင္း....ေက်ာင္း........ဟို.....ကၽြန္ေတာ္........ေခမာသီ၀ံဆိုတဲ့ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကို သြားတက္တယ္။ အဲဒီတုန္းက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း၀င္းထဲက ငွက္ေပ်ာပင္ေတြ ၾကားမွာ ေရးထားတဲ့ သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ဆိုျပခ်င္ပါတယ္ " ဆိုၿပီး စင္ေပၚကေန ဆိုပါေတာ့သည္။ သူ႕ပရိသတ္ကလည္း လက္ခုပ္တီး၏။ ဟုတ္ေတာ့လည္း ဟုတ္သည္။ သာဂိက UFL ကို သိတာမွ မဟုတ္တာ။ ရြာက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသာ သိသည္ေလ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ စင္ေအာက္ က ေကာင္မေလးမ်ားက ေဟးဆိုၿပီး လက္ခုပ္တီးသည္။ ၿပီးေရာ။

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကိုယ္ႏွင့္ ခင္သူတစ္ဦး ေအာင္ျမင္ေနသည္ကို ၀မ္းသာမိသည္။ အခ်ိန္တန္လွ်င္ ပရိသတ္က အဆံုးအျဖတ္ ေပးသြားလိမ့္မည္ဟုသာ တြက္ထားလိုက္၏။

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

" ေစာက္ရမ္း မိုက္တယ္ဗ်ာ "

ဟာ-ခနဲ ကၽြန္ေတာ့္ႏႈတ္က လႊတ္ခနဲ ထြက္သြားသည္။ မထြက္ခံႏိုင္ရုိးလား။ သာဂိတစ္ေယာက္ စင္ေပၚမွာ ပရိသတ္ကို ေဖ်ာ္ေျဖေနစဥ္ ပရိသတ္ကို ေျပာလိုက္သည့္ စကားက စလံုးႀကီး ထည့္သံုးထားသည့္ စကား။ ကၽြန္ေတာ္တို႕တစ္ေတြ သူငယ္ခ်င္း အခ်င္းခ်င္းၾကားေျပာလွ်င္ အရမ္းမိုက္တယ္၊ နည္းနည္း ၾကမ္းမွ ေသာက္ရမ္းမိုက္တယ္ စသည္ျဖင့္ ေျပာေလ့ ရွိသည့္ စကားကို သာဂိက စင္ေပၚတက္တက္ခ်င္း ပရိသတ္က သူ႕နာမည္ေအာ္သည္ႏွင့္ ထိုသို႕ ေျပာခ်လိုက္တာျဖစ္သည္။

ေအာင္ျမင္မႈမွာ သာဂိ ယစ္မူးသြားသည္လား။ သူကိုယ္တိုင္ အမွန္ႏွင့္ အမွားကို မသိေလသလား။ ထို ေစာက္ရမ္း မိုက္တယ္ ဆိုေသာ စကားကို သာဂိ ခဏခဏ သံုးေနေလေတာ့သည္။ သူ႕ အေခြကို ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ သူ႕ကို အႀကံျပဳသင့္သည္ဟု ေတြးမိလာေစသည္။

သာဂိက သႀကၤန္မွာလည္း တစ္ႏိုင္ငံလံုး လႊင့္ေနသည့္ ရုပ္သံလိုင္းေပၚမွာ ပရိသတ္ကို ေဖ်ာ္ေျဖေနသည့္ စတိတ္ရႈိးတြင္ အားရပါးရႏွင့္ ' ေစာက္ရမ္းမိုက္တယ္ '  ဆိုေသာ စကားကို ပရိသတ္ထံ တရေဟာ လႊတ္ေနျပန္သည္။ ၿပီးေတာ့ လက္ခုပ္သံေလး ၾကားခ်င္တယ္ဗ်ာ ဆိုကာ ပရိသတ္ဆီက လက္ခုပ္သံကို ေတာင္းယူေလသည္။ ပရိသတ္ကလည္း သာဂိ လုပ္သမွ် ေလာေလာဆယ္မွာ အေကာင္းခ်ည္းသာ။ စန္းေပကုိး။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အင္တာနက္ကေန သာဂိ၏ လႈပ္ရွားမႈ မွန္သမွ် သိေန၊ ျမင္ေန၊ ၾကားေနရေပသည္။

" မင္းအားတဲ့ အခ်ိန္ ငါနဲ႕ စကားေျပာရေအာင္ အြန္လိုင္းမွာ ခ်ိန္းလိုက္ကြာ "

ကၽြန္ေတာ္ သူ႕ကို မက္ေဆ့ခ်္ ၀င္ေရးထားခဲ့ၿပီး သိပ္မၾကာခင္မွာ သာဂိ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆက္သြယ္လာေလသည္။

" အစ္ကို႕မွာ ေျပာစရာ ရွိလာၿပီထင္တယ္ "

" သိပ္ရွိတာေပါ့ကြာ။ မင္း စင္ေပၚမွာ ေအာင္ျမင္ေနတာ ငါေတာ္ေတာ္ ၀မ္းသာတယ္ သာဂိ။ ဒါေပမဲ့ မင္းေျပာဆိုေနတဲ့ တခ်ဳိ႕စကားလံုးေတြက လူေရွ႕သူေရွ႕မွာဆို အရမ္းရိုင္းေနလို႕ မင္းျပင္ရေအာင္ ငါေျပာျပ ခ်င္လို႕ပါ "

" ခင္ဗ်ာ- ကၽြန္ေတာ္ ေျပာတဲ့အထဲမွာ။ ဟုတ္လို႕လား အစ္ကို။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမ်ား မွားေျပာမိလို႕လဲဟင္။ ၿပီးေတာ့ ဘယ္စကားလံုးက ရိုင္းတာလဲ အစ္ကို "

သြားၿပီ။ သာဂိ တကယ္မသိေသာ စကားလံုး တစ္လံုးကို သံုးေနေလၿပီ။ သူ႕ဘာသာ ခင္ရာမင္ရာလူမ်ား၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ားေရွ႕ သံုးသည္က ျပႆနာ မရွိေသာ္လည္း ယခု သာဂိသံုးေနသည္က သူ႕ကို ထမင္းေကၽြးေနေသာ ပရိသတ္ေရွ႕မွာ။

" အစ္ကို မင္းကို အျပစ္တင္တာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ေျပာသင့္တာေတာ့ ေျပာရမယ္။ နာေတာ့ မနာနဲ႕ကြာ။ မင္းတို႕ ဒီဘက္ေခတ္ လူငယ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက လုပ္ခ်င္တာေတာ့ လုပ္ၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ မေလ့လာဘူး။ နာမည္ႀကီးဖို႕ပဲ စိတ္၀င္စားတယ္။ စာမဖတ္ဘူး။ ယဥ္ေက်းမႈဆိုတာကို နားမလည္ဘူး။ လူ႕စည္းကမ္းဆိုတာကို မသိဘူး "

" အစ္ကို ေျပာရင္လည္း ခံရမွာပါပဲ အစ္ကိုရာ။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုလည္း သီခ်င္းဆိုၿပီး နာမည္ႀကီးခ်င္တာပဲ သိတာ။ ဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွားေနတာလဲ အစ္ကို "

သာဂိကို ကၽြန္ေတာ္ခင္ပါသည္။ သူသည္ အရိုးခံ ျဖစ္သည္။ သူေပ်ာ္ခ်င္တာ၊ သူလုပ္ခ်င္တာပဲ သိသည္။ မွားသည္၊ မွန္သည္ကို မသိ။ သာဂိသည္ ယေန႕ေခတ္ လူငယ္မ်ား၏ ပံုရိပ္တစ္ခုလို ျဖစ္ေနသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ေတြးမိသည္။

" မင္း ယဥ္ေက်းမႈ ဆိုတဲ့ စကားလံုးကို သိလား "

" ကၽြန္ေတာ္ ၾကားရံုပဲ ၾကားဖူးတာေလ အစ္ကိုရာ။ အဓိပၸါယ္ေတာ့ အတိအက်ႀကီး မသိပါဘူး "

"အစ္ကို ဖတ္ဖူးတာ ေျပာျပမယ္။ ျမန္မာ အဘိဓာန္မွာပါတာပါ။ ယဥ္ေက်းမႈ ဆိုတာ သိမ္ေမြ႕ေျပျပစ္ေသာ တတ္သိလိမၼာမႈ၊ တိုးတက္ထြန္းကားလာေသာ လူမႈ အဆင့္အတန္း၊ အစဥ္အလာအားျဖင့္ ထိန္းသိမ္း တည္ရွိလာေသာ ဓေလ့ထံုးတမ္း လို႕ ဆိုထားတယ္။ အဲဒီေတာ့ အစ္ကိုတို႕ ျမန္မာေတြ အစဥ္အဆက္ ထိန္းသိမ္းခဲ့တဲ့ ဓေလ့ထံုးတမ္းကို အစ္ကိုတို႕ ဆက္ထိန္းမွ ယဥ္ေက်းမႈ ေျမာက္တယ္ "

" ဟုတ္ကဲ့ အစ္ကို။ အခုမွ ယဥ္ေက်းမႈဆုိတာ ဘာလဲ သိေတာ့တယ္။ ဟဲ........ဟဲ "

" ဆိုလိုတာကကြာ၊ တို႕ျမန္မာလူမ်ဳိးဆိုတာ လံုလံုၿခံဳၿခံဳ ၀တ္တတ္တယ္။ ေမာင္နဲ႕ႏွမ၊ သားနဲ႕ အမိ သင့္ေတာ္ၿပီး ၾကည့္ေကာင္းတာမ်ဳိး ၀တ္တတ္၊ ေနတတ္၊ စားတတ္ၾကတယ္။ အဲဒီလို ထိန္းသိမ္းလာရာကေန ၀တ္ခ်င္တာ၀တ္၊ လုပ္ခ်င္တာလုပ္၊ မိဘေမာင္ႏွမခ်င္းေတာင္ မ်က္စိရွက္စရာ လုပ္လာၿပီဆို အဲဒါ ယဥ္ေက်းမႈ ပ်က္လာတာပဲကြ "

သာဂိ ၿငိမ္၍ နားေထာင္ေနသည္။

" ၿပီးေတာ့ သူမ်ား ထမင္းစားတဲ့နားမွာ အိမ္သာတက္တာ၊ အေပါ့သြားတာ အဲဒီစကားမ်ဳိးေတြ ခဏခဏ မေျပာမိဖို႕ လိုတယ္။ အဲဒါလည္း ယဥ္ေက်းမႈပဲ။ အဲဒါနဲ႕ ပတ္သက္လို႕ ဆရာႀကီး ပီမိုးနင္း ေျပာထားတာ မွတ္သားစရာ ေကာင္းတယ္ "

" ဘာေျပာထားတာလဲ အစ္ကို "

" လူေရွ႕သူေရွ႕ ကုန္းသြားတာ၊ ကြသြားတာ၊ လက္အုပ္ခ်ီတာ၊ ဖိနပ္ခၽြတ္တာ အဲဒါေတြက ယဥ္ေက်းတယ္လို႕ မဆိုလိုပါဘူးတဲ့။ လူအခ်င္းခ်င္း စိတ္မခ်မ္းသာေအာင္၊ မခံခ်ိေအာင္၊ အခံသာေအာင္ မလုပ္တာ၊ မိမိအတြက္ တစ္ပါးသူမွာ ၀န္ေလးမႈ မျဖစ္ေစတာ၊ သူတစ္ပါးကို အေႏွာင့္အယွက္ မျပဳတာ၊ ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္ရွိတာကိုပဲ ယဥ္ေက်းျခင္းလို႕ ေခၚတာတဲ့။ ဘယ္ေလာက္ မွတ္သားဖို႕ေကာင္းလဲ "

" ဟာ-အဲဒါေတာ့ မွန္တယ္ဗ်။ ေနာ္-အစ္ကို "

" ေအးေလ-မင္းစဥ္းစားၾကည့္။ ကိုယ္ထင္တာ ကိုယ္လုပ္ၿပီး ပတ္၀န္းက်င္ စိတ္ဆင္းရဲေနရင္ အဲဒီလူကို မယဥ္ေက်းဘူးလို႕ လူေတြ ေျပာတတ္ၾကတယ္။ အဲဒီ အဓိပၸါယ္ပဲ "

" အစ္ကို။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမ်ား မွားေနသလဲဗ်ာ။ ရင္ထိတ္လိုက္တာ "

ဒါေတြေၾကာင့္ သာဂိကို ကၽြန္ေတာ္ မဆိုးဘူးဟု သိေနတာ ျဖစ္သည္။ သာဂိမွာ နား၀င္ လြယ္ေသာစိတ္၊ ေကာင္းတာကို ယူလိုေသာစိတ္၊ အမွားကို အမွားဟု ျမင္ေသာစိတ္၊ ျပင္လိုေသာစိတ္ မ်ား ရွိေနသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ သိသည္။

" မင္းက ပရိသတ္ကို စင္ေပၚကေန ဘယ္လိုေျပာလဲ။ သူတို႕ မင္းသီခ်င္းကို လိုက္ဆို၊ အားေပး၊ လက္ခုပ္တီးၾကရင္ေလ "

သာဂိ စဥ္းစားေနသည္။ ၿပီးမွ တစ္လံုးခ်င္းေျပာ၏။

" ဟား......ကၽြန္ေတာ္ သိၿပီ။ ေစာက္ရမ္းမိုက္တယ္ လို႕ေျပာတာ။ အဲဒါ မွားလား အစ္ကို "

" ရိုင္းတာ။ မွားရံုတင္ မကဘူး။ ရိုင္းတာ။ မင္းနားလည္လား။ ေစာက္ ဆိုတာ ဘာလဲလို႕။ မင္းသိလား "

" မသိဘူး အစ္ကို။ ကၽြန္ေတာ့္လို အဆိုေတာ္ တခ်ဳိ႕လည္း သံုးေနတာပဲ။ မိန္းကေလး အဆိုေတာ္ေတြေတာင္ သံုးၾကတယ္ "

" ေအးေလ။ အဲဒါေၾကာင့္ မင္းတို႕ ေနာက္လူငယ္ေတြ စာမဖတ္ဘူးေျပာတာ။ မနာနဲ႕ဦး။ မင္းတို႕၊ သူတို႕ရဲ႕ မိဘေတြကလည္း မဆံုးမၾကတာလား၊ မင္းတို႕ကပဲ ငါထင္သလို ေျပာရင္ရတယ္လို႕ ထင္ေနတာလားေတာ့ မသိဘူး "

" ကၽြန္ေတာ္က မသိတာပါ အစ္ကိုရာ။ အစ္ကိုေျပာမွ ကၽြန္ေတာ့္ မိဘေတြေတာင္ အားနာသြားပါၿပီ "

" အမွန္က မင္းတို႕ ေလ့လာသင့္တယ္။ မသိရင္ မသံုးနဲ႕ေပါ့။ ဘာျဖစ္လဲ။ ပရိသတ္ ခ်စ္ေအာင္ ေျပာတာလည္း ဒီပါးစပ္ပဲ။ မုန္းေအာင္ ေျပာတာလည္း ဒီပါးစပ္ပဲ။ အခုဟာက ပရိသတ္က ဘယ္လိုျဖစ္ေနသလဲဆိုေတာ့ မင္းတို႕ကို အားလည္းေပးရေသး။ မင္းတို႕ ေျပာသမွ်၊ ဆိုသမွ်လည္း ခံရေသး။ အဲဒါၾကာရင္ မင္းတို႕ က်ရႈံးတဲ့ေန႕ အျမန္ေရာက္လာမွာပဲ "

" ကၽြန္ေတာ္ ျပင္ပါ့မယ္ အစ္ကို။ အဲဒီ ေစာက္က ဘာကိုေျပာတာလဲ အစ္ကို "

" မေသမခ်င္း မွတ္ထား။ ေစာက္ ဆိုတာ မိန္းကေလးေတြရဲ႕ မအပ္မရာကို ေခၚတာ "

" ဟာဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ တကယ္မသိလို႕ပါ။ သြားပါၿပီဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ ပရိသတ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေတာင္းပန္ ပါ့မယ္ "

" မင္းစဥ္းစားၾကည့္ သာဂိ။ မင္းတို႕က စင္ေပၚတက္ၿပီး ေစာက္ရမ္းမိုက္တယ္၊ ေစာက္ရမ္းမိုက္တယ္နဲ႕။ ပရိသတ္ကို ဆဲေနသလိုပဲ။ ဒီၾကားထဲ အဆိုေတာ္ ေကာင္မေလးေတြကပါ ပါးစပ္အရသာခံ သံုးေနတယ္။ စဥ္းစားဦး။ သူတို႕ဆို ပိုဆိုးသြားၿပီ။ စင္ေပၚတက္ၿပီး ကၽြန္မကေတာ့ ဒီလိုပါ။ ကၽြန္မအေနအထားက ဒီလိုရွိပါတယ္လို႕ ဘယ္သူမွ မေမးဘဲ တက္ေၾကညာေနသလိုပဲ "

" ဟုတ္ပ အစ္ကိုရာ။ အစ္ကိုေျပာမွ သူတို႕က ပိုဆိုးတာေပါ့ေနာ္။ ဟဲ.......ဟဲ "

သာဂိက သူ႕အျပစ္သူ ကာသလို ေျပာေနေသးသည္။ ေနာက္က ရယ္သံက ခပ္အဲ့အဲ့ ပါလာေသး၏။

" ဟုိ နယ္လွည့္ကေနတဲ့ လူရႊင္ေတာ္တခ်ဳိ႕လည္း ပါေသးတယ္။ သူတို႕ ဗြီစီဒီထြက္လာေတာ့ ၾကည့္လိုက္တာ ေစာက္က်ဳိးနည္းတို႕၊ ေစာက္ရူးတို႕ကို တြင္တြင္သံုးတာ။ အခုဟာက အဲဒီလို ေျပာရတာကိုပဲ ေတာ္ေတာ္ အားရတယ္၊ ေကာင္းတယ္လို႕ ထင္ေနၾကတာကိုး။ တကယ္ေတာ့ အရမ္း ဆိုတဲ့ စကားလံုးကိုေတာင္ သံုးတဲ့ေနရာမွာ အဓိပၸါယ္ရွိတယ္ "

" ဟာ-အဲဒီလိုလား။ ဘယ္လို အဓိပၸါယ္လဲ အစ္ကို "

" အရမ္း ဆိုတာ ေနာက္က မင္းေျပာခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းအရာက မေကာင္းတဲ့ အေၾကာင္းအရာျဖစ္ရမယ္။ အဲဒီလို ေနရာမွာ သံုးတာလို႕ သံဃာေတာ္တစ္ပါး ေရးထားတာ ငါဖတ္ဖူးတယ္။ ဥပမာကြာ-ထမင္းက အရမ္းသိုးေနၿပီတို႕၊ အရမ္း ညစ္ပတ္တာပဲတို႕။ အဲဒါမ်ဳိးမွာ သံုးတာ။ စြတ္ရြတ္ မသံုးရဘူး။ တို႕ျမန္မာစကားက တခ်ဳိ႕ေနရာေတြမွာ အဓိပၸါယ္က ေတာ္ေတာ္ ေလးနက္တယ္ "

" ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ၿပီအစ္ကို။ ဆင္ျခင္ပါ့မယ္ဗ်ာ "

" မင္းစဥ္းစားၾကည့္။ တစ္ခါက ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာ လုပ္တဲ့ စတိတ္ရႈိးပြဲ တစ္ပြဲမွာ Guns and Roses အဖြဲ႕လို႕ အစ္ကိုထင္တယ္။ တိုက်ဳိမွာ လုပ္တဲ့ စတိတ္ရႈိးမွာ စစခ်င္း Fuck You Tokyo လို႕ ေအာ္ၿပီး ႏႈတ္ဆက္လိုက္တယ္။ ဘာလဲေတာ့ မသိဘူး။ သူတို႕ကေတာ့ ဆန္းေအာင္ လုပ္တာေနမွာ။ ဒါေပမဲ့ ပရိသတ္က ေၾကာင္သြားတယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ။ အေရွ႕တိုင္းနဲ႕ အေနာက္တိုင္း တူမွမတူတာ။ အဲဒါက ႏႈတ္ဆက္တာ ဆိုရင္ေတာင္ ပရိသတ္ကို ႏႈတ္ဆက္တဲ့ အဲဒီႏႈတ္ဆက္ပံုမ်ဳိးကေတာ့ ဆင္ျခင္သင့္တယ္။ အစ္ကိုတို႕ဆီမွာဆိုရင္ေတာ့ ဘယ္လိုျဖစ္မယ္ မေျပာတတ္ဘူး။ အစ္ကို ေျပာခ်င္တာက စကားဆိုတာ လူေရွ႕သူေရွ႕ေျပာရင္ ဆင္ျခင္သင့္တယ္ ဆိုတာပါ။ Rocker ႀကီးေတြဆို ဗန္းစကားေလာက္ပဲ သံုးတယ္။ မင္း သတိထားၾကည့္။ ေရေရလည္လည္ မိုက္တယ္ဗ်ာတို႕၊ ဘာတို႕ ေလာက္ပဲ။ ေသာက္ရမ္း မိုက္တယ္လို႕ေတာင္ မေျပာဘူး။ အစ္ကိုတို႕ စာေရးသူေတြ ဆိုလည္း စလံုးေနရာမွာ ေသာက္ပဲ ထည့္ေရးၾကရတာ။ အဲဒီေလာက္အထိကို အဲဒီစကားလံုးက ၾကမ္းတမ္းပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီဘက္ေခတ္ ေကာင္မေလးတခ်ဳိ႕ပါ အဲဒီ စလံုးကို ေျပာရတာ ေတာ္ေတာ္ ႀကိဳက္ေနၿပီေလ။ အစ္ကိုဆို ျဖတ္သြားျဖတ္လာ ေနရာေတြမွာ ေကာင္မေလး ငယ္ငယ္ေလးေတြ ေျပာေနတဲ့ ေစာက္ေရး မပါဘူး ဆိုတာကိုပါ ခဏခဏ ၾကားေနရတယ္။ စိတ္မေကာင္း စရာပဲကြာ။ ယဥ္ေက်းမႈ အဆင့္နိမ့္လာတဲ့ သေဘာပဲ ထင္ပါရဲ႕ "

" ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ သေဘာေပါက္ပါၿပီ အစ္ကိုရယ္။ အစ္ကို ေျပာျပလို႕သာ ဒါေတြက ဒီလို ရွိပါလား သိတာ။ ေနာက္မို႕ဆိုလည္း သိမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အစ္ကို႕ကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ေရွ႕လထဲ ကၽြန္ေတာ္ ရြာျပန္ဦးမယ္ အစ္ကို။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရြာ ဘုရားပြဲမွာ ဆရာေတာ္က ကၽြန္ေတာ့္ကို သီခ်င္းလာဆိုပါ ဆိုလို႕ ကၽြန္ေတာ့္ရြာကို ေက်းဇူးဆပ္တဲ့ အေနနဲ႕ သြားဆိုမလို႕ပါ "

" ေကာင္းတယ္။ ၀မ္းသာတယ္ကြာ။ မင္းတို႕ အႏုပညာသမားဆိုတာ ေနတတ္၊ ထုိင္တတ္ရင္ ေငြရသလို ကုသိုလ္လည္း ရပါတယ္ကြာ။ မေနတတ္၊ မထိုင္တတ္ရင္ေတာ့ ေငြရေပမယ့္ အကုသိုလ္လည္း မ်ားသားလား။ ၾကည့္ေနေပါ့ကြာ။ အစ္ကို ေျပာတာေတြလည္း မင္းႀကိဳက္မွလုပ္၊ လက္ခံမွ လုပ္ပါ။ မင္းလည္း ဆင္ျခင္တတ္တာပဲေလ "

ေျပာၿပီး ကၽြန္ေတာ္ စကားစ ျဖတ္ေတာ့ သာဂိ ကၽြန္ေတာ့္ကို ႏႈတ္ဆက္၍ Log out လုပ္သြားေလသည္။

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ေနာက္တစ္လေလာက္ အၾကာတြင္ Facebook ေပၚမွာ သာဂိ၏ ဓာတ္ပံုမ်ားကို သတင္းေထာက္ တစ္ေယာက္ တင္ထားသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႕လိုက္ရသည္။ မ်က္ႏွာ တစ္ခုလံုး ဖူးေယာင္ေန၏။ ဆရာေတာ္တစ္ပါးက ႀကိမ္လံုး အႀကီးႀကီးျဖင့္ ခ်ိန္ရြယ္ေနပံုလည္း ပါ၏။ ကၽြန္ေတာ္ သာဂိကို အျမန္ဆက္သြယ္ရန္ ႀကိဳးစားရေလေတာ့သည္။

" သာဂိ......မင္း ဘာျဖစ္ေနတာလဲ "

" အစ္ကို။ ကၽြန္ေတာ့္ ပံုေတြ ၾကည့္ၿပီးၿပီထင္တယ္ "

" ေအးေလ။ ၾကည့္မေကာင္းဘူးကြာ။ ဘာေတြလဲ "

" ကၽြန္ေတာ္ ရြာမွာ သီခ်င္း သြားဆိုတယ္ေလ။ ဘုရားပြဲမွာ "

" ဪ-ေအး။ မင္းငါ့ကို ေျပာခဲ့တာေလ "

" အဲဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕အတူ ဆိုဖို႕ အဆိုေတာ္ ေကာင္မေလးေတြလည္း လိုက္လာတယ္။ သူတို႕က စင္ေပၚမွာဗ်ာ။ အစ္ကိုေျပာတဲ့စကားနဲ႕ ေျပာရရင္ ပရိသတ္ေရွ႕ မေျပာသင့္တာေတြ ထုတ္ေျပာတာ "

" ဘာေတြ ေျပာလို႕လဲ "

" သူတို႕ သီခ်င္းထဲမွာကို ပါေနတာ အစ္ကိုရ။ အေမေပးတဲ့ လယ္တစ္ကြက္တို႕။ ျပည့္တန္ဆာမကို အရပ္ထဲမွာ ေခၚတဲ့ အေခၚတို႕။ အဲဒါေတြကို သူတို႕က သီခ်င္းထဲ ထည့္ဆိုတာ။ ပထမ သူတို႕ကေၾကညာတယ္။ သီခ်င္း အသစ္ပါတဲ့။ ကၽြန္ေတာ္လည္း နားမေထာင္ဖူးေတာ့ အဲဒီ စာသားေတြ ပါမယ္ဆိုတာ မသိဘူးေလ။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ သူတို႕ သီခ်င္းမွာ အဲဒီစာသားေတြ ပါလာေရာ။ အဲဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရြာက လူေတြက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းက ဘုရားပြဲမွာ ဒါေတြ ဆိုရမလားဆိုၿပီး တင္းလာေရာ။ ကၽြန္ေတာ္ ထိန္းထားေသးတယ္။ ပိုဆိုးတာက သူတို႕က ဆိုၿပီးေတာ့ သူတို႕ကို ရိုင္းတယ္လို႕ ထင္ခ်င္ထင္ႏိုင္ပါတယ္တဲ့။ ဒါေပမဲ့ အဲဒါေတြက အမွန္ေတြပါတဲ့။ ပရိသတ္က ပိုၿပီး တင္းေနၿပီ။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ေနာက္တက္လာတဲ့ အဆိုေတာ္ ေကာင္မေလးေတြက နားမလည္၊ ပါးမလည္နဲ႕ ပရိသတ္ႀကီး ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းတယ္ ဆိုၿပီး ခ်ဳပ္ပါေလေရာ။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီလုိ ခ်ဳပ္တာက ေတာ္ေသးတယ္။ သူတို႕က သူတို႕ အရွိန္ သူတို႕ မရပ္ႏိုင္ဘူး။ ပရိသတ္ႀကီးက ေစာက္ရမ္းမိုက္တယ္လည္း လုပ္ေရာ ခဲနဲ႕ထုတာဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ ထြက္တားေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကိုပါ မွန္တာေပါ့။ ေနာက္ဆံုး ကၽြန္ေတာ့္ အမ်ဳိးေတြ ၀င္တားမွ ရေတာ့တာ "

" ေတာ္ေသးတာေပါ့။ အဲဒီေလာက္နဲ႕ ၿပီးသြားလို႕ "

" မၿပီးဘူး အစ္ကို။ ပြဲက ေနာက္ေန႕မွာ ပိုရႈပ္ကုန္တာ "

" ဟာ-ဘယ္လို ျဖစ္ကုန္တာလဲ "

" ကၽြန္ေတာ့္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ဗြီစီဒီ ရိုက္မယ့္ဟာ ကၽြန္ေတာ္လည္း အရင္ေန႕က ခဲနဲ႕ထုတာ ခံထားရလို႕ မ်က္ႏွာက ဖူးေယာင္ေနၿပီ။ မ်က္ႏွာက မလွေတာ့ မရိုက္ခ်င္ဘူး။ ဒါနဲ႕ ဒါရိုက္တာက အကအဖြဲ႕ပဲ ရိုက္မယ္ဆိုၿပီး ဘုန္းဘုန္းကို ခြင့္ေတာင္းတယ္။ ဘုန္းဘုန္းကလည္း ရိုက္ဆိုၿပီး ခြင့္ျပဳလိုက္တာ ဘယ္ဟုတ္မလဲဗ်ာ။ သူတို႕က Sexy အကေတြကို ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းထဲ ရိုက္ေတာ့တာကိုး။ အဲဒီေတာ့မွ ဆရာေတာ္လည္း ေဒါကန္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို ေခၚ။ မင္း အဖြဲဲ႕ျပန္ေခၚသြား။ မင္းတာ၀န္ မင္းရွင္း ဆိုၿပီး ႀကိမ္နဲ႕ေဆာ္တာဗ်ာ။ ဒီၾကားထဲ ကၽြန္ေတာ့္အေဖကပါ ၀င္ေကၽြးလိုက္တာ ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ႏွာ ထပ္ၿပီး ဖူးေယာင္ကုန္ေတာ့တာပဲ အစ္ကိုရာ "

" မင္းဟာကလည္းကြာ။ ဆိုးလိုက္တာ "

" ဆိုးတာေတာ့ မေျပာပါနဲ႕ အစ္ကိုရာ။ ကၽြန္ေတာ္ဆို အဆိုေတာ္ ဘ၀ပါ စိတ္ကုန္သြားတာ။ ၿပီးေတာ့ တရားလည္း ရတယ္။ တစ္ခါတစ္ခါ ကိုယ္မွန္တယ္ထင္တာ လုပ္ေပမယ့္ လက္ခံႏိုင္သူေတြ လက္ခံၾကသလို လက္မခံႏိုင္ရင္ အခုလို ကြဲပါလားလို႕ သင္ခန္းစာရတယ္ "

" ေနာက္ဆို ဆင္ျခင္ေပါ့ကြာ "

" အခုဆို အြန္လိုင္းမွာ ကၽြန္ေတာ့္ပံုေတြ ေတာ္ေတာ္ပ်ံ႕ေနၿပီေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း သိပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ဆို ဓာတ္ပံုနဲ႕ပို႕စ္တင္တာ ေျမာက္ကိုးရီယားက ႏိုင္ငံ့ေခါင္းေဆာင္ပံုနဲ႕ေလ။ ဒီပို႕စ္မွာ Like ၁၀၀၀ ျပည့္ရင္ ေျမာက္ကိုးရီးယားက အေမရိကားကို ပစ္မယ့္ ဒံုးက်ည္၊ ေရာ့ကက္အားလံုးကို ကၽြန္ေတာ့္အိမ္ကို ေျပာင္းလႊတ္မယ္တို႕ ဘာတို႕"

" အႏုပညာရွင္နဲ႕ ပရိသတ္ဆိုတာ လူနဲ႕ ၾကည့္မွန္လိုပဲကြ။ အျပင္ကလူက ၿပံဳးျပရင္ မွန္ထဲကလူကလည္း ၿပံဳးေနမွာပဲ။ အျပင္ကလူက မဲ့ရင္ မွန္ထဲကလူကလည္း မဲ့မွာပဲ။ ေဖ်ာ္ေျဖတာနဲ႕ တန္ဖိုးမထားတာက သတ္သတ္စီပဲ။ ကိုယ့္ဘာသာ ေဖ်ာ္ေျဖတယ္ထင္ၿပီး ပရိသတ္ကို ေစာ္ကားသလို မျဖစ္မိေအာင္ ထိန္းဖို႕က မင္းတို႕ အႏုပညာရွင္ေတြရဲ႕ တာ၀န္ပဲ။ ၿပီးေတာ့ မင္းတို႕ေခတ္က အႏုပညာ အရည္အေသြး က်လာတယ္လို႕ အစ္ကို ထင္တယ္။ အထင္ရွားဆံုး ဥပမာ တစ္ခုေပးမယ္။ မင္းစိတ္ေတာ့ မဆိုးနဲ႕ "

" ဘာမ်ားလဲ အစ္ကို "

" မင္းတို႕ ဒီဘက္ေခတ္ အဆိုေတာ္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ တျခား အႏုပညာရွင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ပရိသတ္ဆီက လက္ခုပ္သံကို ေတာင္းယူရတယ္။ လက္ခုပ္သံေလး ခ်ီးႁမွင့္ပါဦးတို႕၊ အဆင္ေျပရင္ လက္ခုပ္သံေလး ၾကားခ်င္ပါတယ္တို႕။ အဲဒါဘာလို႕လဲ ဆိုေတာ့ ရွင္းပါတယ္။ မင္းတို႕ကို ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ လက္ခုပ္တီးမယ့္လူ ရွားလာတာကိုး။ တခ်ဳိ႕တကယ္တီးပါတယ္။ တကယ္ေကာင္းရင္၊ တကယ္ ႀကိဳက္ရင္။ တကယ္ အားေပးတာကိုး။ ဒါေပမဲ့ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားကေတာ့ ဒီေန႕အထိ လက္ခုပ္သံကို ေတာင္းယူေနရတုန္းပဲ။ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ပါ။ ပရိသတ္ဆိုတာ အႏုပညာရွင္ ဘာလုပ္လုပ္ မ်ားေသာအားျဖင့္ ေကာင္းတယ္ ထင္တာကိုး။ ဒီေတာ့ မင္းစိတ္မွာ ႏွလံုးသြင္းထားေပါ့ကြာ။ ပရိသတ္ကို ေစတနာ တကယ္ထားၿပီး အေကာင္းဆံုး ေပးဆပ္မယ္လို႕။ ပရိသတ္ကို မေစာ္ကားမိေအာင္ ၀တ္တာ၊ စားတာ၊ ေျပာတာဆိုတာက အစ ဂရုစိုက္ေပါ့ကြာ။ ပရိသတ္ဆိုတာ မင္းတို႕ အႏုပညာ ေျဖေဖ်ာ္မႈကို ႏွစ္သက္လို႕ အားေပးေနေပမယ့္ မင္းတို႕ လုပ္သမွ်ကို အေကာင္းထင္ၿပီး ၾကည့္ေနသူေတြ မဟုတ္ဘူးဆိုတာကိုေတာ့ အၿမဲ ႏွလံုး သြင္းထားေပါ့။ အစ္ကိုကေတာ့ ဒီေလာက္ပဲ ေျပာခ်င္တယ္ကြာ "

ကၽြန္ေတာ့္စကားအဆံုး သာဂိ တစ္ေယာက္ ၿငိမ္က်သြားေလသည္။

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ထိုကာလကေလးမ်ား၏ ေနာက္ပိုင္းတြင္ေတာ့ ျပည္သူ႕အခ်စ္ေတာ္ အဆိုေတာ္ ဖန္ေဂၚလီ ( သုိ႕မဟုတ္ ) ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာ သာဂိ၏ သီခ်င္း အလန္းမ်ားႏွင့္ ေဖ်ာ္ေျဖေနမႈ၊ ပရိသတ္ကို ေလးစားစြာ စကားဆိုမႈႏွင့္ ေခတ္ကို ထင္ဟပ္ေသာ္လည္း မရိုင္းသည့္ အလန္းမ်ားကို အင္တာနက္ေပၚတြင္ ကၽြန္ေတာ္ ဆက္လက္ ေတြ႕ျမင္လာရသည့္အတြက္ သာဂိတစ္ေယာက္ ျပည္သူခ်စ္ေသာ အႏုပညာရွင္ တစ္ဦးအျဖစ္ ဆက္လက္ ရပ္တည္ႏိုင္သြားၿပီဟု ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္ေနမိပါေတာ့သည္။          ။

သားလတ္
၁၃း၀၃ နာရီ
၁.၅.၂၀၁၃

[ ကၽြန္ေတာ့္စာ၏ ဆိုလိုရင္း ထင္ရွားေစရန္ မူရင္းစကားလံုး စလံုးႏွင့္ သံုးသည့္အတုိင္းသံုးရသည္ကို ေလးစားစြာျဖင့္ အႏူးအညြတ္ ေတာင္းပန္အပ္ပါသည္။]

1 comments:

ေႏြေတးရွင္ (မင္းဧရာ) said...

တကယ္ေကာင္းတယ္အစ္ကိုရာ.........
ေသေသျခာျခာကို ဖတ္မွတ္သြားတယ္။

အစ္ကို႔ရဲ႕ သာဂိ သီခ်င္းေတြကိုေတာ့ နားမေထာင္းလွဘူးကၽြန္ေတာ္က သူ႕သီခ်င္းေတြကို နားေထာင္ရတာ ေနရင္းထိုင္ရင္း ကိုယ့္ကို ဆဲေန သလိုလို အျဖစ္ေတြေၾကာင့္ပါ။

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...