Friday, January 7, 2011

“ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ၀က္သားမွတ္တမ္း”


ႏွစ္သစ္ကူးရက္ (၁.၁.၁၁) မွာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဇနီးသည္ Sentosa သို႔ သြားခဲ႔သည္။ ဇနီးသည္က ၾကာဇံေၾကာ္ႏွင့္ ၀က္သားတုတ္ထိုး ထည္႔လာ၏။ ထမင္းစားခ်ိန္မွာ ဇရပ္လို အေဆာင္တစ္ခု၌ ၀င္စားသည္။ ထံုးစံအတိုင္း ကုလား၊ တရုတ္မ်ားက နားသူနား၊ စားသူစားျဖင့္ ထိုေနရာ၀န္းက်င္မွာ ရွိ၏။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ စားေနစဥ္ ကုလားတစ္အုပ္ ထပ္၀င္လာ၏။ ကုလားတစ္ေယာက္သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ၀က္သား တုတ္ထိုး ပြဲကို စူးစူးစိုက္စိုက္ ၾကည္႕သြားေလသည္။ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ။

ကၽြန္ေတာ႔ ဇနီး 'ပါရမီျဖည္႔ဖက္ေလး' ၏ 'ရသာခ်ိဳ' ဘေလာ႔မွာ ၀က္သား ခ်က္သည္႔အေၾကာင္း တင္လွ်င္ ၀က္သား မစားသူမ်ားက ၀က္သားမစားသည္႔ အေၾကာင္း မွတ္ခ်က္ေလးမ်ား ေရးသြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အထင္ တခ်ိဳ႕က ဘာသာေရးေၾကာင့္၊ တခ်ိဳ႕က သူ႔အေၾကာင္းႏွင့္ သူ။

သို႔ေသာ္ ထို အျဖစ္အပ်က္မ်ား ေတြ႕ၿပီးေနာက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္႔ေခါင္းတြင္ ၀က္သားႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ျဖစ္စဥ္ တခ်ိဳ႕ ျပန္၀င္လာတာေလး ရွိသည္။ တစ္ခုက Shell (Seraya) မွာ Project Shut Down လုပ္စဥ္က ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေန႔လယ္ ထမင္း၀ယ္လွ်င္ ကင္တင္းန္မွာ တန္းစီရသည္။ ထိုေန႔က ကၽြန္ေတာ္႔ေရွ႕မွာ ကုလား တစ္ေယာက္ တန္းစီေနသည္။ သူ႔ေရွ႕က လူမ်ား အလွည္႔မွာကတည္းက သူက ဟင္းေတြကို လိုက္ၾကည္႕ေနတာ ကၽြန္ေတာ္ သတိထားမိသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း သည္လိုပါပဲ။ သည္ေန႔ ဘာဟင္းေတြ ရွိလဲေပါ႔။

သည္လိုႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္႔ေရွ႕က ကုလားအလွည္႔ ေရာက္လာသည္။ ထမင္းေရာင္းသည္႔ တရုတ္မက ထမင္းထည္႔ ၿပီး ကုလားကို 'ဘာဟင္းနဲ႔ စားမလဲ' ဟု ေမးသည္။ ကုလားက ၀က္သားကို လက္ညိႈးထိုးၿပီး 'ဒါဘာလဲ' ဟု ေမး၏။ တရုတ္မက '၀က္သား' တဲ႔။ ကုလား ေတြေ၀သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ကုလားကို ၀က္သားဟု ျပန္ေျဖသည္႔ တရုတ္မကို ၾကည္႕ရင္း သူမိ႔ုလိ႔ု ၀က္သားကို ကုလားသြားျပတယ္ဟု စဥ္းစားသည္။ တျခားဟင္းေတြ ေျပာသင့္ တာေပါ႔ဟု ေတြး၏။ ထိုအခ်ိန္မွာပင္ ကုလားသည္ ျပတ္သားစြာျဖင့္ တရုတ္မကို ေျပာလိုက္၏။ '၀က္သားထည္႔' တဲ႔။ ၿပီးေရာ။ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးမိပါသည္။ သူ႔အေၾကာင္းႏွင့္ သူ ရွိမည္ေပါ႔။

ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ဖူးေသာ ၀က္သားႏွင့္ ပတ္သက္သည္႔ စာတစ္ပုဒ္။ မည္သူ ေရးသလဲဟု ကၽြန္ေတာ္ မမွတ္မိေတာ႔။

4 comments:

အဂၤါဟူး said...

ေနာက္ဆံုးစား စရာမရွိေတာ့ရင္ စားခြင့္ျပဳထားတယ္ေတာ့ ၾကားတာပဲ။။

ဒါေပမယ့္လည္း ဘာအလုပ္မွ ခိုင္းလို႕လဲမရ.. အဆီတစ္ထပ္ အသားတစ္ထပ္နဲ႕ သိပ္စားလို႕ ေကာင္းတဲ့ ေကာင္ႀကီးကို လူတစ္ကာ စားေနပါလွ်က္ စာအုပ္ထဲက မစားခိုင္းရံုနဲ႕မစားၾကဘူးဆိုေတာ့ လဲ

အင္း သူ႕အေၾကာင္းနဲ႕ သူ ရွိမွာပါေလ... အဲဒီလိုလူေတြမ်ား စားမယ္ဆိုရင္ ၀က္သားေစ်းေတြ ေခါင္ခိုက္ကုန္မယ္..သို႕ပါ၍ ၀က္သားေကာင္းေၾကာင္းေနာက္ထပ္မေရးပါနဲ႕ဗ်ာ.. သူတို႕ သေဘာက်ၿပီးလိုက္စားရင္ အေနာ္တို႕ ေရးႀကီးေပးၿပီး ဒြတ္ခေရာက္မယ္.

m said...

ကုလားတုိင္း ဝက္သားမစားတာ မဟုတ္ပါဘူး .. ဟိႏၵဴဘာသာ ကုိးကြယ္ရင္ ဝက္သားစားလုိ႔ရပါတယ္.. မူဆလင္ကုလားပဲ ဝက္သားမစားတာပါ

Unknown said...

http://www.webziner.com/islam/whypork.htm

အထက္ပါ လင့္ မွာ ၾကည့္နိုင္ပါတယ္..အေသးစိတ္ ရွင္းၿပထားပါတယ္။လူမ်ိဳးနွင့္မဆိုင္ပါ။ အစ္စလာမ္ ဘာသာ ကိုးကြယ္ သူမ်ား သာ ၀က္ သား မ စား တာပါ။ ေက်းဇူး တင္ပါတယ္..ညီအကိုတို႔ ။

ဆူးသစ္ said...

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ဗဟုသုတရပါတယ္။ မသိေသးတာေတြသိရလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...