Friday, November 19, 2010

"သူအရင္ ငါအရင္ ဟိုအရင္"


City Hall မွာ ဇနီးသည္ႏွင့္ ထမင္းစားေနတုန္း ေက်ာင္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က လာ ႏႈတ္ဆက္သည္။ ခံုဆြဲထိုင္ရင္း သူက အားပါးတရ ေျပာေနေသာအခါ ျပန္ေျပာရင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေျပာျဖစ္ၾကသည္။ သူငယ္ခ်င္းသည္ ကၽြန္ေတာ္႔ ထက္ ေတာ္ေတာ္ႀကီးေစာ၍ စကၤာပူကို ေရာက္ေနသူ ျဖစ္သည္္။ PR ျဖစ္သည္။ သူက ရိုးသားစြာျဖင့္ ေက်ာင္းတုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ပတ္သက္မႈမ်ား၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ၏ နာမည္မ်ားကို မွတ္မိသမွ် ေမးျမန္းေျပာဆို ေနသည္။ သူ႔ကို ျပန္ေမးၾကည္႔ေတာ႔ သူက စကၤာပူမွာ ေက်ာင္းဆက္ တက္ခဲ႔သည္။ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုလည္း အင္ဂ်င္နီယာ လိုင္းဘက္ ေရႊ႕ ခ်င္လွ်င္ ျပန္ေျပာင္း၍ ရႏိုင္ေၾကာင္း အားေပးသည္။ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ ေက်းဇူး တင္ပါသည္။

အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ကၽြန္ေတာ္႔ထက္ စကၤာပူကို ေစာေရာက္သူ ျဖစ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္႔ထက္ ေတာ္ေတာ္ အေျခအေန ေကာင္းသူ PR တစ္ဦးက ကၽြန္ေတာ္႔အေပၚ တင္စီးသည္႕စကား တစ္ခြန္းမွ်မေျပာ၊ အဂၤလိပ္စကား တစ္လံုးမွ် ညွပ္မေျပာခဲ႔၍ ျဖစ္သည္။ တစ္နည္းေျပာရလွ်င္ သူအရင္ စကၤာပူကို ေရာက္ေနသူ ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္႔ကို ပညာ မျပသြားျခင္းပင္။ ထို႔အျပင္ ရိုးသားစြာ ႏွိမ္႔ခ်ျခင္းျဖင့္ သူငယ္ခ်င္းသည္ ပညာတတ္ အစစ္အမွန္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပသြား၍ ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းလည္း သာမိပါသည္။

သူႏွင့္မေတြ႕ခင္က Jurong East MRT မွာ သည္လိုပဲ ေက်ာင္းက သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ႏွင့္ ေတြ႕သည္။ သူလည္း ထိုသို႔ပင္။ အားရ၀မ္းသာျဖင့္ ဖုန္းနံပါတ္ေတြ ေတာင္းၾက၊ ေမးၾကႏွင့္။ YIT က သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ေတြ႕လွ်င္ သည္သို႔သာ။

ကၽြန္ေတာ္ စကၤာပူေရာက္တာ ဘာမွ် မရွိေသး။ ၀င္ေငြလည္း ေကာင္းသူမဟုတ္။ ေရာက္စက YIT က ကၽြန္ေတာ္႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ကူ၍သာ ေတာ္ေတာ႔သည္။ သည္လိုႏွင့္ပင္ စကၤာပူမွာ လူၾကားသူၾကား ရွင္သန္ ျဖစ္ခဲ႔ေတာ႔၏။

တစ္ခါတစ္ရံ လူတခ်ိဳ႕ႏွင့္ ဆက္ဆံရသည္ကို ကၽြန္ေတာ္႔ စိတ္ထဲ တစ္မ်ိဳးျဖစ္ခဲ႔သည္မ်ား ရွိ၏။ သူတို႔က ကၽြန္ေတာ္႔ ထက္ ေတာ္ေတာ္ ေစာ၍ စကၤာပူကို ေရာက္ပါသည္။ ထိုသို႔ ေရာက္သည္ကပင္ သူတို႔အတြက္ ေတာ္ေတာ္ မာန္တက္ရသည္ ထင္ပါသည္။ တက္သင့္ပါသည္။ လက္ခံပါသည္။ စကၤာပူမွာ သူတို႔က ကၽြန္ေတာ္႔ထက္ ေငြမ်ား ပိုရွာ ႏိုင္ခဲ႔သည္ကိုး။

သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ဘုမသိ၊ ဘမသိ ေကာင္ဟု ထင္ကာ ႏွိမ္႔ခ်လိုသည္႔ သေဘာမ်ား ပါလာျခင္း ကိုေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ပ်က္မိပါသည္။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ဆိုရလွ်င္ ေတာ္ေတာ္ ရြံဖို႕ ေကာင္းပါသည္။ ၿပီးေတာ႔ ရယ္လည္း ရယ္ခ်င္လာသည္။ တခ်ိဳ႕ဆို သူတို႕သိေသာ အဂၤလိပ္စာေလး တစ္လံုး ႏွစ္လံုးကိုပင္ စကားေျပာတိုင္း ထပ္ခါ တစ္လဲလဲခ်ည္းသာ ေျပာေနပါေတာ႔သည္။ ထိုအခါ ၿပံဳးၿပံဳးေလး ၾကည္႔ရင္း ကၽြန္ေတာ္ နားေထာင္ေနလိုက္ ပါသည္။ ေၾသာ္ - သူက စကၤာပူေစာေရာက္လို႔ ဒီလို စကားလံုးႀကီးေတြ ေျပာတတ္တာ ထင္ပါရဲ႕ဟုလည္း ေျဖေတြးပါသည္။ ဒါေတာင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ S Pass ႏွင့္ အလုပ္လုပ္ ေနတာမို႔။

ကၽြန္ေတာ္႔ဇနီးသည္လည္း ထိုသို႔ ႀကံဳဖူးပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ထုသားေပသား က်ေန၍ ကိစၥမရွိ။ ဇနီးသည္ အတြက္က်ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ပူလာသည္။ ဇနီးသည္က ခုမွ အလုပ္ ရွာတုန္း၊ ေက်ာင္းတစ္ဖက္ ႏွင့္မို႔ အလုပ္မရ၍ တက္တက္ၾကြၾကြ မရွိသည္႔ၾကား ထိုသို႔ ဆရာႀကီးေပါက္ လုပ္ၿပီး ပညာျပခ်င္သူမိ်ဳးႏွင့္ ေတြ႕လွ်င္ ခံျပင္း မာနေလး ထြက္မွာစိုးသည္။ သူ႔ကို သည္းခံ ဖို႔ေတာ႔ ေျပာထားရ၏။

ေတြးမိတာေလး ေျပာျပပါမည္။ စကၤာပူကို လာသူမ်ားမွာ သူ႔ေနရာႏွင့္သူ အရည္အခ်င္း ရွိသူမ်ား ျဖစ္သည္ဟု ထင္သည္။ ေနထိုင္ခြင့္အရ အတန္းခြဲထားေသာ္လည္း WP ဟုဆိုၿပီး အထင္ေသး၍ မရပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔ သူငယ္ခ်င္း YIT ကၿပီးသည္။ WP ပဲရသည္။ ကဲ - ဘယ္လိုလုပ္မည္လဲ။ တခ်ိဳ႕ကေတာ႔ ဘာမွမသိ၊ ဘာမွ မတတ္။ ဒါမ်ိဳးလည္း ရွိသည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အျမင္က လူတိုင္းကို ကိုယ္ေရာက္ေနေသာ အဆင့္ မဟုတ္၍ အသားလြတ္ အထင္ေသး အျမင္ေသး ဆက္ဆံမည္လား။ ကိုယ္က ေစာေရာက္၍ ေနာက္က် ေရာက္သူမ်ားက ကိုယ္႔ေလာက္ မတတ္ေတာ႔ၿပီလား။ WP ထဲမွာ အဂၤလိပ္စကား ေကာင္းေကာင္း ေျပာတတ္ သူမ်ား၊ မိဘအသိုင္းအ၀ိုင္း က်ိက်ိတက္ခ်မ္းသာသူမ်ား တစ္ပံုႀကီး။

သူကအရင္ ငါကအရင္ ေရာက္သည္ဆိုၿပီး မာန္တက္ေန၍ေရာ ထူးမည္လား။ လူဆိုသည္ကလည္း အမ်ိဳးမ်ိဳးမို႔ ကိုယ္႔ဘာသာ မာန္တက္သည္ကို အျပစ္ မျမင္ပါ။ သို႔ေသာ္ မဆီမဆိုင္ သူမ်ားကို ႏွိမ္ခ်င္ သလို ေျပာဆို ဆက္ဆံ သည္ ကေတာ႔ ခံရ ခက္လွသည္။ ကုန္ကုန္ေျပာရလွ်င္ စကၤာပူႏိုင္ငံသားပင္ ခံထားပါေစ။ သူတို႔သည္ ဟိုအရင္ ကလို ျမန္မာသာ ျဖစ္ေနဦးမည္ ျဖစ္သည္။

ထို႔ေၾကာင့္ သူအရင္ ငါအရင္ေတြ လုပ္မေနပါႏွင့္။ ဟိုအရင္ကလို ျမန္မာ အခ်င္းခ်င္းမို႔ စာနာစိတ္ေလးႏွင့္ သူမ်ားႏိုင္ငံမွာ ပညာတတ္မ်ားပီပီ ပညာျပေစခ်င္ပါသည္။ စုတ္တီးစုတ္ခ်ာ အက်င့္ဆိုးမ်ားကို ထားခဲ႔ေစခ်င္ ပါသည္။ ၿပီးေတာ႔ ၿငိ္မ္ၿပီး ၿပံဳးၿပံဳးေလး နားေထာင္ေနတိုင္းလည္း ငါေျပာသမွ် ဟုတ္လွ၍ဟု မထင္ေစခ်င္။ သူအရင္ ငါအရင္ဆိုေသာ လူမ်ိဳးကို ဘာေတြမ်ား ရယ္စရာ လုပ္ဦးမည္လဲဟု ဟိုအရင္ လုိ ေစာင့္ၾကည္႔ ေနျခင္းလည္း ျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း သိေစခ်င္ပါသည္။ ။


ဆူးသစ္
၂၂း၁၇ နာရီ
၁၉.၁၁.၂၀၁၀

3 comments:

အဂၤါဟူး said...

အဲလို မာနႀကီး ဆရာဂ်ီး လုပ္တတ္တဲ့ လူ ၊ သူတစ္ပါးကို အထင္ေသးသူဆို အျမင္ကို ကတ္တယ္။

Anonymous said...

အစ္ကိုေရ...တကယ္ကို တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ပါပဲ။
အဲဒီ WP ေတြ၊ SP ေတြ PR ေတြအေၾကာင္း
ေတာ္ေတာ္ ရွည္ရွည္ ေရးဖို ့မွန္းထားေပမဲ့ အဲဒီဘက္
ဦးမလွည့္ႏိုင္ေသးလို ့။
ၾကံဳဖူးပါရဲ့ အၾကီးအက်ယ္။ ညီမကို PR လိုလိုထင္၊SP
လိုလို ျမင္ၿပီး WP ကိုလံုးဝ အထင္ေသးေၾကာင္း ေျပာတာၾကားေတာ့ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္သြားတယ္
အဲဒီမွာ ကၽြန္မလည္း ...ဒါဆိုရင္ေတာ့ အားနာစရာ
ပဲရွင္..ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္လည္း WP ပါပဲလို ့။
စလံုးေရာက္တာ ၄ ႏွစ္ေက်ာ္အတြင္း ကိုယ့္ WP အတြက္ကို ေတာ္ေတာ္သေဘာက် ေက်နပ္သြားတာ
ပထမဆံုး အႀကိမ္ပဲ။ ကိုယ့္အေၾကာင္းနဲ ့ကိုယ္ေပါ့ေလ။ ေတာ္ေတာ္ ေလးကို ရွင္းယူ ေျပာျပ
လိုက္ရတယ္။ နားလည္သေလာက္ေပါ့။ :)

jsh said...

ေတာ္ေတာ္ ခတ္တဲ့ ျမန္မာအက်င့္လို ့ေျပာရင္...ဝါးလံုးရွည္နဲ ့ရန္းသလိုျဖစ္မလားဘဲ။ေတြ ့ၾကံဳၾကတာခ်င္းတူေတာ့...ခံစားမိပါတယ္။စင္ကာပူ၊မေလးရွား မေျပာနဲ ့...ဥေရာပေရာက္ေတာ့လည္...ငပိနံကမေပ်ာက္နိဳင္ဘူး။ဒီအက်င့္ေလးေတြ...ကၽြန္ေတာ္က အစ ေဖ်ာက္နိဳင္ရင္ေတာ့....ျမန္မာဆိုတာကို...နိဳင္ငံတိုင္းကအဆိုးၾကားကအထင္ၾကီးလာၾကမွာပါ။
မိတ္ေဆြက...အလုပ္ခ်ိန္ျပင္ပမွာ....ေစာေစာေရာက္တဲ့ပညာမသိတဲ့ဆရာေတြနဲ ့ေတြတာ။ကၽြန္ေတာ္မွ...အလုပ္ခြင္ထည္းမွာ...အခ်င္းခ်င္းနွိမ္ၾက၊ေရွ ့တမ်ိဳးေနာက္ကြယ္တဖံု..ေယာက်ာၤးခ်င္းအတင္ခ်ၾကတာကိုေပ်ာ္တဲ့...ဆရာေခ်းေတြနဲ ့ေနခဲ့ရဖူးတာ။

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...