Saturday, November 6, 2010

"အတိတ္ကို လြမ္းဆြတ္ျခင္း"




မိုးစက္မိုးေပါက္မ်ား တဖြဲဖြဲက်ေနသည္။ ေလက တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ေ၀႔ခနဲတိုက္လိုက္စဥ္ တံစက္ၿမိတ္က က်ေနေသာ မိုးေရစက္တို႔ ယိမ္းႏြဲ႕သြား၏။ သစ္ရြက္သစ္ခက္တို႔သည္ မိုးေရၾကားတြင္ ရႊဲရႊဲနစ္ လ်က္ရွိ၏။ ေက်းငွက္မ်ား ေခါင္မိုးအစြန္းက သစ္သားတန္းမွာ မိုး၀င္ခိုသည္ကို ေတြ႕သည္။

သည္အခ်ိန္ဆို ကၽြန္ေတာ္႔အမ်ိဳးေတြရွိရာ ရြာမွာလည္း သည္လိုပဲ မိုးေကာင္းေနေတာ႔မည္။ ဟိုးတုန္း ကတည္းက ရပ္ကြက္ဟုေခၚသည္႔တိုင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေတာ႔ ရြာဟုေခၚရသည္ကို အားရ၍ ယခုတိုင္ ရြာဟုသာ စြဲေနမိသည္။

ရြာမွာ တာလမ္းမႀကီးတစ္ခုရွိသည္။ ဟိုစဥ္က လမ္းမ်ားက မညီမညာ၊ ေက်ာက္ခဲမ်ားက ဖုထစ္ၾကြရြ၊ ထြက္ခ်င္ ထြက္လ်က္။ လွည္းမ်ား သြားလိုက္တိုင္း ဘီးက်သံ၊ ဘီးႀကိတ္သံ ဆူဆူညံညံကို ၾကားရၿမဲ။ သည္ တာလမ္းမႀကီး ေဘးမွာ ကုကၠဳိပင္ေတြ အစီအရီရွိသည္။ ေႏြဆို အရိပ္ေတာ္ေတာ္ေလး ရ၏။ ဖုန္မႈန္႔မ်ား ထသည္႔အခါ အပင္ႀကီးမ်ားက စိမ္းစိုခြင့္ မရွိေအာင္၊ သစ္ရြက္မ်ား ဖုန္မႈန္႔လိမ္းကာ နီညိဳေရာင္ေတြ ေပါက္ကုန္သည္။

ရြာမွာ 'ရြာထဲလမ္း' ဟုေခၚသည္႕ ရြာအတြင္းက ျဖတ္သြားရေသာ လမ္းလည္းရွိေသးသည္။ တာလမ္းက်ယ္၍ ရြာထဲလမ္းသည္ လွည္းတစ္စီး ေမာင္းရံုသာ။ တိုက္ဆိုင္၍ အေရွ႕ဘက္ထိပ္မွ လာေသာလွည္းႏွင့္ အေနာက္ဘက္ထိပ္မွ လာေသာလွည္းတို႔ ရြာထဲလမ္းမွာ ဆံုသည္႔အခါ ရြာထဲက အိမ္တစ္အိမ္ထဲကို ခဏ ၀င္ေမာင္းကာ ေရွာင္ေပးရတတ္သည္။ တာလမ္းမွာေတာ႔ ေက်ာက္ခင္းထားေသာ အေပၚလမ္းကလည္း က်ယ္၊ ေက်ာက္မခင္းထားေသာ ေအာက္ေျမကလည္း က်ယ္မို႔ လွည္းမ်ား ဥဒဟို သြားႏိုင္သည္။ လမ္းမေကာင္း ေသာ္လည္း အေရွ႕ဘက္ ပဲခူးရိုးမမွ ဆင္းလာေသာ သစ္ကားမ်ား သြားလာႏိုင္သည္။

ငယ္စဥ္က ေႏြေက်ာင္းပိတ္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရြာသို႕ သြားလည္ေလ႔ရွိသည္။ အေဖႏွင့္ အေမ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ထိုနယ္သားမ်ား ျဖစ္ရာ ရြာကို အလည္သြားရလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ အလြန္ေပ်ာ္ ပါသည္။ ေနလွ်င္ အေမ႔ဘက္ အမ်ိဳးမ်ား အိမ္မွာ ေန၏။ အေဖ႔အိမ္က အေမ႔အိမ္ ေျခရင္းမွာျဖစ္ရာ အေဖႏွင့္ အေမ႔အိမ္ ၀န္းက်င္မွာ အမ်ိဳးမ်ား ၀ိုင္းေန၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ထမင္းစားလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔က စားခ်င္သည္႔အိမ္ ၀င္စားလိုက္သည္။

အေဖႏွင့္ အေမသည္ ႏွစ္ဖက္မိသားစုမွာ သားအႀကီးဆံုးႏွင့္ သမီးအႀကီးဆံုးမ်ား ျဖစ္၏။ ရြာမွာရွိေသာ ကၽြန္ေတာ္႔ ဦးေလး၊ အေဒၚမ်ားသည္ အေဖႏွင့္ အေမ႔ ေအာက္မ်ားျဖစ္သည္။ ထို႔ျပင္ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမ တစ္ေတြထဲမွာ အေဖႏွင့္ အေမသာ ရန္ကုန္မွာ စအေျခခ်ၿပီး၊ က်န္သူေတြက နယ္ေတြမွာသာ က်င္လည္ခဲ႔ရရာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အားလံုးက ၀ိုင္းဂရုစိုက္ၾကေလသည္။

ရန္ကုန္သားမ်ား ျဖစ္၍ တစ္ေၾကာင္း၊ အေဖႏွင့္ အေမ႔ မ်က္ႏွာေၾကာင့္ တစ္ေၾကာင္း၊ တစ္ႏွစ္မွ တစ္ခါသာ လာလည္ၾကသူေတြ ျဖစ္၍တစ္ေၾကာင္း၊ အဘိုးအဘြားမ်ား၊ ဦးေလးအေဒၚမ်ား၊ ညီအစ္ကုိ ေမာင္ႏွစ္မ ၀မ္းကြဲမ်ားႏွင့္ ရွိသမွ် ေဆြမ်ိဳးအားလံုးက ဂရုစိုက္ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလြန္ေပ်ာ္ခဲ႔ရသည္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔က ညီအစ္ကို သံုးေယာက္ျဖစ္သည္။ အေဖ႔ဘက္က ညီေတြက ေမြးသမွ် ကလည္း ေယာက္်ားေလး မ်ား၏။ တိုက္ဆိုင္စြာ ေဆြမ်ိဳးမ်ားက ေမြးေသာ သူမ်ားသည္ လည္း ေယာက္်ားေလး မ်ား၏။ သည္အခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဖို႔ ပိုၿပီး ေပ်ာ္စရာေကာင္းသည္။

တာလမ္းမွာ လွည္းႏွင့္ ကားရႈပ္၍ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တာလမ္းကို မထြက္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔တည္းရာ အေမ႔အိမ္ သည္ ရြာထဲလမ္းမွာ ျဖစ္ၿပီး၊ လွည္းႏွင့္ ကားရွင္း၍ မ်ားေသာအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကိုတစ္စု ရြာထဲလမ္းမွာ ကစားၾကသည္။

ေဘာလံုးကန္သည္။ ဂယ္ပံုၿဖိဳသည္။ 'ဂယ္ပံု' ဆိုသည္မွာ ေလာက္စာလံုး သံုးလံုးကို အေျခခ်၊ ေနာက္ တစ္လံုးကို အေပၚမွာ ဖိုခံုေလွ်ာက္ဆိုင္ တင္ၿပီး ထားျခင္းကို ေခၚသည္။ ထိုအပံုေတြကို အရုပ္ေထာင္ပစ္သလို တန္းစီၿပီး ပစ္ရတာ ျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိ္န္တုန္းက ရံႈး၍ ေလာက္စလံုး ကုန္သြားလွ်င္ တစ္ရာတစ္က်ပ္ စသျဖင့္ ၀ယ္ရသည္။

ကစား၍ အားရလွ်င္ ငွက္ပစ္ထြက္သည္။ ၿခံမ်ားက အက်ယ္ႀကီးမို႔ ငွက္ပစ္ထြက္ရသည္က စိတ္၀င္ စားစရာ ေကာင္းသည္။ ၿခံေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အမ်ိဳးမ်ား၏ ၿခံခ်ည္းမို႔ ၿခံစည္းရိုးကို ေက်ာ္ကာ ကူးခ်င္သလို ကူးၾကသည္။ ရံဖန္ရံခါ၌ ငွက္ပစ္ရင္း အဘုိးေလး၊ အဘြားေလး၊ ဦးေလး၊ ေဒၚေလးမ်ား မသိေအာင္ သူတို႔ သရက္ပင္က သရက္သီးကို ပစ္ခ်သည္။ ထို႔ေနာက္ ပါလာသည္႔ ဓားေျမွာင္တိုေလးႏွင့္ ခြဲ ၊ ဆားထုပ္၊ ငရုတ္သီးမႈန္႔ထုပ္မ်ားဖြင့္၊ အားရပါးရ တို႔စားၾကသည္။ ေခၽြးက ရႊဲရႊဲ၊ လူက ေမာေမာႏွင့္ ေတြ႕ သမွ် ေျမေျပာင္မွာ စားရင္း အားရလွ်င္ ေက်ာလွဲခ် တစ္ေရးေမွးလုိက္ၾကသည္။ ရံဖန္ရံခါ မွာေတာ႔ ႏြားေက်ာင္းလိုက္သည္။ ရိုးျပတ္မ်ား၊ ေျမက်စ္စာခဲမ်ားကို ျဖတ္ရင္း ဟုတ္ဟုတ္ မဟုတ္ဟုတ္ ရန္ကုန္သား ႏြားေက်ာင္းရျခင္းကို တကယ္ေက်နပ္သည္။ 'ဟဲ႔ႏြား၊ ဟဲ႔ႏြား၊ တယ္ ဒီႏြား ငါတီးလို္က္ရ' ဟု ေအာ္သည္႔အခါ ဦးေလးမ်ားက ရယ္သည္။ ႏြားေက်ာင္းရင္း ေရဆာလွ်င္ ဖရဲခင္းေတြက ဖရဲသီးခူးၿပီး ေရဆာေျပ စားရသည္။ ေနေစာင္းမွ ရြာကို ျပန္၏။ ႏြားခ်င္း ေ၀ွ႔၍ ၾကည္႔ရသည္႕ အခါမ်ိဳး၊ အားရပါးရ သီးခ်င္းေအာ္ဆိုရသည္႔ အခါမ်ိဳးသည္ လယ္ထဲမွာ ႏြားေက်ာင္းရသည္႔အထဲက ေပ်ာ္စရာ။

ခရီးေက်ာ္ၿပီး တျခားရြာဘက္ေရာက္လွ်င္ ေရေတာင္းေသာက္သည္။ နားတန္နားသည္။ ႏြားမ်ား အစာ ၀တန္ ေကာင္းမွ ျပန္ရသည္။ လယ္ကြင္းထဲ ေရာက္ေနခ်ိန္ အေ၀းရြာမ်ားဆီက ဟြန္းႀကီးႏွင့္ တြံေတး သိန္းတန္၊ ဟသၤာတထြန္းရင္ သီခ်င္းမ်ိဳး ဖြင့္လိုက္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ ရန္ကုန္သား လြမ္းခ်င္သည္။ အေဖႏွင့္ အေမက နယ္မွာေမြး၍ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ရန္ကုန္မွာ ေမြးေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္က နယ္ကို ပိုခ်စ္မိသလိုပင္။

'ပန္းႏြယ္ကစိမ္း' ဟု တြံေတးသိန္းတန္ သီခ်င္းၾကားလွ်င္ သည္ရြာထဲမွာပဲ ဆက္ေနရေတာ႔ မလိုလို၊ 'ကန္ပတ္လည္ ခေရရိပ္ ရြာထိပ္က ေက်ာင္းေတာ္သာနံေဘး၀ယ္' ဆိုေသာ 'ကုိယ္ရယ္၊ မင္းရယ္၊ ပန္းပိေတာက္ရယ္' ကို ၾကားလွ်င္ ရြာဦးေက်ာင္းကိုပဲ သြားခ်င္ေနသလိုလို သည္လိုစိတ္မ်ိဳးက ျဖစ္ျဖစ္ လာသည္။

အလွဴရွိေသာေန႔၊ နတ္ကနားပြဲေပးမည္႔ည ၀ိုင္းကူလုပ္ရင္း အမ်ိဳးမ်ားႏွင့္ ေနရသည္ကလည္း ေက်နပ္စရာ။ ရံဖန္ရံခါေတာ႔ အိမ္ေရွ႕က ကြပ္ပ်စ္ေလးမွာ ထိုင္ၿပီး အဘြား၊ အေဒၚ၊ ဦးေလး၊ အဘုိး မ်ားေျပာသမွ် စုန္း၊ သရဲ မ်ား အေၾကာင္း စိတ္၀င္စားစြာ နားေထာင္ရင္း အိပ္ခဲ႔ရသည္႔ ညမ်ိဳးရွိသည္။

အေမ၏ အေမ ကၽြန္ေတာ္၏ အဘြားသည္ အတန္းပညာ သိပ္မတတ္ေသာ္လည္း စကားေျပာေကာင္း၏။ အေမ႔ အေဖ ကၽြန္ေတာ္႔ အဘိုးကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခပ္ငယ္ငယ္ေလာက္က ဆံုလိုက္သည္။ မွတ္မွတ္ရရ အဘိုးက သူ႔ၿခံထဲက ၿခဲေစာင့္တဲေလးမွာ သူ႔သမီးႏွင့္ ေျမးေတြေပ်ာ္ဖို႔၊ အေပ်ာ္ထမင္း တစ္ခါခ်က္စား ၾကသည္။ သည္တုန္းက အဘုိးဘက္က အဘြားေလးတစ္ေယာက္ ဒန္႔သလြန္သီးႏွင့္ ေျမြစိမ္းၿမီးေျခာက္ မွားခူး၍ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ထိတ္လန္႔ခဲ႔ရသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အရြယ္ သိပ္မေရာက္ခင္မွာပဲ အဘုိးဆံုးသြားသည္။ သည္႔ေနာက္ပုိင္း အဘြားႏွင့္ အေဒၚေတြသာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အခ်စ္ပိုခဲ႔ၾက၏။ အေဖ႔ဘက္က အဘုိးႏွင့္ အဘြား က်ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ဂရုစိုက္ခ်င္ေသာ္လည္း အေမဘက္က အိမ္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ အေဒၚမ်ားရွိ၍ ထို အိမ္မွာပဲ တည္းေနၾကေသာအခါ ဂရုစိုက္ခ်င္တိုင္း စိုက္ခြင့္မရရွာ။ ထမင္းႏွင့္ မုန္႔မ်ား ေခၚေကၽြးသည္႕တိုင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔က စားၿပီး ခဏသာေန၏။ ၿပီးလွ်င္ ရြာထဲ လမ္းကို ေရာက္ေနၿပီျဖစ္သည္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ အဘိုးႏွင့္ အဘြားသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို လာရွာရ သည္က မ်ားသည္။ ညဘက္ စကားေျပာလွ်င္လည္း အေမတို႔ အိမ္ဘက္ကို ကူးလာၿပီး ေျပာ၏။

အေမႏွင့္ အေဖ ႏွစ္ဖက္စလံုးမွာ ၿခံအက်ယ္ႀကီးမ်ား ရွိသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ၿခံထဲက သီးပင္ စားပင္မ်ားကို ေခ်ာင္းကာ စားဖို႔သာ ႀကံခဲ႔ၾကသည္။ ထိုၿခံႀကီးမ်ား၏ ေနာက္မွာ ေရကန္ အႀကီးႀကီး တစ္ကန္ရွိ၏။ ထိုကန္ထဲမွာ ေရဆင္းကူးမွာ စိုး၍ အဘြားႏွင့္ အေဒၚမ်ား တုတ္ႏွင့္ လိုက္ခဲ႔ဖုူးသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကလည္း ဦးေလးမ်ား၊ ညီအစ္ကို ၀မ္းကြဲမ်ားႏွင့္ မရရေအာင္ ကူး၏။ ငွက္ေပ်ာတံုးကို ဖက္ကာ ဟိုဘက္ကမ္း၊ သည္ဘက္ကမ္းပင္ ကူးလိုက္ေသး၏။ ေရကူးတတ္ေတာ႔ အဘြားကို ၾကြားရာမွ အကုန္ေပၚကာ ရန္ကုန္က လွမ္းေခၚ၍ ျပန္ခဲ႔ရဖူးသည္။

မိုးတြင္းဆိုလွ်င္ ထိုကန္ႀကီးက ေရမ်ားျပည္႔လွ်ံေန၏။ ေရကုးရသည္က အမိ်ဳးေတြခ်ည္းမို႔ ေပ်ာ္စရာ၊ ေရထဲကို ထိုးက်ေနေသာ သစ္ပင္၏ ကိုင္းသည္ ဒိုင္ဗင္ဘုတ္ ျဖစ္၏။ ေရကုးကၽြမ္းသူ ဦးေလးမ်ားက ဂရုစိုက္ေပးသည္။ တစ္ခါမွာေတာ႔ ကေလးေတြျဖစ္ေသာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အကၤ်ီ၊ ေဘာင္းဘီခၽြတ္ၿပီး ကူးေကာင္းေနတုန္း၊ အမ်ိဳးတစ္ေယာက္က ေနာက္ခ်င္၍ ရွိသမွ်အ၀တ္ေတြ အကုန္ယူၿပီး အဘြားကို သြားေပးထားရာ အ၀တ္တခ်ိဳ႕ကို လံုလံုၿခံဳၿခံဳ သိမ္းထားေသာ ဦးေလးမ်ား၏ ပုဆိုးမ်ားကို တစ္ထည္လွ်င္ ႏွစ္ေယာက္၊ သံုးေယာက္စီ ပတ္လ်က္ အိမ္သို႔ ျပန္ရေလေတာ႔သည္။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ႔ ထိုေန႔က ကူးမိေသာေနရာသည္ အဘြားေလးတစ္ေယာက္၏ ၿခံေနာက္ေဖးဘက္၊ ဒိုင္ဗင္ဘုတ္ သစ္ကိုင္းရွိရာမွာ ျဖစ္၍၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တည္းရာ အဘြား၏အိမ္ကို ျပန္ဖို႔ ထိုၿခံထဲက ထြက္၊ ရြာထဲလမ္းကသာ သြားရရာ၊ ရြာထဲက အမ်ိဳးေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ၾကည္႕ကာ ရယ္ပါေလေတာ႔သည္။

မိုးတြင္းကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေရာက္ခဲၿပီး ေႏြဘက္သာ အေရာက္မ်ားရာ တစ္မ်ိဳးစီ ေပ်ာ္ရသည္ကေတာ႔ အမွန္ပင္။ ေႏြဘက္ဆို ပဲေျခြပဲေလွ႔ရင္း တလင္းထဲမွာ အဘိုးေတြ၊ အမ်ိဳးေတြကို ကူ၊ မိုးတြင္းက်ေတာ႔ သူတို႔ ငါးရွဥ္႔ေတြ၊ ငါးေတြ၊ ဖားေတြ ရလာလွ်င္ ၀မ္းသာစြာ ၾကည္႔ရႏွင့္ ငယ္ဘ၀ကို ျဖတ္ခဲ႔ရသည္။

အခ်ိန္မ်ားကို မ်ားစြာ ေက်ာ္လြန္ၿပီးသည္႔ ေနာက္မွာေတာ႔ အရာရာသည္ ေျပာင္းလဲသြား၏။ တာလမ္းသည္ ေက်ာက္စရစ္ သိပ္ထားေသာ ထုႏွင့္ ထည္ႏွင့္ လမ္းျဖစ္သြား၏။ ရြာထဲလမ္း သည္လည္း ေက်ာက္အမာ သားမ်ား ႏွင့္ ျဖစ္ရ၏။ တာလမ္းေပၚမွာ လွည္းေတြသာမက ဆိုင္ကယ္ေတြ၊ ကားေတြ တ၀ုန္း၀ုန္း ျဖစ္ေနသည္။ ယခင္က ကူးခ်င္သလို ကူးေနေသာ လမ္းေတြက ခုေတာ႔ ေဘး ဘယ္ညာ ေသခ်ာ ၾကည္႔ေနရေလၿပီ။

အေမဘက္က အဘြားဆံုးသြား၏။ အေဖဘက္က အဘြားလည္း ထပ္မံဆံုး၏။ အဘိုးတစ္ေယာက္တည္း က်န္၍ ရန္ကုန္ကို ေခၚထားရသည္။ အေဒၚေတြ၊ ဦးေလးေတြလည္း အိမ္ေထာင္က်သူက်၍ အိုးခြဲ၊ အိမ္ခြဲ ျဖစ္ကုန္ ၾကသည္။ အတူကစားေနက် ညီအစ္ကို ၀မ္းကြဲမ်ားလည္း တျခားၿမိဳ႕ရြာမ်ားမွာ အလုပ္သြားလုပ္ ေနၾကသည္။ က်န္ေနေသာ အမ်ိဳးမ်ားက်ေတာ႔လည္း တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ မေခၚမေျပာ သူေတြပင္ ရွိၾကသည္။

ယခင္တုန္းက ရြာဦးေက်ာင္းမွာ ဥပုသ္ေစာင့္၊ သီလယူ၊ ေစတီထီးတင္ပြဲ ၀ိုင္းကူသူမ်ားလည္း မရွိၾကေတာ႔။ ယုတ္စြ အဆံုး ၀ိပႆနာမ်ိဳးေစ႔ကို သည္ရြာမွာ စခ်ခဲ႔ေသာ ဆရာေတာ္ပင္ တျခားၿမိဳ႕ကိုေရာက္သြား၍ ယခင္လို ဆိုဆံုးမမႈေတြ ေ၀းေနၾကၿပီထင္၏။ ဆရာသစ္၊ ဒကာသစ္ေတြၾကား၊ ဒကာေဟာင္း မ်ား၏ ျပႆနာကို မည္သူမွ် မသိႏိုင္ေတာ႔။

ကၽြန္ေတာ္လည္း ေက်ာင္းၿပီး အလုပ္ထဲေရာက္ကတည္းက ရြာကို မသြားျဖစ္။ အဘြားေတြ ဆံုးစဥ္က ေရာက္သြား ေတာ႔လည္း ေျခာက္တိေျခာက္ကပ္။ ဓာတ္စက္က လာေသာအသံက တြံေတးတို႔၊ ဟသၤာတတို႔ မဟုတ္ေတာ႔။ ဂီတ လက္သစ္ေတြ ျဖစ္ကုန္၏။ ရြာက လက္က်န္ညီငယ္ေလးေတြပင္ ဂီတာေလး ေဒါင္ဒင္ေဒါင္ဒင္ ျဖစ္ေန၏။ ေန႔ဘက္ဆို ဘယ္နားေနရမွန္း မသိ။ ဟိုနားထိုင္ပ်င္း၊ သည္နားထိုင္ပ်င္း လာ၏။ အားလံုးက စား၀တ္ေနေရး ဆိုေသာ စကားလံုးေအာက္မွာ ပိကာ လႈပ္ရွားေနၾကၿပီ။

အေဖ႔ဘက္က အဘြားဆံုးၿပီးခ်ိန္၊ ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းၿပီးခ်ိန္၊ ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္မ်ား ျဖစ္၍ ဘ၀အတြက္ ေရွ႕ဆက္ရန္ အလုပ္ရွာရမည္႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရြာကိုမေရာက္တာ အဆန္း မဟုတ္ႏိုင္ေတာ႔။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ မိုးေရဖ်န္းထားေသာ ေျမလမ္းေလးမ်ားကို ျဖတ္ရလွ်င္၊ ေျမသင္းနံ႔ေလးပ်ံ႕ခနဲရလွ်င္၊ အစိ္မ္းေရာင္ လယ္ကြင္းမ်ားကို ျမင္ရလွ်င၊္ ေတာသီခ်င္းမ်ားၾကားရလွ်င္၊ စိမ္းစိုစို ကုကၠိဳရိပ္မ်ား ေတြ႔ရလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္႔ စိတ္ထဲမွာ ရြာကို သတိရမိပါသည္။ အတိတ္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကံဳခဲ႔ေသာ ဘယ္ေတာ႔မွ ျပန္မရႏိုင္ ေတာ႔သည္႔ ေႏြးေထြးေသာ ဘ၀မ်ားသည္ ေနာက္မွာ က်န္ခဲ႔ၿပီမို႔ တိုက္ဆိုင္လွ်င္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ လြမ္းမိ ပါေသးသည္။ ။

သားလတ္



(၂၀၀၃ခုႏွစ္-ႏို၀င္ဘာလ၊ ဂႏၳ၀င္မဂၢင္း)

1 comments:

Anonymous said...

တကယ္ကို Label နဲ ့ လိုက္ေအာင္ ဘဝရသ
ေျမာက္လြန္းပါတယ္။ :)
ရြာဓေလ့ေလးေတြကို ကိုယ္တိုင္မႀကံဳဖူးေပမဲ့
ျမင္ဖူးၾကားဖူးတာေလးေတြနဲ ့တင္ ေတာ္ေတာ္
သေဘာက်ခဲ့ဖူးရဲ့။ ဒန္ ့ဒလြန္သီးနဲ ့ေျမြစိမ္း မွားဆြဲ
တာေလးကိုေတာ့ အသဲယားမိပါရဲ့။
စာေရးသူရဲ့ ေပ်ာ္စရာ ငယ္မိသားစုဘဝေလးကိုလည္း
မွ်ေဝ ခံစား သေဘာက် မိရင္းးး :)
...ခင္မင္လွ်က္...ခင္မာလာေအာင္..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...