Monday, September 27, 2010

'' Blog တစ္ခု၏နိဒါန္း ''

ဘေလာ႔စေရးမည္ ဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ဇနီး၏ သူငယ္ခ်င္း၏ ခ်စ္သူေကာင္ေလးက ကၽြန္ေတာ္႔ကို စိတ္ရွည္ လက္ရွည္ ရွင္းျပသည္။ ကၽြန္ေတာ္က စာေရးခ်င္သည္႕စိတ္သာရွိသည္။ ကြန္ပ်ဴတာကို ထဲထဲ၀င္၀င္ မႏွံ႕စပ္။ သုိ႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္႔ဇနီးက ကၽြန္ေတာ္႔ထက္ပိုသိသည္။ ထိုစဥ္က ၂၀၀၈ခုႏွစ္။ ဘေလာ႔ စေရးမည္ဆိုၿပီး နာမည္ ေရြးသည္႔အခါ 'အျဖဴေရာင္လမ္းကေလး' ကို ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဇနီးသည္ သေဘာက်မိ၏။ သည္သို႔ျဖင့္ ေခါင္းစဥ္ တင္ကာ 'ရင္ထဲကအမွတ္တရ' ကဗ်ာကို တင္လုိက္သည္။

ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္ စကၤာပူလာဖို႔ လံုးလည္ခ်ာလည္လိုက္ၿပီး စကၤာပူေရာက္၊ ထို႕ေနာက္ အလုပ္၀င္၊ စသည္ျဖင့္ ေနလာခဲ႔သည္မွာ ကၽြန္ေတာ႔္ ဘေလာ႕ကို ကၽြန္ေတာ္ပင္ ေမ႔သြား၏။ ယခု ကၽြန္ေတာ္႔ဇနီး လိုက္လာ ၿပီးခ်ိန္ ' မႈခင္းရႈေထာင့္မဇင္း ' ကေဆာင္းပါးမ်ားကို Scan ဖတ္၍ သူငယ္ခ်င္း မ်ားထံ ေမးလ္ႏွင့္ ျဖန္႔ခ်ိန္၊ ရန္ကုန္စက္မႈတကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားဘ၀ ကတည္းက စာေပ၊ ဂီတ၊ အႏုပညာ ၀ါသနာတူ သူငယ္ခ်င္း သြင္ႀကီးက ဘေလာ႔ေရးဖို႕လုပ္ဦးဆိုမွ သတိျပန္လည္ကာ ေကာက္ကာ ငင္ကာ ထဖန္တီးၾက ေတာ႔သည္။

ရယ္ေတာ႔ရယ္ရ၏။ ၂၀၀၈ခုႏွစ္တြင္ ကၽြန္ေတာ္ဘေလာ႕စတင္စဥ္က 'သားလတ္' ဆိုေသာ အမည္ျဖင့္ ယခု Google မွာ ရွာၾကည္႕ေသာအခါ ' အားလားမား' ဟုသာ ' မေလး' ေတြလို ေအာ္လိုက္ခ်င္သည္။' သားလတ္ ' ေတြ နည္းတာမဟုတ္။ ကၽြန္ေတာ္က မဇင္းစာမ်က္ႏွာေပၚမွာ 'သားလတ္' ကေလာင္အမည္ႏွင့္ ကဗ်ာ၊ ၀တၱဴတို/ရွည္ မ်ားေရးၿပီး က်င္လည္ခဲ႔သူ။ မဇင္းစာမ်က္ႏွာေပၚမွာ ကေလာင္နာမည္တူ ရွိစဥ္က စာေရးၿပီး ေျဖရွင္းခဲ႔ရာ တစ္ဖက္က ေနာက္ဆုတ္သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ႔ကေလာင္က စာမ်က္ႏွာေပၚသို႔ ဦးစြာ ေရာက္ခဲ႔ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။

ယခုဘေလာ႔မွာေတာ႔ 'သားလတ္' ဆိုေသာ ကေလာင္အမည္က ေနာက္က်ေနေလၿပီ။ ရွိေစေတာ႔။ သည္သို႔ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ဆံုးယူထားေသာ 'ဆူးသစ္' ဆိုသည္႔ ကေလာင္ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္႔ ဘေလာ႔ကို တင္လိုက္သည္။ ဒါေတာင္ ဓါတ္ပံုဆရာ 'ဆူးသစ္' ဆိုသည္ကို 'Google Search' မွာ ေတြ႕လိုက္ ရေသးသည္။ ကိစၥမရွိ။ ကၽြန္ေတာ္က စာပဲေရးမည္႕သူ။ သူကလည္း ဓါတ္ပံုရိုက္မည္႔သူ။

သည္လိုႏွင့္ မဇင္းစာမ်က္ႏွာထက္က 'သားလတ္' ကေလာင္အမည္ျဖင့္ ေရးခဲ႕ေသာ ကၽြန္ေတာ္႔ ကဗ်ာမ်ားကို စတင္သည္။ ဇနီးသည္က စာရိုက္ေပးသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကယခုထိ ျမန္မာလက္ကြက္ကို မရိုက္တတ္။ ဘေလာ႔ကို စမ္းသည္႔အေနႏွင့္ 'Google' မွာ ကဗ်ာျပန္ရွာသည္။ ဗုေဒၶါ၊ ကၽြန္ေတာ္႔ကဗ်ာ 'ရင္ထဲကအမွတ္တရ' ကို ဘေလာ႔ေရးသူ မိန္းမငယ္တစ္ဦးက သူ႔ဘေလာ႔မွာ ေဖာ္ျပထားတာ ေတြ႕လိုက္ ရသည္။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္႕ ကေလာင္နာမည္ႏွင့္ မဟုတ္။ ထို႔ျပင္ ေနာက္ဆံုးစာေၾကာင္း '(ေၾသာ္........ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕) ရင္ထဲမွာေပါ႕ စက္မႈတကၠသိုလ္' ကို သူတို႕က 'ေၾသာ္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရင္ထဲက အ.ထ.က. (၂) ေက်ာင္းေတာ္ကို' ဟု ေျပာင္းေရးကာ ခပ္တည္တည္ႏွင့္ လုပ္ထားတာ ေတြ႕လိုက္ ရသည္။ ကေလာင္နာမည္ ၾကည္႕ေတာ႕'သဲသဲလႈပ္(ရာရား)' တဲ႔။

ထိုကဗ်ာက ေရႊသမင္မဇင္း အခ်စ္ဆံုးသို႕အိတ္ဖြင့္ေပးစာ က႑မွာ 'သားလတ္' ကေလာင္အမည္ျဖင့္ 'အစဥ္ထာ၀ရ' ဆိုေသာ အိတ္ဖြင့္ေပးစာ ေရးခဲ႔စဥ္က ပါခဲ႕ျခင္းျဖစ္သည္။ ေဆးတကၠသိုလ္က သူငယ္ခ်င္းႏွင့္ 'အနမ္းတစ္ရိႈက္ျဖစ္တည္ရာရင္ခြင္ဦး' ဆိုသည္႕ ကဗ်ာစာအုပ္ ထုတ္ေတာ႔ ထပ္ပါသည္။ ဒါကိုပဲ ဘယ္က ရေလသည္ မသိ။ ဘေလာ႔၀င္ေရးမွပင္ မိမိကဗ်ာကုိ လုပ္ထားတာျမင္ရေတာ႔သည္။

ထိုကဗ်ာပါေသာ ဘေလာ႔ပိုင္ရွင္ကိုေတာ႔ Cbox မွာ၀င္၍ သူ႕ဘေလာ႔မွာျပန္ရွင္းေပးဖို႔ သတိေပးခဲ႔သည္။ သူကေတာ႔ သူ႕သူငယ္ခ်င္းေရးေပးတာဟု ဆိုထားသည္။ သို႕ေသာ္ သူ႕ဘေလာ႔မွာတင္ထား၍ သူ႕ကိုပဲ ေျပာရ ေတာ႔သည္။ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္႔ ႏွလံုးသားျဖင့္ ရင္း၍ ေရးထားေသာ 'ရင္ထဲက အမွတ္တရ' ကဗ်ာကို သူတို႔ကဗ်ာထင္၍ ဖတ္ၿပီးၿပီမသိ။ ကၽြန္ေတာ္႔ကဗ်ာျဖစ္ေၾကာင္း သက္ေသျပ ဖို႔က ေရႊသမင္မဇင္း၊ ထိုမဇင္း၏ အယ္ဒီတာအဖြဲ႕၊ 'အနမ္းတစ္ရိႈက္ျဖစ္တည္ရာရင္ခြင္ဦး' ကဗ်ာစာအုပ္၊ ထိုစာအုပ္ႏွင့္ပတ္သက္ ခဲ႔ဖူးေသာ စက္မႈတကၠသိုလ္ ႏွင့္ ေဆးတကၠသိုလ္မွ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ( ၁၉၉၁ ခုႏွစ္ ဆယ္တန္းေအာင္)၊ စက္မႈတကၠသိုလ္ ေက်ာင္းဆင္း ယခုစကၤာပူရွိ ကၽြန္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္းမ်ား ရွိသည္။ ေလာေလာဆယ္ေတာ႔ သူတို႔ဘက္က တုန္႕ျပန္မႈကို ကၽြန္ေတာ္ ေစာင့္ေနပါသည္။

ဘေလာ႔တစ္ခု၏နိဒါန္းက ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔ အဆင္ေျပေ ခ်ာေမြ႕လွသည္ေတာ႕ မဟုတ္။ ။

သားလတ္
၂၇.၀၉.၂၀၁၀


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...