Friday, January 14, 2011

"ကေဒါင္က"


ကၽြန္ေတာ္တို႕ အလုပ္ထဲမွာ ျမန္မာျပည္က လာလုပ္ေနသူေတြရွိၿပီး ေနရာေပါင္းစံုက ပါသည္။ ရံဖန္ရံခါ အလုပ္အားသည္႔ အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စကားစုဖြဲ႕ၾကရင္း တစ္ေယာက္အေၾကာင္း တစ္ေယာက္ ေမးၾက၊ ေျပာၾက သည္။

ကၽြန္ေတာ္ ရံုးခ်ဳပ္၊ Workshop မွာ တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္စဥ္က Ular ကၽြန္း Project အတြက္ ပစၥည္းမ်ား ထားေသာ Lay Down Area ကိုပါ တာ၀န္ယူရသည္။ တစ္ရက္ကို အနည္းဆံုး တစ္ေခါက္ေလာက္ သြားၾကည္႕ျဖစ္၏။ ထို Area က ျမန္မာ မ်ားသည္။ ျမန္မာ ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴးႏွင့္မို႔ အဆင္ေျပၾက၏။

တစ္ခါေတာ႔ အလုပ္သိမ္းခ်ိန္ ျပန္ခါနီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ စကားစုဖြဲ႕ ၾကစဥ္ ျမန္မာ ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴးေလးက သူ႔အနားမွာ ရွိေသာ ျမန္မာေတြ အေၾကာင္း ေျပာျပ၏။ သူေျပာျပ သူမ်ားထဲမွာ တစ္ေယာက္ကိုေတာ႔ ထူးထူး ျခားျခား မွတ္မိသြား၏။ ေျပာပံုကလည္း ၾကည္႔ေလ။

"ဒီေကာင္ေတြ စေရာက္ၿပီး သိပ္မၾကာဘူး၊ ဘယ္ကလာလဲ၊ ဘာညာဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမးတာေပါ႔ အစ္ကိုရာ၊ အဲဒါ ဒီေကာင္ေပါ႔၊ ဘယ္လိုေျဖတယ္ မွတ္လဲ"

"အင္း - ေျပာပါဦး"

"ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကို ေမးတယ္၊ မင္းကဘယ္ကလဲ ဆိုေတာ႔၊ မႏၲေလးကတဲ႔၊ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေၾသာ္ မႏၲေလးက လား ဆိုၿပီး က်န္တဲ႔သူေမးမလို႔ ခဏရပ္ေနတုန္းရွိေသး ဒီေကာင္က စကားဆက္တယ္၊ မႏၲေလးက ဆိုေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္က ျမင္းၿခံ ခရိုင္က အစ္ကိုရတဲ႔"

ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴးေလး ေျပာေနေသာ တစ္ေယာက္ကို ၾကည္႔ေတာ႔၊ ၿပံဳးၿပံဳး ၿပံဳးၿပံဳးႏွင့္။ ကၽြန္ေတာ္ ဆက္နားေထာင္ သည္။

"ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေၾသာ္ - ျမင္းၿခံ ဘက္ကကိုးလို႔ ေျပာၿပီး ကၽြန္ေတာ္႔ဘာသာ ဟိုေငး သည္ေငး လုပ္တုန္း ရွိေသး၊ သေကာင့္သားက ျမင္းၿခံဘက္ကေတာ႔ ဟုတ္တယ္ အစ္ကို၊ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က ျမင္းၿခံခရိုင္ ႏြားထိုးႀကီး ၿမိဳ႕နယ္ ကပါတဲ႔၊ ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းေတာ႔ တင္းလာတယ္ အစ္ကို။ ဆက္နားမေထာင္ခ်င္တာနဲ႔ ေၾသာ္-ေအးေအး၊ ႏြားထိုးႀကီး ဘက္ကပဲ ဆိုၿပီး ရပ္လိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ရပ္ေပမယ္႔ ဒီေကာင္က မရပ္ပါဘူး။"

"ဘာက်န္ေသးလို႔လဲ"

ကၽြန္ေတာ္ စိတ္၀င္တစားႏွင့္ ေမးလိုက္ခ်ိန္တြင္ အားလံုး ၿပံဳးၾက၏။

"ႏြားထိုးႀကီးေတာ႔ ႏြားထိုးႀကီးပဲ၊ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က ကေဒါင္က တဲ႔။ ေဘးက နားေထာင္တဲ႔ ေကာင္ေတြက ရယ္ ေရာ။ ကၽြန္ေတာ္က ေတာ႔ ပ်စ္ပ်စ္ႏွစ္ႏွစ္ တုပ္ထည္႔လိုက္တယ္။"

ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴးေလးက ရယ္က်ဲက်ဲႏွင့္ ေျပာ၏။ အလုပ္သမားမ်ားက ၿပံဳးသည္။ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်စြာ ရယ္မိ ၏။

"ဟုတ္တယ္ေလ အစ္ကိုရာ၊ အစကတည္းက ကၽြန္ေတာ္က ကေဒါင္ရြာကပါ၊ မႏၲေလးတိုင္း၊ ျမင္းၿခံ ခရုိင္၊ ႏြားထိုးႀကီး ၿမိဳ႕နယ္ကပါလို႔ ေျပာလိုက္ရင္ ၿပီးတာပဲ၊ ဟာ - ဗာရာဏသီ ခ်ီေနလိုက္တာ မၿပီးေတာ႔ဘူး"

"ကၽြန္ေတာ္က အစ္ကိုတို႔ မသိမွာ စိုးလို႔ပါ" ဟု ကေဒါင္က လူငယ္ေလး ၀င္ေျပာသည္။ အားလံုး ၿပံဳးမိျပန္၏။ သူ႔ကို ၾကည္႕ေတာ႔ အလုပ္ဆင္းခါနီးမို႔ Short Pant၊ ေက်ာပိုးအိတ္၊ Walking Shoe ႏွင့္။

တကယ္ေတာ႔ ကေဒါင္ ဘယ္နားမွာမွန္း ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ သို႔ေသာ္ ကေဒါင္က လူငယ္ တစ္ေယာက္ ကိုေတာ႔ သူ႔ အေၾကာင္းၾကားရင္း မွတ္မွတ္ရရ သိခဲ႔ရဖူးပါသည္။ ။

ဆူးသစ္
၂၂း၂၂ နာရီ
၁၄.၁.၂၀၁၁



2 comments:

အဂၤါဟူး said...

အခုေတာ့ ကေဒါင္ ဘယ္မွာဆိုတာ ရိုးတိုးရိပ္တိပ္ သိပါၿပီ။

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) said...

ကေဒါင္က အေၾကာင္းေလးဖတ္ျပီး ရယ္ေမာသြားပါတယ္.
ဒီလိုလူမ်ိဳးေတြနဲ႔ တကယ္လဲၾကံဳဖူးပါတယ္.
စကားကို ေကြ႔ပတ္ေျပာတတ္သူေတြပါဘဲ း)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...