Wednesday, September 29, 2010

"ကၽြန္ေတာ္႕အခ်စ္ဆံုး အခ်စ္ဦး"

မပစ္ဖူး
အခ်စ္ဦးရယ္လို႕
ရည္စူးကာခ်စ္ခဲ႔သည္။

ရင္ထဲမွာ ရွိသမွ်ေတြလည္း
အစဥ္အၿမဲသာသိရေစဖို႔
(တစ္ဖြဖြနဲ႔ ...............)
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႕တိုင္တည္ရည္။

အခ်စ္ေပးမွာလား
ပစ္ေျပးခြာမလားရယ္နဲ႔
ခံစားကာကၽြန္ေတာ္ၾကည္႔ပါလို႕
ေမွ်ာ္မိပါရဲ႕ ခ်စ္သူဆီ
အျပစ္ဟူသည္မရွိဖူး။

အေျဖေပးေလေတာ႔
အေနေ၀းေအာင္ အပူအစိမ္းေတြနဲ႔
သူတိမ္းကာ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုပုန္းလို႕
ရွိ ရွိသမွ်အခ်စ္ေတြဆံုးကာ
အျပစ္ အမုန္းေတြ အေစခံခဲ႔ဖူးပါတဲ႔
(သူေလ..................)
ကၽြန္ေတာ္႔အခ်စ္ဦး ။ ။

သားလတ္


( ' အနမ္းတစ္ရိႈက္ျဖစ္တည္ရာရင္ခြင္ဦး ' ကဗ်ာစာအုပ္မွ )

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...