Saturday, December 11, 2010

'' Blog Demand ''


၂၀၁၀ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလမွာ 'အျဖဴေရာင္လမ္းကေလး' ဘေလာ႔ကို ေသေသခ်ာခ်ာ စလုပ္ျဖစ္သည္။ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ကတည္းက တည္ထားေသာ ဘေလာ႔ျဖစ္ေသာ္ျငား ခုမွ ျပန္စျဖစ္ျခင္းပင္။ ကၽြန္ေတာ္႔ ဇနီးသည္က ကၽြန္ေတာ္႔ ဘေလာ႔ ရုပ္လံုးေပၚလာဖို႔ ႀကိဳးစားပမ္းစား ကူညီရွာသည္။ ထိုစဥ္ကတည္းက သူလည္း ဘာေရးရလွ်င္ ေကာင္းမည္ လဲဟု ဆိုကာ ဘေလာ႔တည္ရန္ ႀကံစည္ခဲ႔ဖူး၏။

သည္လိုႏွင့္ 'အျဖဴေရာင္လမ္းကေလး' တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ရုပ္လံုးေပၚလာသည္႔အခါ သူက ဘေလာ႔ စတည္ ေတာ႔၏။ ဘေလာ႔ဂါ အမည္ႏွင့္ ဘေလာ႔ ေခါင္းစဥ္ကို ကၽြန္ေတာ္ကပင္ ေရြးေပးခဲ႔သည္။ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္သမွ် ေနာက္က လိုက္ ျဖည္႔ဆည္းေပးေနေသာ သူ႔အတြက္ 'ပါရမီျဖည္႔ဖက္ေလး' ဆိုေသာ ဘေလာ႔ဂါ အမည္ကို ေပးခဲ႔ ၿပီး၊ သူခ်က္သမွ် ဟင္းမ်ားအေၾကာင္း ေျပာခ်င္သည္ဆို၍ 'ရသာခ်ိဳ' ဟု သူ႔ဘေလာ႔ကို ေခါင္းစဥ္ တပ္ေပးလိုက္ သည္။

ကၽြန္ေတာ္သည္ စာေပ ၀ါသနာပါသူ သက္သက္မွ်သာ ျဖစ္ရာ ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် ပ႔ိုစ္မ်ားသည္ စာေပႏွင့္ ႏွီးႏြယ္သည္ခ်ည္းသာ။ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္ေသာ သီခ်င္းမ်ားကိုပင္ မည္သို႔ ခံစားမိေၾကာင္း စာျဖင့္ရွင္းျပခဲ႔သည္။ ကဗ်ာ၊ ၀တၱဳတို၊ ေဆာင္းပါး စသည္တို႔ျဖင့္သာ ကၽြန္ေတာ္႔ ဘေလာ႔မွာ ျပည္႔ႏွက္ေန၏။

ဇနီးသည္ က်ေတာ႔ သူခ်က္သည္႔ ဟင္းမ်ားထဲမွ တင္စရာရွိလွ်င္ ေကာက္တင္လုိက္သည္။ သူေျပာခ်င္သည္႔ အေၾကာင္းအရာမ်ား ရွိလွ်င္ ေရးခ်လိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္က တစ္ျပန္၊ ျပန္၍ ပံ႔ပိုးေပး၏။

ကၽြန္ေတာ္သည္ အလုပ္တစ္ဖက္ႏွင့္မို႔ ရသည္႔အခ်ိန္မွာ ႀကိဳးစားေရးၾကည္႔ရျခင္း ျဖစ္သည္။ အခ်ိန္မရလွ်င္

2 comments:

zue said...

အကိုေရ.. ဇူးလည္း စာလာဖတ္ပါတယ္... ေရးခ်င္တာကို ေရး... အကို႔ဘေလာ႔ေလး ဖတ္ရတာ ေကာင္းတယ္...

Sunny said...

စာေရးဆရာက သုတ၊ ရသနဲ႔ တျခားအေၾကာင္းအရာေတြေရး၊ ပါရမီျဖည့္ဖက္ေလးက စားေသာက္ဖြယ္ရာေတြအေၾကာင္းေရး .. ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းလုိက္ေတာ့ အေၾကာင္းအရာေတြ စံုသြားေရာ.. :)
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေရးသာေရးပါ စာေရးဆရာေရ.. အျမဲလာဖတ္ျဖစ္ပါတယ္.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...